NUMER 12/2022
NUMER 12/2022
Temat numeru:
Polska-Ukraina
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Do lubelskiego lotniska \"pod drutem\"

| ju, Rynek Kolejowy 24.10.2012 110

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2012-10-24 13:45:19 Autor: MANEK
---.saite.com.pl
TYLKO PO CO - MAŁY SZYNOBUSIK BYŁBY LEPSZY! DOPIERO CO LOTNISKO OTWIERAJĄ I NIEWIADOMO CO TAM BĘDZIE LATAĆ A TU OD RAZU TAKIE BAJERY
2012-10-24 13:47:37 Autor: wiktor
---.adsl.inetia.pl
Przed Bożym Narodzeniem 2 loty w tygodniu, a od wakacji kolejne 2 czartery do Bułgarii i Chorwacji. To się nazywa koordynacja transportowa, PRL niech się chowa. Ale w końcu ładnie wyjdzie na fotografiach i usłyszymy \"przecież się staraliśmy\". Pieniądze wasze ale kieszenie nasze, łatwo poszło i po sprawie.
2012-10-24 13:54:48 Autor: lysypr
---.107.47.194
Malkontenci. Ale dzięki temu ktoś dostał premię, województwo może się pochwalić inwestycją, elektrownia zarobi. W dalszej perspektywie jeśli linia okaże się za bardzo deficytowa nawet bandyci złomiarze zarobią i wszyscy są zadowoleni.
2012-10-24 14:10:37 Autor: Maurycy_
---.97.198.254
Konkretyni przykład jak urzędasy topią państwową kasę w niszowe lotnisko dla dwóch kukuruźników na tydzień,
ale będzie pociąg \"pod drutem\" - średnie zapełnienie 0,5% ...
2012-10-24 14:29:51 Autor: wiktor
---.adsl.inetia.pl
A gdzie są pieniądze na stację Lublin Zachodni i rewitalizację okolicy Lublina Głównego?, bo nie dość że główna stacja jest oddalona od miasta to dzielnica przypomina coraz bardziej wyburzany slams. Do tego bez spójnego systemu aglomeracyjnej SKM jakiekolwiek tory na lotnisko są śmiechu warte.
2012-10-24 14:31:35 Autor: anonimowy rolnik okradajacy narod
---.internetdsl.tpnet.pl
dla tylu lotow to moze i aron dalby rade buszem
2012-10-24 14:37:11 Autor: straphan
---.156.210.141
Smiech na sali po prostu. Lotnisko w Lublinie jest IMHO jak najbardziej potrzebne i uzasadnione - dotychczas na prawym brzegu Wisly mielismy w Polsce az jedno czynne lotnisko pasazerskie (Rzeszow-Jasionka). Ale kolej? Zeelektryfikowana? Moze od razu niech se zbuduja Maglev jak w Szanghaju :)
2012-10-24 14:43:18 Autor: wdr
---.235.176.225

wdr
@straphan
to lotnisko jest zupełnie niepotrzebne (teraz hiszpania i włochy mają właśnie problemy z takimi lotniskami, samorządy do nich dopłacają, żeby zachować twarz). najbardziej potrzebna inwestycja to jest połączenie lublin - warszawa w czasie zbliżonym do 60 minut (tam dostęp do modlina i okęcia) + dobra kolej regionalna łącząca lublin z okolicami
2012-10-24 19:17:29 Autor: MK Lublin
---.ennet.pl

MK Lublin
@straphan Po cóż Maglev? Wystarczy prawie już zbudowana linia 2,2 km do magistralnej D29-7. Oczywiście najlepiej trollować, ale to i tak NIC nie da. W drugiej połowie listopada oficjalne otwarcie po certyfikacji ULC. Warto trollować? Szkoda klawiatury:-D
2012-10-24 19:24:04 Autor: MK Lublin
---.ennet.pl

MK Lublin
@wdr To nieźle i \"fachowo\"-cyt:\"najbardziej potrzebna inwestycja to jest połączenie lublin - warszawa w czasie zbliżonym do 60 minut\". KDP do Lublina??? WOW!!! To jest dopiero S-F w porównaniu do oddanego już Portu Lotniczego Lublin-Świdnik! Bo nawet planowana modernizacja D29-7 do 140-160 km/h nie da takiego czasu...
2012-10-24 19:57:03 Autor: MK Lublin
---.ennet.pl

