Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

Dart nie dojechał do Wisły. Problemy również z Flirtami

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

BODE Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus
Dellner
CORAIL

Data publikacji:
18-01-2016
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
jm, Rynek Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

TABOR I TECHNIKA
Dart nie dojechał do Wisły. Problemy również z Flirtami
W ostatnich dniach nasiliły się awarie nowego taboru PKP Intercity. Największą liczbę awarii zaliczył Dart ED161-07 w niedzielę 17 stycznia. Skład musiał zostać sprowadzony ze szlaku, a pasażerów zabrała rezerwowa jednostka.

W niedzielę, 17 stycznia w okolicach Dąbrowy Górniczej awarii uległ skład Pesa Dart ED161-07 jadący w relacji Warszawa – Wisła. – Pasażerom zapewniliśmy przejazd składem kolei regionalnych do Katowic, natomiast z Katowic do Wisły pojechała jednostka rezerwowa ED161-09 – informuje „Rynek Kolejowy” Beata Czemerajda z biura prasowego PKP Intercity. Według naszych informacji w pociągu było 40 osób.

– Czekamy na informację, co było przyczyną tego zdarzenia – mówi Czemerajda. Skład miał kolejną awarię na stacji Warszawa Grochów tego samego dnia wieczorem. Pesa przesłała pojazd na badania do Mińska Mazowieckiego, gdzie serwisowane są Darty. To producent odpowiada bowiem za utrzymanie nowych jednostek.

W ostatnich dniach otrzymaliśmy również bardzo dużo informacje na temat awarii drugiego nowego nabytku PKP Intercity – Flirta produkcji Stadlera. Tu problemy sprawiają drzwi składów. Np. w sobotę 16 stycznia drzwi nie mogły zamknąć się w IC Chemik z Gdyni do Katowic, w związku z czym doszło do opóźnienia pociągu o ok. 30 min. Dzień wcześniej jeden z Flirtów kursował z drzwiami nieczynnymi w dwóch wagonach zlokalizowanych obok siebie, co powodowało spore problemy z wejściem i opuszczeniem pociągu.

Kilka dni wcześniej problem w pociągu IC Chemik był podobny, z tym, że na jednej z bydgoskich stacji pociąg po prostu odjechał, zabierając w dalszą podróż pasażerów chcących opuścić pokład. Czytelnicy informują nas o problemach z drzwiami we Flirtach w innych relacjach.

Czekamy na stanowiska producentów w sprawie problemów technicznych obu typów nowych pociągów. Warto przypomnieć, że do serii awarii nowego taboru doszło już przed dwoma tygodniami. Więcej na ten temat pisaliśmy tutaj.


Już 16-17 marca w Warszawie kolejna edycja Europejskiego Forum Taborowego. Jak co roku, konferencja podejmie tematykę zakupów i modernizacji taboru kolejowego w państwach Europy Środkowo-Wschodniej. To już trzecia edycja największej i najbardziej prestiżowej konferencji w regionie, poświęconej wielowątkowej dyskusji na temat stanu obecnego i przyszłości branży dostawców kompletnych pojazdów szynowych, producentów komponentów i podzespołów, poddostawców, dostawców usług i urządzeń służących utrzymaniu taboru kolejowego.

Więcej informacji na temat wydarzenia - program i możliwość rejestracji

Partnerzy działu

BODE Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus
Dellner
CORAIL

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

České dráhy z kolejnym RegioFoxem od Pesy

Tabor i technika

České dráhy z kolejnym RegioFoxem od Pesy

Daniel Siwak 03 sierpnia 2025

PKP Intercity: 152A po modernizacji oficjalnie zaprezentowane [ZDJĘCIA]

Tabor i technika

Zobacz również:

Trzy lata czekania. Dart 016 doczeka się w końcu naprawy po wypadku?

Tabor i technika

Trzy lata czekania. Dart 016 doczeka się w końcu naprawy po wypadku?

Jakub Madrjas 04 stycznia 2024

Darty i Flirty od miesięcy bez Wi-Fi. Nie wiadomo, kiedy sygnał wróci

Tabor i technika

Ministerstwo Infrastruktury: Nocne Darty są w porządku

Infrastruktura

Pozostałe z wątku:

České dráhy z kolejnym RegioFoxem od Pesy

Tabor i technika

České dráhy z kolejnym RegioFoxem od Pesy

Daniel Siwak 03 sierpnia 2025

PKP Intercity: 152A po modernizacji oficjalnie zaprezentowane [ZDJĘCIA]

Tabor i technika

Zobacz również:

Trzy lata czekania. Dart 016 doczeka się w końcu naprawy po wypadku?

Tabor i technika

Trzy lata czekania. Dart 016 doczeka się w końcu naprawy po wypadku?

Jakub Madrjas 04 stycznia 2024

Darty i Flirty od miesięcy bez Wi-Fi. Nie wiadomo, kiedy sygnał wróci

Tabor i technika

Ministerstwo Infrastruktury: Nocne Darty są w porządku

Infrastruktura

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5
Zamknij