2015-07-06 11:44:06 Autor: Black India Pale Ale
---.19.18.234
Zdecydowanie widać, że ustawka pod Linki.
2015-07-06 11:55:41 Autor: Wiedźmin
---.ip-37-187-147.eu
Znowu uniemożliwia się Newagowi wygraną.
2015-07-06 12:03:18 Autor: P
---.google.com
Zdecydowanie ze pruja wyciagnwidaczeprubujapesywyciagnacustawkiugeruje ustawki. Ostatnio na podkarpaciu kupili jednoczlonowca za 14mln!!
Poprostu sygnalizuja ze jak komus cos zalega to moga to wziasc,ale po kosztach
2015-07-06 12:06:37 Autor: Wiedźmin
---.ip-37-187-147.eu
Nie miałem okazji widzieć tych Linków z bliska, lecz jeśli dorównują SA136 dla PKM to będą dobre, choć i tak wolałbym Newag.
2015-07-06 12:30:09 Autor: jondo
---.centertel.pl
Wiedźmin, Linki nie tylko dorównują, ale i prześcigają. Jakby zawitały na Dolny Śląsk byłoby git, zobaczymy jak się sprawa rozwinie.
2015-07-06 12:30:42 Autor: pmpoznan
---.dynamic.gprs.plus.pl
Spalinowych Zestawów Trakcyjnych w przypadku wieloczłonów przy takich dużych pojazdach.... branżowe profesjonalne pismo a nie rozróżnia autobusu szynowego (lekki pojazd) od SZT ciężki pojazd z wózkami dwuosiowymi.... doooobra czeeepiaaamsięee :P
2015-07-06 12:32:28 Autor: BIPA
---.19.18.234
Jakość wykończenia wnętrza Linków jest na bardzo wysokim poziomie choć pod względem układu wnętrza to ideowo kilka rzeczy zostało źle opracowanych. Schody przy przegubach zamiast łagodnych pochylni, wciśnięte na siłę siedzenia na niskiej podłodze między kiblem, a podwyższeniem podłogi przy przegubie, przy tych siedzeniach jest bardzo mało miejsca na nogi. Na szczęście nie jest tak źle przy wczesnych Pesach które miały znacznie bardziej kretyńskie rozwiązania.
2015-07-06 12:33:32 Autor: Eurotram
---.gdynia.mm.pl
W odpowiedzi na post Black India Pale Ale:
"Zdecydowanie widać, że ustawka pod Linki."
I bardzo dobrze! To okazja dla KD,jaka się już więcej nie trafi.
2015-07-06 13:06:32 Autor: jurek67
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Linki to bardzo dobry wybór. Raz, że dużo lepsze i wygodniejsze niż SA134, dwa że mogą wjeżdżać do Niemiec. Puścić takie pojazdy na linii Zielona Góra - Jelenia Góra z obcją wjazdu do Goerlitz i mamy załatwioną kwestię połączenia woj. dolnosląskiego z Niemcami. Najlepiej jeszcze dogadać się z lubuskiem (które też ma Linki), żeby swoje połączenie do Jeleniej Góry też obsługiwały tym pojazdem. Lubuskie też na tym zyskuje, bo dostaje połączenie z Niemcami w Goerlitz.
Do tego jeszcze jakieś poranne i wieczorne połączenie Jelenia Góra - Goerlitz dla turystów i będzie git. Dalej do Drezna nie trzeba, gdyż pociągi z Goerlitz do Drezna jeżdżą praktycznie co pół godziny, a więc wystarczy tylko dogodne skomunikowanie z niemieckimi składami.
2015-07-06 13:07:56 Autor: aaa
---.adsl.inetia.pl
@Eurotram, no nie wiem czy taka okazja. Z tego co widzę, to SA139 nie ma się za dobrze w Zachodniopomorskim. Tylko mieć nadzieję, że pod Niemcy będzie lepszy pod tym względem.