MK Lublin
Dla zainteresowanych-dzisiejsze wieczorne przeloty \"Papugi\" z PAĹťP: http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=96686051&postcount=10366
2012-10-25 07:57:10 Autor: tellchar
---.lublin-zachod.sr.gov.pl
Widzę, że znajdują się kolejni, którym lubelskie lotnisko nie pasuje, za to na siłę chcą promować Modlin i Okęcie... zobaczymy co pokaże rynek, jak na razie lotnisko ma uzasadnienie, a EN 57 AL jest lepszym rozwiązaniem. niż szynobus.
I nie powatrzajcie kłamstw o dwóch lotach w tygodniu, bo jak na razie mamy 3 loty tygodniowo do Stansted, 2 do Luton, 2 do Dublina i 1 do Oslo, a lotnisko jeszcze nie zostało uruchomione....
2012-10-25 10:28:35 Autor: cat
---.100.10.219
jest super
2012-10-25 10:40:41 Autor: wawa
---.100.10.219
jak widac, niekturzy nie moga zniesc faktur ze woj. Lubelskie sie modernizuje. Fakt jest Lotnisko jest potrzebne i ma sens. Wawa osiagnela juz dawano 100%, czyli 10mil pasazerow i wiecej sie nie da. Do Modlina nikt nie bedzie godzinami jezdzil i w korkach stal, zwlaszcza przejezdzajac przez wawe. Ja latam do wawy-okecie >Lufthansa, modlin nie ma sensu bo dluzej. A jak wkacu w Lubline beda poloczenia do niemiec to jestem pierwszym klietem, a cena moze byc ja w Lufthansie.

dla skeptykow: zobaczymy w 2013 jak rynek je rozwinie i wtedy prosze o wasze komentaze

ten szynobus elektryczny to dobry i tani pomysl, chodzi tutaj tylko o polozenie druta na 2-3 kilometrach Swidnik->Lotnisko, tanio i nowoczesnie.

czy ktos zwrucjil uwage ze terminy zwiazane z Lotniskie sa dotrzymane i nawet wyprzedzone. fakt jest: dorze szybko i tanio.
2012-10-25 10:51:54 Autor: mike
---.100.10.219
jak narazie lotnisko jeszcze nie otwarte a juz sa kontrakty z Wizzair, Ryanair, i Chartery. Rozmowy z innymi przewoznikami trwaja. Tak tylko do poruwnania: Rzeszow 0,5 mil pasazerow: Ryanair i Lot/Lufthansa, cargo. I co ktos chce mi powiedziec ze Lotnisko Lublin nie ma sesu. 400.000 pasazerow Lubelskich lata z Warszawy-Okecie, i po otwarciu lotnisko nadal beda jechac godzinami do warszawy czy do lublina 15min pociagiem elektrycznym.
2012-10-25 13:43:40 Autor: czarownicca
---.147.78.17.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
A czy to nie jest tak...ze lubelskie mialo juz dosyc blagania o moderne linii kolejowej do warszawy czy budowe ekspresowki?
Jednego roku tylko jedna inwestycja wartosci 50 mln zl ominela region....a ile bylo wiecej potencjalnych inwestorow i zaunteresowany?
Gdyby nie PLK i ich oddzial w Lublinie co ostro zapiepszaja na lubelskich liniach kolejowych to po otwarciu lotniska mielibysmy po kilkanascie odlotow dziennie pelnych samolotow w cztery strony swiata - za chlebem!!
A tak PKP PLK stwarza alternatywe i daje nadzieje na przyszlosc.
Dla mnie przyszlosc bedzie oznaczac odwrocenie kierunku migracji w kierunku \\\" do\\\" Lublina.
Przy upartej i kosekwentnie prowadzonej polityce jest to mozliwe.

 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 12/2022
NUMER 12/2022
Tematem grudniowego numeru są polsko-ukraińskie relacje kolejowe. Analizujemy to, co dzieje się obecnie na granicy, a także perspektywy rozwoju transportu kolejowego dla dwóch krajów. Gratką numeru jest rozmowa z byłym prezesem Kolei Ukraińskich - Wojciechem Balczunem. Sporo miejsca w numerze poświęcamy trudnej sytuacji na rynku wykonawców, wobec ciągłego braku unijnych środków na modernizację infrastrukturę i taboru.

Wiele miejsca poświęcamy efektom debat na kolejnym listopadowym Kongresie Kolejowym. Rozmawiamy też z prezydentem Poznania o przyszłości transportu w tym mieście. Niezwykle ciekawy jest tekst Michała Szymajdy, który opisał eksperyment jaki miał miejsce na jednej z polskich uczelni, gdzie studenci próbowali kupować bilety kolejowe na rozmaite relacje z Polski za granicę. Jak im poszło?

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5