NUMER 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Konkurencja na kolei
szukaj
Śledź nas:

Dart nie dojechał do Wisły. Problemy również z Flirtami

| jm, Rynek Kolejowy 18.01.2016 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2016-01-18 16:31:12 Autor: Wodzirej
---.56.35.100
Tramwaje zle sprawdzają sie w zimie.
2016-01-18 16:39:12 Autor: lider
---.dynamic.chello.pl
Delikatne te nowoczesne cacka...
2016-01-18 16:40:01 Autor: Hmmm
---.ssp.dialog.net.pl
Jak można tramwaj dopuścić do ruchu dalekobieżnego, jak można zamawiać drzwi u polskiego producenta, jak można w Bielsku składać darta, na szybciora, jak można dopuścić pojazdy bez UTK, tacy mądrzy kontrolująć drużyny, a w d...mają pociągi, sorrki tramwaje. Tak wszyscy narzekali na pendo, a tu mamy zonga !!!, opamiętajcie się, piszcie prawdę......
2016-01-18 16:43:58 Autor: ola
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
A En57 jeździ i jeździ... a nie En57 zły jest...
2016-01-18 16:45:50 Autor: Dave
---.centertel.pl
IC Chemik z GDYNI z dwoma wagonami z niesprawnymi drzwiami to jechał właśnie w sobotę 16 stycznia, a nie "dzień wcześniej"! Ale do celu dojechał punktualnie.
2016-01-18 16:50:10 Autor: inmotion
---.static.ip.netia.com.pl
W Chemiku te problemy się powtarzają.
2016-01-18 16:58:55 Autor: isdr
---.tktelekom.pl
W odpowiedzi na post ola:
"A En57 jeździ i jeździ... a nie En57 zły jest..."
Masz rację w 100%.EN57 wozi już trzecie pokolenie polaków,moi rodzice,ja,a teraz również moje dzieci do szkół jeżdżą.
2016-01-18 16:59:59 Autor: Cowiek Maupa
---.dynamic.gprs.plus.pl

Cowiek Maupa
I macie te swoje e zet te, iks de xD
2016-01-18 17:05:42 Autor: maxi
---.dynamic.gprs.plus.pl
Pesoszrot bez awarii to dzień stracony. Te złomy na nowej linii tramwajowej w Bydgoszczy też blokują miasto. PESA skutecznie zniechęca do komunikacji zbiorowej
2016-01-18 17:07:33 Autor: Nick
---.ip.sumernet.pl
W pociągu było 40 osób? ILE? 40?! W składzie mającym 362 miejsca siedzące...

Przecież do daje frekwencję na poziomie 11%. Jak to ma być opłacalne!

Róbcie tak dalej... Rozkład jest układany chyba jedynie pod widzi mi się Intercity...

A ile uruchamiacie pociągów ze Śląska do Zakopanego? 0 !

Jeszcze w zeszłym roku na en57 jeździł najkrótszym łącznikiem przez Żywiec IR Giewont, który miał bardzo fajną frekwencję. W podczas ferii zimowych, weekendów majowych oraz w wakacje często brakowało miejsc siedzących... Pociąg kursował jedynie w wybrane weekendy w roku oraz przez całe wakacje. Pomimo złego taboru i wybitnie nieregularnego rozkładu cieszył się świetną frekwencją.

Dla przeciwwagi NOWY DART do Wisły i ... 40 osób...
2016-01-18 17:08:31 Autor: maxi
---.dynamic.gprs.plus.pl
[Admin: zmoderowano]
2016-01-18 17:09:34 Autor: Nick
---.ip.sumernet.pl
Na dodatek w okresie ferii i pięknego zimowego krajobrazu...