2015-07-06 13:11:20 Autor: Synth
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brać póki są. Nikomu się drogi nie zamyka, a w szczególności Newagowi. Kolejne elektryki produkują dla KD i to powinno ich cieszyć.
Cała ta procedura przetargowa według mnie w Polsce jest zbyt długa i trudna. Prawo powinno być bardziej skierowane do zamawiającego.
Co mam ochote kupić, to kupuje a nie że mi ktoś narzuca kupowanie najtańszego badziewia z Mińska, bo jak kupie droższe to będzie marnotrawstwo publicznych pieniędzy.
Trzeba kupować z głową i wybierać korzystne oferty ale nie zawsze najtańsze.
W tym wypadku mamy gotowe pojazdy, nowsze bardziej komfortowe i solidniejsze. I za to trzeba je brać !!!
Chyba wszyscy mamy już dosyć ortopedycznych siedzonek w pojazdach z Mazowsza i czas ludziom kupić coś lepszego.
2015-07-06 13:12:14 Autor: Gdynianin
---.19.245.64
W odpowiedzi na post jondo:
"Wiedźmin, Linki nie tylko dorównują, ale i prześcigają. Jakby zawitały na Dolny Śląsk byłoby git, zobaczymy jak się sprawa rozwinie."
Ja też się cieszę, że jest szansa by Linki trafiły na Dolny Śląsk aczkolwiek nie zgadzam się, że pod względem aranżacji wnętrza Linki wygrywają. Black India Pale Ale wymienił/wymieniła dobre argumenty mówiące o problemach z dotychczas wyprodukowanymi Linkami podczas gdy w SA136 dla PKM te problemy nie występują. Link przewyższa jednak rozwiązaniami konstrukcji takimi jak czoło opracowane z uwzględnieniem 4 scenariuszy zderzeniowych. Ideałem zatem byłby Link z aranżacją wnętrza i napędem z pomorskich SA136.
2015-07-06 13:17:13 Autor: ja2525
---.218.101.204
Link za 8500000 trochę po kosztach
2015-07-06 13:18:56 Autor: Turystа
---.226.214.36
Może wreszcie Jelenia Góra i Karkonosze uzyskają połączenie z Niemcami. To skandal, że KD przez tyle lat o tym nie pomyslały (już teraz bardzo duże potoki turystyczne,wystarczy popatrzyć na zatłoczoną w wakacje DK 30) a urząd marszałkowski województwa tylko się wykpiwał. Znajomi Niemcy śmieją się że jak chcą przyjechac w KArkonosze to muszą zaiwaniać z buta z jednej stacji w Gorlitz na drugą, de facto w tym samym mieście. Niby Europamiasto a komunikacja jak w trzecim świecie.
2015-07-06 13:21:58 Autor: ceglev
---.internetdsl.tpnet.pl
Doszło do rozerwania pociągu w trakcie jazdy, a Wy nic nie piszecie
http://www.dziennikzachodni.pl/artykul/3926143,awaria-pociagu-na-trasie-rybnikwodzislaw-pociag-rozerwalo-w-czasie-jazdy-zdjecia,id,t.html
2015-07-06 13:36:17 Autor: ~
---.static.tvk.wroc.pl
Czyżby dogadali się w sprawie reaktywacji Wrocław-Goerlitz?
A może to na zapowiadaną reaktywację z RPO Wrocław Sołtysowice-Jelcz Miłoszyce, zamiast kilku linii krzaków?
Zapewne, po remoncie Grabiszyna dojdą dodatkowe kursy na Wrocław-Dzierżoniów. Tam 10-12 par jak do Trzebnicy to bezwzględna konieczność.
