NUMER 06/2021
NUMER 06/2021
Temat numeru:
Utrzymanie i naprawa taboru
szukaj
Śledź nas:

DB Regio zamówi kolejne Linki. Razem to już 71

| jm, Rynek Kolejowy/Rail Journal 06.08.2014 213

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2014-08-06 15:05:06 Autor: leemc
---.static.ip.netia.com.pl

leemc
Czemu u nas sąsiednie regiony nie potrafią (nie chcą) organizować wspólnych przetargów?
2014-08-06 15:49:10 Autor: Mackey
---.31.122.250.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Czemu u nas nie organizuje się przetargów na umowy ramowe?
Czemu u nas nie organizuje się przetargów na długookresową obsługę linii, żeby przewoźnikowi opłaciło się korzystanie z nowego taboru?
Czemu u nas nie organizuje się przetargów na obsługę linii odpowiednim do parametrów linii taborem?

Można zadać jeszcze tysiąc takich pytań, a odpowiedź będzie jedna - "niedasie"
2014-08-06 16:04:17 Autor: Goofy
---.30.0.84
A gdzie jest Newag?
2014-08-06 16:05:05 Autor: jatal.
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ leemc - przecież organizują się

@ Mackey - 1. przecież organizuje się, 2 - przecież organizuje się i 3 - organizuje się.
2014-08-06 16:09:54 Autor: trepanowski
---.bb.dnainternet.fi
Putinie ratuj! Bez ciebie państwa Unii każą nam produkować dla siebie pociągi, a i jeszcze nam za to płacą! Nie to co kiedyś, gdy mogliśmy wam oddać w ramach przyjaźni stadko nowiutkich lokomotyw, a wy w ramach zadośćuczynienia kazaliście sobie jeszcze rekompensować węglem. Dziś to putinistan potrzebuje polskiej technologii, bo krUlestwo komunałkowe potrafi tylko wyprodukować dobrze wykałaczki i worki parciane. Już z tym hvatit.
2014-08-06 16:40:23 Autor: dżejsek
---.adsl.inetia.pl
W odpowiedzi na post Goofy:
"A gdzie jest Newag?"
Newag jest na giełdzie. Nawet już nie słychać, co z tym kupionym we Włoszech prawem do kontraktu na lokalne wąskotorówki.
2014-08-06 16:46:48 Autor: Adam Zz
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Widac ze wraz ze wzrostem dlugosci szybkich linii KDP i wchodzeniem ICx obecne ICET zostaną wypchniete na elektryfikowane linie po ktorych obecnie grasuja RegioSwingery, czyli do v160. Czas na Drezno-Zgorzelec.
2014-08-06 17:02:37 Autor: gość
---.play-internet.pl
Pesa śmieje się z nieudaczników z nowego Sącza którzy żadnego pociągu za granicę nie potrafią sprzedać.
2014-08-06 18:34:02 Autor: Trako
---.gliwice.vectranet.pl
krUlestwo komunałkowe potrafi tylko wyprodukować
E tam bredzisz politykierze ET 42 bardzo dobra praktyczna i niezawodna maszyna mimo upływu lat. Do tego prosta w obsłudze i serwisowaniu
2014-08-06 19:40:22 Autor: trepanowski
---.bb.dnainternet.fi
@Trako tak, wspaniała panie kalesoniarski miłośniku kolei. PKP Cargo, gdyby miałą je czym zastąpić, to już dawno goliłbym się tymi cudeńkami. Można tu wymienić też fińskie sr1, które są o wiele nowsze, ale z tej samej fabryki, a Finowie już je wymieniają na Siemensy. To polskie związkowe żulerstwo, które tylko potrafi naprawiać młotkiem już się wykrusza. Dziwne jest jeszcze, że już nikt nie kupuje ruskich lokomotyw, a sami ruscy nie potrafią nic wyprodukować, więc muszą prosić o technologię Alstom, Siemensa lub Pesę.
2014-08-07 08:23:17 Autor: ExtraLiga
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
W Nowym Sączu tylko termin termin termin reszta do .... niedługo będą aukcje na projekty
2014-08-07 09:04:08 Autor: TomP
---.internetdsl.tpnet.pl
Takie informacje to po prostu mód na serce. Brawa, brawo i jeszcze raz brawo PESA.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 06/2021
NUMER 06/2021
Ostatnie miesiące przyniosły spore zmiany na rynku napraw taboru kolejowego. PKP Cargo sfinalizowało zakup zakładów w Gniewczynie, PKP Intercity Remtrak przejęło ostatecznie zakład w Opolu, a nieco wcześniej zakończyło rozbudowę swoich głównych zakładów. Ostatnie lata przyniosły także budowę wielu zapleczy utrzymaniowych, przeważnie w ramach realizacji dużych kontraktów taborowych. Pomimo tego ciągle utrzymują się mniejsze podmioty oferujące usługi naprawcze oraz większe zakłady jak Olkol. W tym numerze staraliśmy się porozmawiać z możliwie największą liczbą firm działających na tym rynku, by pokazać, jakie są perspektywy jego rozwoju na najbliższe lata.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5