Brak słów...
2016-01-18 17:12:59 Autor: rooz
---.toya.net.pl
A mikolstwo jak zwykle ujada. Jak dobrze, że PIC jest głównie dla ludzi, a nie dla mikoli. :) Mikole na szczęście mają swoje nieśmiertelne kible i ich świątynie - PRy. :)
2016-01-18 17:14:27 Autor: psa
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
A ostatnio prezes Pesy chwalił się, że Pesa szykuje się do nowego skoku. Panie Zaboklicki, jak ten skok ma tak wyglądać, jak napisano wyżej to wielkie gratulacje.
Intercity powinno wam ten złom zwrócić z powrotem, a Wasza fabryka powinna zniknąć raz na zawsze.
2016-01-18 17:14:54 Autor: flirtownik
---.dynamic.chello.pl
W czwartek na Olsztyn Kielce 11:08 do Krakowa też problem z otwarciem drzwi, ale otworzyly sie po minucie od zatrzymania wreszcie.
Na drugi dzien to samo odjazd z Krakowa o 11;24 do Olsztyna i znowu awaria tym razem jednych drzwi i tłok przy innych przez to na kolejnych stacjach.
2016-01-18 17:22:18 Autor: xx
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dyrektor marketingu Pesy Maciejewski powie zaraz, że do Dartów dostarczano zły prąd, tak jak powiedział ostatnio, że do Gam lano niewłaściwe paliwo i dlatego Gamy nawalały.
2016-01-18 17:23:53 Autor: Bozia
---.dynamic.dsl.as9105.com

Bozia
Ja nie wiem, Flirty ŁKA (a to ten sam typ) jakoś nie mają problemów z drzwiami co te PICowe...
2016-01-18 17:28:22 Autor: nc
---.jeleniagora.vectranet.pl
Tak patrzę na to zdjęcie i sobie myślę, że elfy (których fanem nie jestem) wygladają o niebo lepiej od darta... Lepsze proporcje, ładniej sprofilowane boki, całość sprawia wrażenie "kompletności", w przeciwieństwe do darta, który wyglada jak wybrakowany i niedokończony en57 z jakimś dziwacznym, pokracznym ryjkiem...
2016-01-18 17:31:18 Autor: mathewicforum
---.centertel.pl

mathewicforum
Grzechy wieku dziecięcego. Właściwie to właśnie dzieciaków szkoda, bo gdzieniegdzie się ferie zaczęły. No i przyszła jako taka zima :D. Ciekawi mnie ile czasu czekali Ci pasażerowie z jednego Darta na Drugi, bo tzw. "dworzec" w Dąbrowie Górniczej, nie jest najlepszą miejscówką w chłodny styczniowy poranek, oj nie bardzo...
2016-01-18 17:31:57 Autor: SP45-116
---.dynamic-ww-3.vectranet.pl
Jak się w pociągu drzwi nie otwierają, a tyn rusza, to rwiemy hamulec, a nie biadolimy. Przyjdzie kierownik to wypuści.
2016-01-18 17:32:35 Autor: mathewicforum
---.centertel.pl

mathewicforum
@nc:

...Dart to prototyp - pamiętaj proszę :D.
2016-01-18 17:35:10 Autor: Tl
---.95.94.177.milenium.jotanet.pl
A czasem powodem nie było że pojad prowadzony był przez Kadafiego z katowic
2016-01-18 17:35:23 Autor: Tl
---.95.94.177.milenium.jotanet.pl
A czasem powodem nie było że pojad prowadzony był przez Kadafiego z katowic
2016-01-18 17:35:47 Autor: zibi
---.mtk-tv.pl
Rooz jak by była zima jak w latach 80 to wszystko by stało
2016-01-18 17:37:04 Autor: Jacek Kurski
---.centertel.pl
Pod względem awarii ten Dart jest jak fart. nie chodzi mi o łut szczęścia, ale ang. fart, czyli siarczysty bąk zwany bengalem

I to da się zrozumieć, bo biorąc pod uwagę terminy, okoliczności rynkowe i tak cud, że ten karp w ogóle jeździ