2015-07-06 13:37:00 Autor: zbig
---.free.aero2.net.pl
Jeśli to rzeczywiście będą linki, to linia Jelenia Góra - Goerlitz - Węgliniec wydaje się najlepszą opcją, po której mogłyby jeździć. W Goerlitz skomunikować je z pociągami z/do Drezna, a w Węglińcu z impulsami z Wrocławia. W ten sposób dobre połączenie z Niemcami zyskują pasażerowie z Jeleniej Góry, Wałbrzycha (poprzez Jelenią Górę), Wrocławia i Legnicy, a więc prawie z całego Dolnego Śląska. Pomysł z Zieloną Górą też dobry. W sezonie mozna pomysleć jeszcze o wydłużeniu niektórych pociągów do Szklarskiej Poręby, przez co Niemcy mogli by bez przesiadania się dotrzeć w Karkonosze. Na tej samej zasadzie Czesi przedłużali niektóre desira z Drezna aż do Tanvaldu. A gdyby jeszcze udało się przywrócić do ruchu linię do Karpacza i tam puścić bezpośrednie pociągi z Niemiec to na pewno byłby tu hit!
2015-07-06 13:41:13 Autor: wro-man
---.dynamic.kabel-deutschland.de
W odpowiedzi na post jurek67:
"Linki to bardzo dobry wybór. Raz, że dużo lepsze i wygodniejsze niż SA134, dwa że mogą wjeżdżać do Niemiec. Puścić takie pojazdy na linii Zielona Góra - Jelenia Góra z obcją wjazdu do Goerlitz i mamy załatwioną kwestię połączenia woj. dolnosląskiego z Niemcami. Najlepiej jeszcze dogadać się z lubuskiem (które też ma Linki), żeby swoje połączenie do Jeleniej Góry też obsługiwały tym pojazdem. Lubuskie też na tym zyskuje, bo dostaje połączenie z Niemcami w Goerlitz.
Do tego jeszcze jakieś poranne i wieczorne połączenie Jelenia Góra - Goerlitz dla turystów i będzie git. Dalej do Drezna nie trzeba, gdyż pociągi z Goerlitz do Drezna jeżdżą praktycznie co pół godziny, a więc wystarczy tylko dogodne skomunikowanie z niemieckimi składami."
O tym już Kolejowe Łużyce o tym pisały jakiś czas temu. Nie wiedzieć czemu na RK nie wspomniano o tym ani słowem...
adres: -> kolejoweluzyce.eu/aktualnosci/344-kiedy-powrot-pociagow-do-drezna-nie-tak-szybko
2015-07-06 13:43:31 Autor: Macianty
---.226.213.28
Mam nadzieję że te pojazdy pójdą na linie spalinowe a nie na fanaberie Wrocławia, który koniecznie MUSI mieć połączenie z Dreznem, bo "Europejska Stolica Kultury", "prestyż" itd. (nieważne że pociągi przez granicę i woziły powietrze). STOP wywalaniu w błoto publicznych pieniędzy! Jest mnóstwo linii spalinowych z 4-5 parami na dobę bo KD nie mają taboru żeby stworzyć jakąś porządną ofertę. Nowe szynobusy będą jak znalazł, a i tak przydałoby się więcej.
2015-07-06 13:48:21 Autor: pytanie
---.109.141.138
A dlaczego jest już wiadomość o przetargu tutaj, a na Platformie Zakupowej Spółki Koleje Dolnośląskie S.A jeszcze nic nie ma?
2015-07-06 13:54:06 Autor: Goerlitzczanka ze Zgorzelca
---.185.134.40
@ sZakOOu vel wro-man:
Ten artykuł jest już nieaktualny i nieprawdziwy. Więc nie spamuj.
2015-07-06 13:56:27 Autor: Eurotram
---.gdynia.mm.pl
W odpowiedzi na post aaa:
"@Eurotram, no nie wiem czy taka okazja. Z tego co widzę, to SA139 nie ma się za dobrze w Zachodniopomorskim. Tylko mieć nadzieję, że pod Niemcy będzie lepszy pod tym względem."
Za to w Wielkopolsce wyglądało w ub. tygodniu, że mają się bardzo dobrze :)
Świetne maszynki.
