NUMER 10/2022
NUMER 10/2022
Temat numeru:
InnoTrans 2022
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

CZT: Projekt kujawsko-pomorskiego Planu Transportowego niezgodny z prawem i Białą Księgą

| kch, Rynek Kolejowy 20.08.2014 119

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2014-08-20 12:58:24 Autor: BarteS
---.125.60.25
A czy PRZYJETY 15 lipca po drobnych poprawkach plan transportowy dla wojewodztwa lubeslkiego jest zgodny z prawem i biała księga? Zakładajac redukcję pracy eksploatacyjnej przewoźników kolejowych o niemal 1/3 i likwidację dwóch z pośród "aż" 8 linii obslugi (chyba, że będa spełnione określone warunki) oraz warunkujac jakikolwiek rozwój oferty przewozów kolejowych od szeregu mglistych czynników?
2014-08-20 13:15:45 Autor: scorpio
---.icpnet.pl
Jest to szkodliwy plan dotowania Arrivy oraz KPTS (który zostanie kupiony przez Arrivę Bus Polska, bo jego wartość rynkowa jest warta tyle co akcje Fabryki Mebli w Swarzędzu, głównie z powodu długów) kosztem linii lokalnych na których jest frekwencja. Miejscowości położone przy tych liniach znajdują się daleko od dróg, stąd pomysł zastąpienia busami pociągów jest szkodliwy. Beneficjent się nie zmieni, gdyż dotację otrzymywać nadal będzie spółka Arriva Polska - konkretnie Arriva Bus Polska. Arrivie Rail Polska kończy się po 2020 kontrakt na liniach spalinowych, a za rok kontrakt na liniach elektrycznych. Nie zdziwię się, gdyby obecna ekipa aneksowała czy też podpisała umowę z Arrivą Rail Polska na obsługę linii elektrycznych jeszcze przed wyborami. W ten sposób pozbędą się PR Bydgoszcz. Oprócz linii spalinowych uwalone zostaną odcinki Inowrocław - Mogilno oraz Wyrzysk Osiek - Piła, cech...jące się "niskim wskaźnikiem efektywności" jak to ujęto w planie transportowym.
Maciej G
2014-08-20 13:29:05 Autor: WE
---.tktelekom.pl
Czy to oznacza dymisję marszałka i osób odpowiedzialnych za transport i infrastrukturę?
Pewnie za plan już zapłacono!
2014-08-20 13:29:06 Autor: CzytW
---.nitka.net.pl
A o potrzebie "stałego" Rozkładu Jazdy - tj. czytaj - dostosowanego do potrzeb dojeżdżających,
ktoś jeszcze pamięta??

http://www.kolejowe-sprawy.pl/viewtopic.php?t=1223

W porównaniu z obecnymi, to jeszcze te z lat 90-tych były niezłe.
Kolej załatwiła własna administracja.
2014-08-20 13:35:04 Autor: long 7123
---.77.124.247
Cóż. Kuj-pom jest typowym przykładem uwalenia kolei. Jeździły pełne poczwórne bipy, a teraz po kilkanaście osób w szczynobusie. Sukces Calbeckiego. Smrodzenie pod drutem to kuriozum.
2014-08-20 13:42:03 Autor: pamiętliwy ze śląska
---.centertel.pl
Stanisław biega hm gdzieś już słyszałem nazwisko tego fachowca .... Panu podziękujemy
2014-08-20 16:30:06 Autor: Pawel...
---.tvk.torun.pl
Po pierwsze , to sa konsultacje , a nie poczatek realnej likwidacji linii kolejowych w wojewodztwie Kujawsko-Pomorskim. Widze , ze koledzy z bydgoszczy szukaja dziury w calym :) bydoskie kompleksy i tyle ...... :)
Kolej w ow regionie jest zle zarzadzana , jest Nie dla ludzi:(
Podam tylko jeden przyklad :
Polaczenie bezposrednie osobowe z Torunia Glownego do Gdynia Glownej : BRAK
Wybieram autobus - 27.00 w 2,5h
No chyba , ze wybiore "szybki pociag" :) , dwa na dobe , koszt ok 45 zl , czas: ok 3,5h
Komentarz zbedny :)
2014-08-20 16:30:54 Autor: Wodnik Rzecznik
---.dynamic.gprs.plus.pl
Oficjalny komentarz: wygaszanie popytu na Bydgoszcz - Chełmża, po dogłębnym zbadaniu sprawy, okazało się być zgodne z Planem Transportowym Kuj-Pomu. Zatem wbrew krążącym tu plotkom nie ma żadnej awarii.
2014-08-20 16:57:16 Autor: hahaha
---.play-internet.pl
Zamknąć to dziadostwo. Nie efektywne ekonomicznie. Ludzie mają samochody nie po to żeby się telepac obsranymi kiblami. Kolejarze won z Bydgoszczy. Idziecie wozić powietrze gdzie indziej
2014-08-20 18:06:17 Autor: Kamol
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Hmmm... "bydgoskie kompleksy"... jak ci zamkną odcinki z Torunia na północ... to też będziemy to nazywali "toruńskimi kompleksami"
2014-08-20 18:06:54 Autor: Kamol
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
hahaha