Ale awarie w Flircie to już zupełna lipa. czyżby ta szwajcarska jakość była przereklamowana? czyżby uchodźcy wzięli się za projektowanie i montaż pociągów?
2016-01-18 17:38:52 Autor: onene
---.sferanet.pl
40 Osób do Wisły ... I po Ch.. rewitalizacja odcinka Chybie - Skoczów . Powinno się zmodernizować Bielsko - Skoczów i wszystko puszczać przez BB . Wtedy będzie przynajmniej na wspólnych 50 km Jakaś frekwencja . A nie takk jak od narca że pojada 2 osobne składy do Bielska i do Wisły w odstępie Godziny nie licząc EIC premium .
2016-01-18 17:48:15 Autor: Przedsiębiorcy oczekują
---.free.aero2.net.pl
Czy wobec tego prezes UTK zostanie zdymisjonowany?
2016-01-18 17:56:10 Autor: Azb
---.99.174.238
Jak to jest, że w tym tekście piszą bardziej o awariach Flirta a i tak prawie cały hejt idzie na Pesę. Wytłumaczy mi ktoś?
2016-01-18 18:08:26 Autor: maxi
---.dynamic.gprs.plus.pl
@azb
Bo Flirty jednak jeżdżą i dojeżdżają a pesoszroty nie zawsze
2016-01-18 18:08:47 Autor: g
---.internetdsl.tpnet.pl
Te tramwaje są przewidziane do jazdy na wiosnę i jesienią.Temperatury pwyżej 30 stopni i poniżej 0 je zabijają.
2016-01-18 18:27:19 Autor: DOKP
---.adsl.inetia.pl
Mam pytanie do PKP IC i PR......jak to możliwe ,że pociąg 6501 i poc. PR 55360 mają to samą nazwę- BURSZTYN......
2016-01-18 18:30:02 Autor: DOKP
---.adsl.inetia.pl
Dotyczy to relacji Gdynia -Wrocław - Gdynia oraz Grudziądz- Gdynia - Grudziądz
2016-01-18 18:42:15 Autor: emigrant
---.dynamic.upc.ie

emigrant
Mamy taki a nie inny klimat i wiadomo to od stuleci. A że kolej zamawia takie wersje tych pociągów a nie odpowiednie do polskiego klimatu to już inny temat. Wiadomo że i Flirty i Pendolino można było zamówić odpowiednie wersje do srogich zim. Wiadomo też że to kosztuje, ale z czasem zamortyzowało by się dzieki mniejszym awarią, nie zostawianiem podróżnych w polu owocuje ich zwrostem w następnych latach.
2016-01-18 19:20:03 Autor: umbra
---.google.com

