NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

CZT: Mazowiecki plan transportowy wymaga poprawek

| kch, Rynek Kolejowy 01.09.2014 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2014-09-01 13:48:57 Autor: p.
---.customer.m-online.net
Uwazam, ze linii przyspieszonych powinno byc zdecydowanie wiecej:
RE1 Płock - Kutno - Łowicz - Skeirniewice - Warszawa - Siedlce - Terespol
RE2 Skarżysko - Radom - Warszawa - Tłuszcz - Ostrołęka
RE3 Działdowo - Ciechanów - Warszawa - Sochaczew - Łowicz - Głowno - Zgierz - Łódź Kaliska.
Linie te mogłyby na krańcowych odcinkach zatrzymywać się na wszystkich stacjach zapewniajac szybki dojazd z bardziej oddalonych miejscowosci do Warszawy:
RE1: Płock-Kutno (postoje na wszystkich stacjach)
RE2: Skarżysko-Radom i Wyszków-Ostrołęka (postoje na wszystkich stacjach)
RE3: Działdowo - Ciechanów (postoje na wszystkich stacjach)

Ponadto:
-powinno się zelektryfikować odcinek Małkinia - Ostrów Maz. tak by pociągi regionalne kończyły bieg nie w Małkinii ale ponad 20-tysięcznej Ostrowii.
-powinno sie dobudować ok 5 km odnogę do granic Garwolina tak by pociągi mogły wjeżdżać bezpośrednio do tego dość dużego miasta.
2014-09-01 18:51:13 Autor: kasztelan54
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Plan wymaga korekty ale i tak jest lepszy od podobnego projektu z kujawsko-pomorskiego :P
2014-09-01 21:31:04 Autor: bt
---.dynamic.gprs.plus.pl
do p.
Wg Twojej koncepcji Mazowsze miałoby dotować linie regionalne w województwie łódzkim? Rozumiem trasę do Kutna, bo nie ma alternatywy, ale trasa RE3 na odcinku Łowicz- Łódź Kaliska to chyba przesada. Skarżysko i Terespol zresztą też nie leżą w województwie mazowieckim i raczej nie ma tam takich potoków, żeby takie pociągi zarabiały na siebie.

Wszystkie te plany transportowe mają charakter albo pobożnych życzeń, albo widzimisię "speca" od transportu, który dostał zlecenie jego sformułowania.
Tak naprawdę scenariusz napisze życie i będzie zależał od wielu czynników, głównie finansów województwa. To, że dana linia znajdzie się w planie nie oznacza jednocześnie, że na 100% będzie utrzymana, bo może się okazać, że województwo nie będzie miało kasy i najpierw będzie musiało utrzymać np. szpitale, czy np. drogi wojewódzkie (nikt mi nie powie, że najpierw będzie kolej, a później drogi), a na kolej, szczególnie poza aglomeracjami po prostu nie starczy...
2014-09-02 14:41:58 Autor: Tomek Janiszewski
---.static.ip.netia.com.pl
Gdzieś tam głęboko mogą tlić się ciągoty aby spróbować precedensu w postaci KMBusów (wzorem kursujących dziś na końcówce Modlin-Lotnisko Modlin) na poczatek na trasach takich jak Małkinia - Ostrów Maz., oraz Siedlce - SUkołów Podlaski, a potem już powinno pójść jak z płatka. Ofiarą takiego geszeftu padłaby w pierwszej kolejności Góra Kalwaria (KMBusy z Piaseczna p. Baniochę), następnie Ostołęka (KMBusy z Tłuszcza, w najlepszym razie z Wyszkowa), Dęblin - Radom - Drzewica (na całej długości zastąpiona KMBusami), wreszcie Płock wraz z całym węzłem sierpeckim: KM Busy z mazowieckiego Sochaczewa przez Gąbin zamiast z łódzkiego Kutna przez Gostynin plus REBus bezpośrednio z Warszawy w miejsce "Mazovii", a na linii Nasielsk - Sierpc - KM Busy z Modlina do Płońska, Raciąża i Sierpca przez Zakroczym. W bankrutującym pod rządami PO kraju taki scenariusz wcale nie jest niemożliwy.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Zintegrowany transport
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS