NUMER 10/2022
NUMER 10/2022
Temat numeru:
InnoTrans 2022
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

BiT City: Jedyny taki projekt transportowy w kraju

| pr, Transport-Publiczny.pl 31.10.2014 151

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2014-10-31 10:28:29 Autor: stan
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mam rozumiec kilka wiadoktów czy jeden wiadukt w Solcu wybudowali .
2014-10-31 12:12:05 Autor: Gierek
---.10.1.25

Gierek
"Do projektu angażujemy mniejsze miejscowości, które chcemy połączyć jednym systemem biletowym" - czy zacofany Włocławek również będzie się w to angażował, czy znów zostanie z boku?
2014-10-31 12:55:35 Autor: scorpio
---.icpnet.pl
BiT City albo KiT City. Na podstawowych kolejowych ciągach komunikacyjnych osobówki powinny jeździć co 20 minut w szczycie i co 40 minut poza szczytem. Tymczasem 2 sztuki Elfów i 4 przerobione ED72A są wyznacznikiem super hiper kolejki. PrOpaganda!!!!
2014-10-31 13:02:24 Autor: Zetes
---.lebork.vectranet.pl
Jeden z wielu projektow - zglaszanych nieprzypadkowo przed wyborami - ktore juz za kilka tygodni straca na aktualnosci...na kolejne 4 lata!
2014-10-31 13:26:42 Autor: żenada
---.static.ip.netia.com.pl
Jedyny taki bubel.

- do dworca PKP wrócił tramwaj ale wymyślono pętlę tylko z dwoma torami.
- przez Fordon tramwaj mógł by jechać dużo korzystniejszą trasą nie tak oddalona od bloków, nie wiem czy ludziom będzie się chciało dymać taki kawał do tramwaju
- Elf został tak zubożony, że już bardziej się nie dało
- czekamy na Swingi które nie będą a la Picasso,
- poza tym na wąski tor można było by kupić tramwaje ze skrętnymi wózkami, tyle lat konstale jeździły a i tak torowiska były niemiłosiernie zużyte, teraz będzie jeszcze większe zużycie szyn

- na marginesie BiT, na Gdańskiej mogli zrobić do Kamiennej węgierską płytę a nie tylko na odcinku Jagiellnów-Śniadeckich, kilka lat minie, kilka zim i znowu między szyna a asfaltem będą wyrwy, dziury, ubytki itp
2014-10-31 17:09:37 Autor: Jedyny
---.dynamic.gprs.plus.pl
Rozkład Bydgoszcz - Unisław - Chełmża. Jedyny taki rozkład w kraju!
2014-10-31 19:35:07 Autor: Ezil
---.free.aero2.net.pl
Świetny projekt:
- totalnie olewający istnienie zachodniej Bydgoszczy i jej przedmieść, stojących dziś w kilometrowych korkach, chociaż czas przejazdu Bydgoszcz Główna - Osowa Góra pociągiem to 8 minut, a do Nakła - poniżej 30 minut.
2014-10-31 21:20:08 Autor: gosc z UK
---.bb.sky.com
Bo to projekt durnego Cymbaleckiego i jego ludzi ktorzy na sile chca sie wkrecic do metropoli bydgoskiej i dalej okradac Bydgoszcz. BiT Citi powinno rozpoczynac swoje kursy w Nakle i konczyc we Wloclawku Budowa tramwaju do Fordonu to tez nic szczegolnego wystarczyloby dobudowac odcinek torow pomiedzy Mariampolem a stacja Bydgoszcz Fordon i puscic pociagi co 10 min - 15 min na trasie Mariampol Bydgoszcz Osowa Gora napewno czas przejazdu do centrum bylby o wiele atrakcyjniejszy niz tramwajem
2014-10-31 21:33:44 Autor: gosc z Uk
---.bb.sky.com
Mysle ze czas przejazdu pociagiem na trasie Bydgoszcz Fordon - Bydgoszcz Glowna bylby o wiele atrakcyjniejszy niz przejaz tramwajem na tej trasie nie wspomne juz o podrozy pomiedzy Fordonem a Osowa Gora. Tramwaje sa ok ale na osiedlach na ktrorych nie ma lini kolejowych pociag zawsze pobije tramwaj czasem przejazdu a w dzisiejszych czasach chyba o to nam chodzi?
2014-11-01 10:29:12 Autor: mariusz kokocinski
---.191.162.13
No wlasnie, kiedy lepszy rozklad na BYDGOSZCZ-CHELMZA??
2014-11-01 18:10:52 Autor: scorpio
---.icpnet.pl
@Mesut Ezil
Przede wszystkim od strony zachodniej powinny być włączone do BiT City miasta: Wyrzysk Osiek (granica województwa i stacja pomiędzy 2 dużymi miastami), Nakło nad Notecią, przy czym pociągi prowadzone "na dieslu" powinny dojeżdżać do samej Kcyni a nie kończyć biegu w Nakle nad Notecią. Część pociągów powinna zostać wydłużona do Fordonu (EZT) oraz do Chełmży i Torunia (te poranne na dieslu by poprawić ofertę na trasie Bydgoszcz - Chełmża). Oczywiście rewitalizacja linii 18 na odcinku Bydgoszcz - Piła celem zlikwidowania ograniczeń prędkości do 50 km/h i podniesienia Vmax ze 100 do 120 km/h. W stacji Bydgoszcz Prądy powinny pojawić się perony.

Od południa należy poprawić dostęp do D29-131 a u zbiegu D29-131 i D29-356 utworzyć nowe perony. Sama linia w kierunku Poznania powinna przejść rewitalizację do 120 km/h celem uruchomienia pociągów w kierunku Kcyni (obiegi) i Wągrowca. Linia 281 to samo, z możliwością uruchomienia relacji Poznań - Bydgoszcz lub Jarocin - Września - Bydgoszcz (pod strefę ekonomiczną we Wrześni).

No i linia 201, obraz nędzy i rozpaczy na odcinku Nowa Wieś Wielka - Maksymilianowo, prędkości rzędu 20-30 km/h, niedziałająca SRK, nieczynne stacje, które mają potencjał.
2014-11-01 22:50:46 Autor: Cliq
---.home.cgocable.net
@scorpio idz sie wysr@c
2014-11-02 17:33:39 Autor: Ezil
---.168.1.59
@scorpio

A co ty za potencjał miedzy Maksem a NWW masz????
2014-11-04 10:49:39 Autor: scorpio
---.icpnet.pl
Prądocin, Bydgoszcz Emilianowo, Bydgoszcz Wschód. Od biedy Bydgoszcz Żółwin. Przy poprawie dostępności/lokalizacji i budowie nowych przystanków tak jak to uczyniono na ŁKA na linii Łódź Widzew - Zgierz gwarantuję sukces. Oczywiście szlakowa też do poprawy - 100 km/h to minimum, przy czym 120 km/h jest do osiągnięcia.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Biznes
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 10/2022
NUMER 10/2022
W najnowszym numerze naszego miesięcznika podsumowujemy targi Innotrans 2022, które na pewno zapadną całej branży w pamięć. Oprócz tego dużo piszemy o logistyce na szlakach do Ukrainy i przyszłości branży kolejowej i budowlanej. Piszemy też o systemie, który zmieni zarządzanie przepustowością na kolei... i o tym jak tę przepustowość na polskich torach likwidowano w ostatnich 30 latach.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5