umbra
maxi - wypisujesz bzdury. Od soboty wszystkie linie do Fordonu funkcjonowaly bez wiekszych zaklocen.
2016-01-18 19:28:12 Autor: DzikiDzik
---.adsl.inetia.pl
A PENDOLINO jak jeździło tak jeździ i nic się nie dzieje...
2016-01-18 19:32:43 Autor: Szpagin
---.kopnet.pl
@emigrant:
Rzeczywiście istnieje Pendolino przystosowane do niższych temperatur i takie pociągi jeżdżą w Finlandii. U nas mija się to z celem, bo ile jest w Polsce dni w ciągu roku, gdy temperatura spada poniżej -20 st. C? Góra z siedem. Ktoś wyliczył, że taniej jest kupić pociąg z homologacją do -20 st. C i nie wypuszczać go na tory, gdy przez te kilka dni jest zimniej, niż brać wersje arktyczne. Tak swoją drogą, akurat z Pendolino problemów nie ma, za to z produkowanymi w Polsce Dartami i Flirtami - jak najbardziej.
2016-01-18 19:41:40 Autor: andrzejek
---.ostrog.net.pl
Pojechałem ostatnio specjalnie do Katowic zobaczyć to polskie Pendolino. I cóż. Daleko nam jeszcze. Nie jestem fachowcem, choć od dzieciństwa jestem fanem kolei. Porównanie (wizualne) miażdżące. Od czoła fajnie futurystyczny. Z boku ten Dart ohydny. Zwłaszcza jak dołu nie zakrywa peron. Wielkie koła. Jakby z dołu ścięty. Na całej długości jakby "pognieciony". Nie wiem jak to opisać. Bardzo duże nierówności na ciemnym elemencie wzdłuż jednostki. W środku niezły, choć widziałem tylko z zewnątrz. A teraz te awarie.
2016-01-18 19:45:14 Autor: Patryk1
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
No i zabrał głos główny ekspert od transportu. No i sie nie dziwie, bo po kilku lekcjach nauki jazdy i zdanym egzaminie ponownie jeździ no i teraz kieruje ważna instytucja za m.in. Moje pieniądze.
2016-01-18 20:15:46 Autor: Bartek
---.146.0.62.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Do dyskutujących tutaj - dlaczego nazywacie je tramwajami? Na temat niezawodności tych składów można dyskutować ale nazywać je tramwajami?
2016-01-18 20:23:13 Autor: XYL
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Na WKD non stop są awarie EN
2016-01-18 20:27:47 Autor: Tramwajarz
---.dynamic.chello.pl
Tramwajarzom to kolejarze buty mogą czyścić.
2016-01-18 20:39:11 Autor: g
---.internetdsl.tpnet.pl
@Bartek
A jechałeś kiedyś przez 6 godzin z srającymi i wrzeszczącymi maluchami, albo z baba gadająca przez trzy godziny przez telefon,że nie ma miesiączki i jest chyba w ciąży.
Żadna przyjemność .Przez 15 minut jazdy tramwajem jeszcze można. Nie przez 6 godzin w pociągu.
2016-01-18 20:58:23 Autor: gg
---.play-internet.pl
W bezprzedziałowym przynajmniej nie czuć Janusza jedzącego kanapkę z pasztetem oraz Grażyny jedzącej bułkę z jajkiem.
2016-01-18 21:16:27 Autor: aro007
---.246.134.102.rev.vline.pl
Jak czytam wasze wypociny na temat tych super extra Pendolino to mi się śmiać chce. Tacy jesteście patrioci? Myślicie że to wasze Pyndolino nie przeżywało wieku dziecięcego i nigdy się nie psuło? Wszystkie awarie zostaną naprawione i następnym razem użyją innych części (dostawców). Doceńcie produkt który jest wytwarzany w kraju bo tak się tworzy PKB. Made in Poland!
2016-01-18 21:45:58 Autor: Wojt
---.tvk.torun.pl
Nie przesadzaj En-om też drzwi przy chlapie i dużym mrozie zdychają.
2016-01-18 21:47:04 Autor: Malopolanin
---.116.200.66
Polecę klasykiem:
2016-01-03 20:26:35 Autor: Kryniczanin
"Panie Leonkiewicz

Jutro honorowa dymisja?

Czas najwyższy!"
2016-01-18 22:07:20 Autor: obiektywnie
---.dynamic.chello.pl
@aro007

Te szkolne mądrości na temat "shit made in Poland" zostaw dla siebie.Podróżni nie są do testowania na nich niedopracowanego badziewia.Testowanie powinno być zrobione przed wprowadzeniem do regularnego kursowania.Nie ma co doceniać złomu który unieruchamia już mikroskopijny śnieżek i odrobina mroziku.
2016-01-18 23:13:15 Autor: petarda
---.141.1.185.wireless.dyn.drei.com
Ktos wie jak sie spisuje Gama ?
2016-01-19 00:17:02 Autor: Zdzirek
---.agg2.kln.lmk-mlw.eircom.net
Ilu z Was komentatorzy biadolący na EZT-y jechało czymś innym za granicą? Jeździłem pociągami w Finlandii, UK, Irlandii, Holandii, Niemczech i prawie zawsze to były EZT-y lub SZT-y! Proszę o trochę pokory w tych swoich lamentach
2016-01-19 00:19:06 Autor: mathewicforum
---.centertel.pl

mathewicforum
Dajcie spokój, Leo to trzeci najlepszy prezes w całej historii PKP IC po Prześludze i Malinowskim.
Elektronika nie testowana przez minimum 4 lata tak działa...
2016-01-19 00:29:32 Autor: emigrant
---.dynamic.upc.ie