2015-07-06 14:05:16 Autor: wro-man
---.dynamic.kabel-deutschland.de
W odpowiedzi na post Goerlitzczanka ze Zgorzelca:
"@ sZakOOu vel wro-man:
Ten artykuł jest już nieaktualny i nieprawdziwy. Więc nie spamuj."
@ Noema vel Goerlitzczanka ze Zgorzelca - ból dupy? :)
2015-07-06 14:06:18 Autor: #
---.adsl.inetia.pl
Szanowna Redakcjo,
Rozumiem, że jeśli to nie Warszawa to mogą być problemy z ustaleniem podstawowych faktów, ale kto w końcu ogłasza przetarg na zakup taboru? Koleje Dolnośląskie? Województwo dolnośląskie? Czy marszałek województwa dolnośląskiego? Z ogłoszenia w dzienniku można to bez problemu wyczytać, podobnie jak i na forum, z którego zapewne pozyskaliście powyższą informację.
2015-07-06 14:12:17 Autor: tomekkk
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jeśli będą to Linki, to w grę wchodzi tylko połączenie Jelenia Góra -Niemcy. Kwestia tylko tego czy do Drezna czy tylko do Goerlitz. Wrocławia tym nie obsłużą gdyż trzeba byłoby dużo więcej pojazdów. 3 pary na dobę, a pamiętamy że RE prawie zawsze jeździły w podwójnym zestawianiu a i tak był tłok. Do tego potrzebna jest jakaś rezerwa. Zresztą nie ma sensu pchać Linków na linii gdzie większość trasy przejadą pod drutem. Linia z Jeleniej Góry natomiast jest idealna, potoki też nie są tak duże. Tylko zastąpić obecne SA Linkami i gut.
Można by też rozważyć zostawienie jednego Linka z Zgorzelcu jako wahadła łączącego wszystkie pociągi przyjeżdżające do Zgorzelca ze stacją w Goerlitz. Ale wtedy chyba trzeba byłoby poprzedłużać wszystkie pociągi z dworca Miasto do Ujazdu, gdyż na Mieście nie za bardzo jest jak zrobić przesiadkę dla pasażerów.
2015-07-06 14:32:21 Autor: ~
---.226.214.36
@zbig
Tymczasowo już teraz wystarczyłby InterregioBus do Karpacza skomunikowany w Jeleniej Górze z pociągiem przyjeżdżającym z Niemiec. Rozreklamować takie połączenie w Saksonii, do tego bilet ZVON na całą trasę i na pewno w wakacje byłby to hit dla Niemców (dla Polaków zresztą też chciących wybrać się z Karpacza czy z Jeleniej Góry na wycieczkę do Niemiec). A nie jakieś muchowozy z Wrocławia wożące przez granicę do Polski niemieckie powietrze.
2015-07-06 15:28:15 Autor: gdhf
---.echostar.pl
Podobno pojazdy czekają już w szopie KD, wyjadą na tory po zakończeniu tych bzdurek przetargowych ;))))
2015-07-06 15:32:52 Autor: zxc
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ciekawe, że przez lata KD nawet palcem nie kiwnęły żeby pociągi z Jeleniej Góry do Zgorzelca wjeżdżały do Goerlitz ani nie znalazły pieniędzy na dostosowanie SA do wymagań niemieckich. A ledwie zlikwidowano RE z Wrocławia do Drezna znalazły się szybko pieniądze na zakup od razu całych szynobusów zgodnych z niemieckimi przepisami. To dowodzi po raz kolejny, że KD to kolejka przede wszystkim dla Wrocławia a Urząd Marszałkowski resztę Dolnego Śląska ma gdzieś. Mam nadzieję, że tym razem w końcu uda się uruchomić połączenie z Jelenią Górą, zamiast wciąż na upartego powielać stare błędy, pchając puste pociągi do Wrocławia:
"Aczkolwiek liczba podróżnych przekraczających granicę w zlikwidowanych pociągach była stosunkowo mała (ok. 5-15 osób), to podkreślić należy, że wizerunkowo i dla regionu były one ważne – ocenia Justyna Stachniewicz" (http://www.rynek-kolejowy.pl/56054/kd_jutro_rozmowy_z_db_o_wjezdzie_do_goerlitz.html)
Za wizerunek Wrocławia to niech sobie pani Stachniewicz albo marszałek płacą z własnej kieszeni, a nie wszystkich podatników.
2015-07-06 15:46:58 Autor: BIPA
---.19.18.234
Dużo tu mówi o połączeniach do Niemiec lecz nie należy zapominać o wątpliwości czy te Linki będą mogły tam wjeżdżać, w końcu egzemplarze dla DB na bazie których odbywa się obecnie homologacja są zmodyfikowane względem niedoszłych sztuk dla Netinery
2015-07-06 15:55:13 Autor: Róg
---.leon.com.pl
Jeśli Niemcy tego nie chcą to musi być coś nie tak z tym taborem.
2015-07-06 15:59:01 Autor: taniokupic drogosprzedac
---.play-internet.pl
Owszem pesa im sprzeda za 8.5 mln netto ale za rewizję skasuje 4mln....nie bądźcie naiwni jak małe dzieci ze pesa zrobi to z dobroci serca dla KD. Pesa odwaga takie numery z klientami ze nóż się otwiera w kieszeni. Przykład 1 człon za 14mln. ..i wiele wiele innych. A newag patrzy i daje się bić po pysku.ale niektórzy lubią jak im się pluje w twarz.
2015-07-06 16:01:47 Autor: nie wjada
---.play-internet.pl
Seria br600 nigdy nie dostanie homologacji niemieckiej. Także zejdzcie dzieci na ziemię. Homologację może dostanie br632 ale nie 600. Pesa do dzisiaj nie dała papierów na linki dla zachpomu a tamte tez miały mieć pełne homo do niemiec. I co? G.... im zrobią bo to pesa a nie newag a z pesa się nie zadziera.
2015-07-06 16:41:23 Autor: zed
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Czy dostanie homologację czy nie, to się jeszcze okaże. Nie sądze żeby KD zdecydowały się na zakup Linków bez mozliwości wjazdu do Niemiec. Poza tym na wjazd do samego Goerlitz wystarczy uproszczona procedura. KD rozmawiają od dłuższego czasu z Niemcami w sprawie wjazdu do Goerlitz, więc pewnie coś tam uzgodnili z Niemcami.
więc nie siejcie defetyzmu jak nie wiecie.
2015-07-06 16:52:33 Autor: ~
---.static.tvk.wroc.pl
Oczywiście, że nie wjadą. Gdyby mogły wjechać do Niemiec, grupa Netinera nie zerwałaby kontraktu.
2015-07-06 17:03:07 Autor: infotrolle z dezInfokoleja
---.85.44.204
[Admin: zmoderowano]
Po co KD byłyby Linki bez możliwości wjazdu do Niemiec? Od zorientowanej osoby mam informację, że to właśnie było głównym celem zakupu tych pojazdów.
2015-07-06 17:09:30 Autor: ep40
---.gdynia.mm.pl
Właśnie, homologacja Linków w Niemczech idzie jak trzeba czy jednak pojawiły się problemy?
2015-07-06 17:34:51 Autor: lokek
---.play-internet.pl
Obecnie pesa homologuje serie br632 a nie seria br600. Seria 600 niby od ponad 2 lat w homologacji i papierów nie ma i nie będzie bo wady konstrukcyjne są. Dlatego dla db robią serię 632 zupełnie inna. Dlatego pierwsze linki nie dostaną pełnych papierów do Niemiec. Może dostaną na ruch przygraniczny ale w to tez wątpię. Niemcy postawili zakaz poruszania się na ich liniach dla serii 600.