typowe trollowanie i tyle...
2014-08-20 20:20:30 Autor: gryff
---.dynamic.gprs.plus.pl
Pisałem już o tym wielokrotnie ale powtórzę .Jeszcze nic nie jest przesądzone .Jestem przekonany że odcinki linii 208 oraz 207 zostaną wykreślone z tego dokumentu po konsultacjach społecznych,więc proszę uzbroić się w cierpliwość i nie wypisywać kolorowych bajek.Sławomir Raflewski
2014-08-20 20:41:27 Autor: zyga2
---.static.ip.netia.com.pl
Panie Sławomirze

A co z linią 209? Bydgoszcz-Unisław-Chełmża?

tam jeszcze do niedawna jeździło 8 par pociągów. Podwójne SA106 pękały w szwach. A teraz co? Wygrany przetarg na linie zelektryfikowane i szynobusy między innymi z Bydgoszcz-Chełmża poszły na Piłe, Laskowice i Jabłonowo.

Nie patrzono na to ze od 2008r byl poranny pociag z Bydgoszczy do Chełmzy. Gdy Arriva wygrała przetarg na pakiety A i B nagle on zniknął.

Dziwne co??? A urzedasy z Torunia udają że nic sie nie dzieje.
2014-08-20 20:42:40 Autor: zyga2
---.static.ip.netia.com.pl
ROZKŁADY JAZDY NA LINII BYDGOSZCZ-CHEŁMŻA Z LAT 2008-2011

http://416.cba.pl/strona/page.php?3

PROSZĘ PORÓWNAĆ Z OBECNYM ROZKŁADEM. RZEŹ W BIAŁY DZIEŃ
2014-08-20 23:06:22 Autor: gryff
---.dynamic.gprs.plus.pl
Więc mam pytanie czy ktoś pisał skargi do UMWKP w sprawie fatalnego rozkładu jazdy na linii 209 Chełmża - Bydgoszcz?Czy ktoś ten temat poruszał w lokalnych mediach?Samo nic się nie naprawi o pewne sprawy trzeba walczyć .Najgorszym błędem jest pisanie o tym absurdzie do przewoźnika który od razu ma przygotowaną odpowiedź że tak musi być .Za wszystkie uruchamiane pociągi płaci UMWKP z pieniędzy podatników tam należy kierować skargi i wszelkiego rodzaju petycje
2014-08-21 07:32:24 Autor: abc
---.0.3.13
RK ma używanie, bo to nie "specjaliści" z TORu przygotowali ten Plan. Chociaż może lepiej, bo jakby zawierał takie błędy merytoryczne i nic nie wnosił tak jak Plan Transportowy dla Tychów, to byłoby gorzej pewnie.
2014-08-22 08:53:38 Autor: zyga2
---.191.163.95
Panie Sławomirze.
Ja np pisałem bo UTK, do przewoxnika, do Urzędu Marszałkowskiego.
To jakiś cymbał z Urzedu Marszałkowskiego mi odpisał że nie da się zrobić więcej pociągów bo nie ma mijanek na trasie. A kur... Bydgoszcz Wschód i Unisław Pomorski? Kiedyś jezdzilo tyle pociagów i sie dalo, a teraz co? Mysleli ze na glupka trafili stad taka a nie inna ich odpowiedz. Panie Slawomirze, to jak walenie glowa w beton. Nie da sie im przemowic do głów. A obecny rozklad jazdy Arrivy to rozklad pod obiegi a nie dla pasazera. I kazdy kto chociaz troche sie zna, doskonale o tym wie. Oprocz urzedasów z Torunia. Oni są za głupi, albo nie chcą widzieć tego problemu bo ktos tak mówi.
2014-08-26 10:22:02 Autor: aaa
---.play-internet.pl
2014-08-21 07:32:24 Autor: abc ---.0.3.13

Napisz lepszy leszczu.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Prawo i polityka
PARTNER DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 10/2022
NUMER 10/2022
W najnowszym numerze naszego miesięcznika podsumowujemy targi Innotrans 2022, które na pewno zapadną całej branży w pamięć. Oprócz tego dużo piszemy o logistyce na szlakach do Ukrainy i przyszłości branży kolejowej i budowlanej. Piszemy też o systemie, który zmieni zarządzanie przepustowością na kolei... i o tym jak tę przepustowość na polskich torach likwidowano w ostatnich 30 latach.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5