Partnerzy serwisu:
Biznes

Dodatkowe prace na E20 dla ZUE?

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

EIB
Kolster
Elester
Harting
METRANS

Data publikacji:
03-01-2019
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

BIZNES
Dodatkowe prace na E20 dla ZUE?
Fot. ZUEPrace ZUE na stacji Tunel
PKP PLK negocjuje ze spółką ZUE tzw. zamówienie podobne na prace na linii E20 na odcinku pomiędzy Łowiczem a Warszawą.

W biuletynie unijnych zamówień publicznych ukazało się ogłoszenie o dobrowolnej przejrzystości ex ante na temat negocjacji prowadzonych z firmą ZUE przez PKP PLK. Dotyczą one dodatkowych prac na odcinku Warszawa Włochy – Ożarów Mazowiecki magistrali E20 o szacunkowej wartości 12 milionów złotych netto.

Postępowanie prowadzone jest bez przetargu jako zamówienie podobne do wykonywanej przez ZUE umowy na prace w formule „Projektuj i Buduj” na odcinku Warszawa – Granica LCS Łowicz. Roboty w ramach tej umowy obejmują głównie stację w Ożarowie Mazowieckim i są wykonywane w ramach projektu POIiŚ 5.1-16 „Poprawa przepustowości linii kolejowej E 20 na odcinku Warszawa – Kutno, Etap I: Prace na linii kolejowej nr 3 na odcinku Warszawa – granica LCS Łowicz”. O podpisaniu wartej 79,8 mln zł netto umowy pisaliśmy tutaj.

Nowe zamówienie dotyczy prac w trybie „projektuj i buduj” na odcinku Warszawa Włochy – Ożarów Mazowiecki w zakresie branży torowej, sieci trakcyjnej, elektroenergetyki, automatyki kolejowej (srk), telekomunikacji, odwodnieniowej, rozbiórki oraz usunięcia kolizji.

Jak wyjaśnia PLK w ogłoszeniu, spełniono wszystkie przesłanki konieczne do udzielenia zamówienia z tzw. wolnej ręki: zamówienie jest zlecane obecnemu wykonawcy umowy podstawowej, jest tożsame pod względem gatunkowym, służy do osiągnięcia tych samych celów i przewidziano je już na etapie przetargu na zamówienie podstawowe.

Warto przypomnieć, że 5 grudnia ZUE podpisała z PKP PLK umowę z wolnej ręki na zabezpieczenie obiektów inżynieryjnych na odcinku Dęblin – Lublin (po zerwaniu kontraktu z PLK-Astaldi) o wartości 36,9 mln złotych (brutto). Natomiast jeszcze w październiku giełdowa spółka porozumiała się z PLK w sprawie dodatkowych prac wartych 13,6 mln zł netto na kontrakcie w ramach projektu ,,Prace inwestycyjne na przejściu granicznym Medyka – Mościska II. 
Partnerzy działu

EIB
Kolster
Elester
Harting
METRANS

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Zobacz również:

Kolej Plus do Łomży: Jest umowa z wykonawcą

Infrastruktura

Kolej Plus do Łomży: Jest umowa z wykonawcą

Roman Czubiński 22 kwietnia 2025

Prezes ZUE: Rynek kolejowy się obudził

Infrastruktura

Pozostałe z wątku:

Zobacz również:

Kolej Plus do Łomży: Jest umowa z wykonawcą

Infrastruktura

Kolej Plus do Łomży: Jest umowa z wykonawcą

Roman Czubiński 22 kwietnia 2025

Prezes ZUE: Rynek kolejowy się obudził

Infrastruktura

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5
Zamknij