2015-07-06 17:44:21 Autor: tomy
---.185.158.123
[Admin: zmoderowano]
2015-07-06 17:53:57 Autor: link
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Linki pozwolenie na wjazd do Goerlitz dostaną bez żadnego problemu! Czy dalej do Niemiec - to się jeszcze okaże. Co do Goerlitz wszystko z Niemcami jest już uzgodnione. Na tym KD najbardziej zależy. KD nie kupowałyby tak szybko drogiego sprżetu bez odpowiednich gwarancji. To są informacje od osoby kompetentnej. Nie wiem kto tu wypisuje takie banialuki, że Linki nie wjadą do Goerlitz. Albo robi to z kompletnej niewiedzy, albo celowo żeby znowu wbić szpilę KD.
2015-07-06 18:20:37 Autor: dezinfotrolle
---.opera-mini.net
[Admin: zmoderowano]
2015-07-06 20:30:10 Autor: Synth
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Najważniejsze że będzie nowy sprzęt. Powinien jeździć na liniach niezelektryfikowanych ponieważ stan SA134 i 135. Będzie potrzebna modernizacja tego sprzętu.
Linki wcale nie muszą jeździć do Wrocławia. Wystarczy że dojadą od Niemca do Węglińca a dalej jaszczury pojadą.
2015-07-06 21:31:19 Autor: pawel7777
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
PO CO TE CEREGIELE PR-Y JEŻDZIŁY I JEZDZIĆ MOGŁY TYLKO KASY PAN marszałek NIE MIAŁ ALE DLA KD TO MA BO TO INTERESIK PRYWATNY!!!!!!!!!!
2015-07-06 22:02:36 Autor: seba
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Najbardziej optymalną pod nowe linki wydaje się trasa na Jelenią Górę. Wjazd szynobusu 2 km do Goerlitz nie powinien stanowić problemów przy lekkiej korekcie rozkładów. Pociągi z Drezna do Wrocławia już przerabialiśmy. Przez granicę pustki a za Węglińcem ludzie ściśnięci jak sardynki w puszkach. Nie ma to najmniejszego sensu. Z Jeleniej Góry można pojechać do Niemiec na bilecie Euro-Nysa, co jeszcze bardziej może podnieść potencjał tego połączenia.
2015-07-06 22:05:32 Autor: uczciwy
---.dynamic.chello.pl
śpieszy się marszałek - bo jak ARP przejmie Przewozy Regionalne - to wyschnie dofinansowanie samorządów dla kolei , pieniądze będą bezpośrednio przekazywane dla poszczególnych PR i Źródełko Pana Michalaka dla KD WYSCHNIE !!!!!!!
2015-07-06 23:46:20 Autor: ep40
---.gdynia.mm.pl
Brak informacji o niepowodzeniach w homologacji serii 632 sugeruje, że idzie jak powinna.
2015-07-07 03:57:07 Autor: wrocek
---.139.19.15
Szkoda nowych Linków na Węgliniec - Zgorzelec. Żeby miejscowa hołota spod bolesławieckich i zgorzeleckich wiosek je zniszczyła, tak jak od dawna demoluje Impulsy? Tam powinny jeździć bydłowozy a nie nowoczesny sprzęt. A Linki lepiej już niech idą na połączenie Karkonoszy z Goerlitz i Niemcami - turyści jednak mają zwykle więcej kultury..
2015-07-07 04:18:00 Autor: VT614
---.dynamic.kabel-deutschland.de
No to prosze je dać na trasę Jelenia Góra - Görlitz/Zgorzelec - Węgliniec - Zielona Góra i problem z wjazdem na Görlitz będzie rozwiązany.
2015-07-07 08:26:27 Autor: Br632
---.play-internet.pl
@ep40 nie do końca. ..br632 byl od nowa zabudowany w pesie całkiem nie dawno temu bo oblał homologację. ...teraz po nowej zabudowie pojechał dalej walczyć.