emigrant
W odpowiedzi na post Szpagin:
"@emigrant:
Rzeczywiście istnieje Pendolino przystosowane do niższych temperatur i takie pociągi jeżdżą w Finlandii. U nas mija się to z celem, bo ile jest w Polsce dni w ciągu roku, gdy temperatura spada poniżej -20 st. C? Góra z siedem. Ktoś wyliczył, że taniej jest kupić pociąg z homologacją do -20 st. C i nie wypuszczać go na tory, gdy przez te kilka dni jest zimniej, niż brać wersje arktyczne. Tak swoją drogą, akurat z Pendolino problemów nie ma, za to z produkowanymi w Polsce Dartami i Flirtami - jak najbardziej."
tak jak i flirty w Norwegii. Po za tym zdaje się że to co jeździ w Szwajcarii też nie jest takie standardowe. Nikt tu nie mówi że to ma być jakiś full wypas arktyczna wersja, ale przyzwoicie odporne na niskie temperatury i zamarzanie drzwi. Właśnie tak zostały zbudowane nie doczekane EU 11/43 które są używane w północnych górskich Włoszech i sprawują się świetnie.
2016-01-19 00:32:26 Autor: emigrant
---.dynamic.upc.ie

emigrant
W odpowiedzi na post Zdzirek:
"Ilu z Was komentatorzy biadolący na EZT-y jechało czymś innym za granicą? Jeździłem pociągami w Finlandii, UK, Irlandii, Holandii, Niemczech i prawie zawsze to były EZT-y lub SZT-y! Proszę o trochę pokory w tych swoich lamentach"
dokładnie a Japonia to w ogóle od początku jeździ tymi swoimi "tramwajami" po tym swoim KDP i jeszcze żadnych wypadków, jak tak można?
2016-01-19 03:07:37 Autor: bohun
---.opera-mini.net
Jedzie tramwaj jedzie... a nie, jednak nie jedzie.
2016-01-19 05:41:07 Autor: Lechu lechu
---.opera-mini.net
Zapewne to wina paliwa
2016-01-19 07:02:25 Autor: montarzysta
---.adsl.inetia.pl
Macie swoich bankomatów, których jedynym celem (poza konkretną kasą) jest udzielenie wywiadu na tle błyszczącego cudeńka na torach. A że to awaryjne? A co to pana prezesa obchodzi? On jeździ mercedesem albo bmw i w ogóle brzydzi sie tą kolejową hołotą...... A poza tym niebawem rzucą go na inny odcinek i pan prezes będzie uzdrawiał i "restrukturyzował" jakąś inną firmę.....
2016-01-19 08:04:04 Autor: Danoel
---.static.3s.pl
Gratuluje PKP IC fantastycznych odbiorów i podpisanego swiadectwa sprawności technicznej.
2016-01-19 08:12:09 Autor: Kejren
---.centertel.pl
Śmiechłem: "pociąg po prostu odjechał, zabierając w dalszą podróż pasażerów chcących opuścić pokład" co ten Flirt xD
2016-01-19 09:05:49 Autor: Spider
---.95.26.178
A dzisiaj drzwi nie chciały się otworzyć w EN57, którym miałem jechać do pracy. Padła też przetwornica i pociąg skończył trasę przedwcześnie - trzeba było się przesiąść do następnego w rozkładzie.
To tak dla tych wychwalających EN57, którymi chyba nie jeżdżą. Ja od lat jeżdżę do pracy EN57 i zawsze zimą jakieś problemy są.
2016-01-19 09:40:33 Autor: Sapsan
---.dynamic.mm.pl
"nieczynne dwie pary drzwi - spore problemy" .... oczywiście tylko w Polsce. W Rosji w tego typu pojazdach nie otwiera się wszystkich drzwi, ale przy każdych otwartych jest drużyna konduktorska i sprawdza bilety przy wejściu. Pasażerowie stoją w kolejce (W KOLEJCE!). Oczywiście potem nie ma już kontroli w czasie jazdy pociągu, bo i po co ... ? Bilet zakupiony przez internet nie potrzebuje żadnego kodu, obrazu, wydruku ... wystarczy pokazać paszport lub dokument podczas rezerwacji wpisany ... u nas jak zawsze bydło i robienie problemów których nie ma, bo babcia akurat tymi drzwiami chciała wyjść :D ...
2016-01-19 11:00:31 Autor: kolejarz 22
---.free.aero2.net.pl
Chore IC. Na dalekobieżne trasy puszczać jednostki elektryczne. Proponuję cymbałom zarzadajacym tą firma przejechac sie tym dziadostwem przez całą Polske.
2016-01-19 12:13:17 Autor: NN
---.0.0.98
Przypominam, że w EZT EN-57 nie tak dawno jak kilka lat temu w czasie zimy drzwi przymarzały i się nie otwierały. Więc nie narzekajcie na nowe Flirt i Darty.
2016-01-19 12:58:17 Autor: Pasażer85
---.static.ip.netia.com.pl
@Kolejarz22
Jechałem kilka razy już nimi całą Polskę.
Zdecydowanie lepiej niż w wagonie kategorii TLK.
Nie wali pasztetem, ludzie w większym gronie mają nieco więcej ogłady i krępują się jednak drzeć mordy, ściągać buty z walącymi skarpetami czy inne dziwne rzeczy wyczyniać.
Nikt w fotelu nie rozwala się jak pasztetowa na słońcu, nie leży.

