NUMER 09/2022
NUMER 09/2022
Temat numeru:
Innotrans 2022
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Czy będą bezpośrednie połączenia KM na lotniska z największych miast Mazowsza?

| lp, Rynek Kolejowy 17.03.2013 66

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2013-03-17 09:18:29 Autor: grzegorz
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
To chyba jedyny cykliczny rozkład. Na linii otwockiej nie potrafią trzymać cyklu (parę lat temu się dało) nawet w niedzielę. Jasne, SKM i KM to dwie spółki i pewnie ,,za trudne byłoby\'\', żeby pociągi jeździły co 20 minut. To niech nawet będzie 15-15-30. Ale nie, trafiają się odjazdy w czterominutowych odstępach. A w szczycie dziury nawet 22-minutowe (przy 4 kursach na godzinę). Nie ma mowy o towarowych, dalekobieżne latają przez Stojadła. Nie chce się. Pewnie w PLK, które układa rozkłady, uznali, że nie ma na nich bata.
2013-03-17 09:28:48 Autor: takijeden
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Bzdura, lotniskowe nie jeżdżą tak cyklicznie jak by mogły. A na otwockiej jest kompletna rozkładowa tragedia. Przedwczoraj wracając czekałem na zachodnim na pociąg i wg. tablicy tak były upchnięte pociągi jeden po drugim: Otwock (SKM), Tłuszcz, Otwock (KM), Otwock (SKM).
Litości! Bywa, że \"Otwock\" przyjeżdża 3-4 minuty po \"Dęblinie\"!
A jedynym dalekobieżnym pociągiem (rozkładowym) jest poranny iR Cisy...
2013-03-17 10:00:50 Autor: Trako
---.gliwice.vectranet.pl
Jak zwykle amatorzy więdza że cos się da bo tak im się wydaje i już.Pierwsza i najważniejsza w całej konstrukcji rozkładu jest linia średnicowa przez którą przejeżdzają pociągi z większości kierunków i to od układu pocągów na tym odcinku decyduje często o rozkładzie.Każdy widzi tylko swój Otwock Grodzisk Ożarów itp.
2013-03-17 10:34:20 Autor: ja
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
No właśnie. Musi być mniej pociągów na średnicy. Jak to osiągnąć? Choćby przez likwidację takich relacji jak KM101,102,103,205,703,701,301,705,302... Złączyć dwie relacje gdzie się da w rozsądny sposób. Albo reaktywować Główny, ale to równie realne jak KDP...
2013-03-17 12:30:31 Autor: tekatka
---.dynamic.chello.pl
W odpowiedzi na post takijeden:
"Bzdura, lotniskowe nie jeżdżą tak cyklicznie jak by mogły. A na otwockiej jest kompletna rozkładowa tragedia. Przedwczoraj wracając czekałem na zachodnim na pociąg i wg. tablicy tak były upchnięte pociągi jeden po drugim: Otwock (SKM), Tłuszcz, Otwock (KM), Otwock (SKM).
Litości! Bywa, że \"Otwock\" przyjeżdża 3-4 minuty po \"Dęblinie\"!
A jedynym dalekobieżnym pociągiem (rozkładowym) jest poranny iR Cisy..."
Ty żeś chyba człowieku nigdy nie był na śródmieściu w godzinach szczytu! Otwock jest najbardziej pokrzywdzoną relacją na średnicy. Często jest tak, że przerwy między pociągami sięgają 40 (sic) minut. A dlaczego tak jest? Bo trzeba przepuścić wszystkie pociągi w kierunku Sulejówka. Regularnie około pół godziny po pełnej jest tak że jadą po kolei: Sulejówek, Mińsk Mazowiecki, Siedlce i znowu Sulejówek i jeszcze Łuków, jeden po drugim! A czasami jeszcze dorzucą skróconą relację do Rembertowa. Gdzie tu sprawiedliwość ja się pytam. Kto z ZTMu lub KM mieszka w Sulejówku?
2013-03-17 13:00:20 Autor: takijeden
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@tekatka
Właściwie to mieszkam w Otwocku. I właśnie na idiotyzm zwracałem uwagę - jadą sobie 2-3 pociągi pod rząd w bardzo krótkich odstępach, a potem czekaj sobie 30-40 minut... Albo podjeżdża sobie Dęblin, a po nim Otwock (powinno być na odwrót). A przypominam, że nasze KMki to w znacznej większości klopy nawet bez żadnych upgrade, rzadko nawet turbokibel jeździ. A potrójnego klopa nie znajdziesz w ogóle.
2013-03-18 15:38:52 Autor: qwell
---.229.22.11
\"Dzięki Kolejom Mazowieckim będziemy mogli w przyszłości zapewnić dostęp do lotnisk z innych ośrodków subregionalnych na Mazowszu, czyli z takich miast, jak Płock, Siedlce, Radom\"

A Ciechanów, Ostrołęka, to co może, nie subregiony? i nie leżą na mazowszu?
Takim tokiem rozumowania to może powinny mieć połączenie z lotniskiem Krynice-Białystok, albo Szymany!
Ci ludzie nie mają żadnej wizji rozwoju, należy wspierać wszystkie makro-regiony poza Warszawą.
Cała ta banda pslu z Struzikiem na czele powinna się już dawno podać do dymisji, bo tylko się kompromituje.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Pasażer
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 09/2022
NUMER 09/2022
Oddajemy w Państwa ręce wyjątkowy, dwujęzyczny numer "Rynku Kolejowego" przygotowany na targi Innotrans 2022. Warto przeczytać rozmowy z prezesami PKP SA, PKP PLK, UTK, Pesy, Siemens Mobility, Kolei Śląskich... oprócz tego piszemy o stanie bezpieczeństwa na kolei w Polsce i Europie, słynnym bilecie za 9 euro w Niemczech i o obiecującym kierunku ekspansji dla polskich firm z branży kolejowej. Zapraszamy do lektury! 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5