2015-07-07 11:19:58 Autor: BIPA
---.19.18.234
W odpowiedzi na post Br632:
"@ep40 nie do końca. ..br632 byl od nowa zabudowany w pesie całkiem nie dawno temu bo oblał homologację. ...teraz po nowej zabudowie pojechał dalej walczyć."
Co do tego to racja oraz obecnie po nowej zabudowie idzie to teraz jak powinno
2015-07-07 12:45:46 Autor: @ st
---.185.147.55
[Admin: zmoderowano]
2015-07-07 21:12:16 Autor: Urbanista
---.static.chello.pl
Wszyscy się tu jarają niemcami a nikt o czechach nie wspomina? Tam chyba mogą wjechać takie linki? Czy to co innnego niż ich szarki?
2015-07-07 22:42:06 Autor: zawiadowca
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Racja, na Jelenia Góra - Liberec byłby jak znalazł. A może nawet do Pragi przez Jakuszyce?
2015-07-08 00:24:33 Autor: ~
---.static.tvk.wroc.pl
Może byłyby idealne wszędzie, tyle że będą przeznaczone jak wczoraj było pisane do obsługi aglomeracji wrocławskiej.
http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/3927871,wroclaw-kupia-nowe-szynobusy-zamiast-portalu-edolnyslask-zobacz,id,t.html
"– Nowe autobusy szynowe będą obsługiwać m.in. linię z Wrocławia do Trzebnicy – mówi Justyna Stachniewicz, rzeczniczka Kolei Dolnośląskich."
2015-07-08 01:47:39 Autor: olekk
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
A rozumiesz ty określenie "między innymi"?
Na pewno wszystkie linki nie pójdą na tzw. "aglomerację wrocławską", bo linia niezelektryfikowana jest tam tylko jedna - właśnie do Trzebnicy. Zresztą Trzebnica to chyba najgłupszy pomysł - wygodne linki powinny iść na długie trasy, a nie tam gdzie maksymalny czas jazdy nie przekracza kilkudzieisęciu minut. No ale do bezsensownych pomysłów koleje Dolnosląskie zdążyły nas już przecież przyzwyczaić...
2015-07-08 12:30:33 Autor: olonek
---.146.180.240.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Tak się cieszycie z tych linków, a one mają zdecydowanie gorszą opinię od SA132 i SA134. W KW obsługa przez linka w dużej mierze przypadków wiąże się z opóźnieniem. Mają bardzo bolesną chorobę wieku dziecięcego. Także cieszenie się z tych pojazdów jest zdecydowanie przedwczesne.
2015-07-08 13:07:57 Autor: robb
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Cytat z profilu Facebooka KD:
"Zakup nowych szynobusów to część większego projektu pod nazwą pod nazwą "Poprawa jakości usług regionalnego publicznego transportu zbiorowego województwa dolnośląskiego realizowana poprzez rozbudowę systemu dynamicznej interaktywnej informacji pasażerskiej oraz zakup czterech sztuk nowych, dwuczłonowych Spalinowych Zespołów Trakcyjnych".
Warto wiedzieć jak KD doją samorząd województwa, żeby obsługiwać tylko Wrocław i okoliczne wioski. Szynobusy kupione za pieniądze województwa, a pojadą tylko do Trzebnicy w ramach kolei aglomeracyjnej Wrocławia. To kolejny efekt nacisku Dutkiewicza na KD? A gdzie dobro pasażerów? Później w KD dziwią się, że mają złą opinię wśród pasażerów z całego Dolnego Śląska. Wcześniej wiele osób pisało, że Impulsy zakupione do obsługi linii Wrocław - Wałbrzych - Jelenia Góra - Szklarska Poręba de facto jeżdżą z Wrocławia do Legnicy, a na tamtej linii KD puszcza dużo gorsze zamienniki w postaci starych kibli. W kontekście nowej informacji widać to jest prawda.