Fotele są dość wygodne, stoliki funkcjonalne (można ustawić laptop), każdy ma swoje gniazdko i jest WiFi.

Przejścia między członami są również OK.
Do jazdy dziennej jest jak najbardziej OK.

A jak cebulakom się nie podoba to istnieje kategoria EIC i EIP. Do tego można skorzystać z BP oraz linii lotniczych.

Również taxi można sobie wynająć.

Radzę przemyśleć, bo cymbały to najwyżej komentujący i krytykujący.

Poza tym taki pojazd minimalizuje koszty choćby manewrów itd. Jedyny problem to mała mobilność składu jeśli chodzi o zwiększenie jego pojemności np. o 2 czy 3 wagony. Można jednak zawsze dokupić jednostki 2, 3 lub 4 członowe i je łączyć. A nawet w ten sposób zrobić połączenia, gdzie w pewnej miejscowości skład się podzieli na 2 i dojedzie do 2 różnych miast.
2016-01-20 00:48:50 Autor: ata
---.dynamic.chello.pl
te 40 osób jechało już do Wisły czy do Katowic? ogólnie frekwencja w pociągach IC z Katowic jakaś kiepskawa jest, kilka razy widziane pociągi na "tramwajach " w stronę Sosnowca a w środku tylko garstki podróżnych...
2016-01-20 02:45:37 Autor: pryx
---.opera-mini.net
Peso miłości moja.
2016-01-20 02:46:29 Autor: pryx
---.opera-mini.net
Peso miłości moja.
2016-01-20 14:59:43 Autor: jacekkk
---.pse.pl
Jeździj sobie tramwajami do woli. Ale mnie nie przekonasz. Miałem ten ból, że przez 2 lata musiałem jeździć ED74. NIGDY WIĘCEJ! Wolę najstarszy przedziałowiec gdzie siedzenia są normalnej grubości, gdzie można wieczorem zgasić światło i gdzie nie słychać jełopa 5 rzędów wcześniej jak słucha muzyki.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
W najnowszym numerze miesięcznika podsumowujemy 2018 rok na kolei i jak zawsze – stawiamy pytania o przyszłość. Wspólnie z RBF piszemy o konkurencji kolei, a także o potrzebie waloryzacji kontraktów na budowach. Rozmawiamy m. in. z J. Malinowskim, prezesem ŁKA i K. Magierowskim, prezesem KZŁ. Zapraszamy do lektury!

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5