NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Czesi wezmą 53 miliony za linię 25 przez Sandomierz

| jm, Rynek Kolejowy 18.07.2013 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2013-07-18 12:10:54 Autor: fik
---.free.aero2.net.pl
No wreszcie jakaś dobra wiadomość.
2013-07-18 12:52:19 Autor: vlak
---.dynamic.chello.pl
Poszerzenie istniejącej oferty połączeń na tej linii po modernizacji polega na tym, że z obecnie istniejących dwóch par pociągów, pozostanie od grudnia jedna para, w nocy. Tak minister-pasjonat rozumie korzyści z modernizacji infrastruktury - do Zielonej Góry po wybudowaniu łącznicy za grube miliony jedyna zmiana w ofercie polegać będzie na zmianie kategorii pociągu i dwukrotnym podniesieniu ceny, w Sandomierzu po modernizacji likwiduje się jedną z dwóch par pociągów. Rzeczywiście, po co w tym smutnym kraju wydawać pieniądze na infrastrukturę kolejową?!
2013-07-18 13:18:29 Autor: PiotrW
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@vlak

Coś o tym wiesz z przecieków czy to tylko dywagacje? Nie, żebym z Ciebie kpił - po prostu pytam, bo istotnie skandalem jest/będzie wywalanie ciężkich milionów na poprawę stanu infry, przy jednoczesnym ograniczaniu oferty. A może o to chodzi? (= możecie sobie wydać na kolej miliardy, a my i tak stworzymy taką ofertę, żeby mało kto z dróg przesiadł się do pociągu).
2013-07-18 13:43:43 Autor: mnb
---.229.155.26.atman.pl
Póki co to chyba uzasadnione będzie, aby na czas modernizacji zmniejszyć ofertę. Po modernizacji 25 i elektryfikacji 71 mają tędy śmigać składy do Rzeszowa i zapewne Zagórza.

Jak to mawia Robert Wyszyński - po owocach ich poznacie.
2013-07-18 16:04:29 Autor: goscmarek
---.mielec.mm.pl
Po frekwencji w pociągach przez Lublin widać że trasa przez Lublin nie ma sensu dla kierunku warszawskiego z Podkarpacia, teraz jest kiepsko a po sezonie to już będzie bida. Na trasie przez Ostrowiec z wejściem pożądanej przez pasażera oferty należy poczekać do zakończenia modernizacji interesującego nas odcinka linii 25
2013-07-18 16:38:00 Autor: vlak
---.dynamic.chello.pl
Na dzień dzisiejszy w rozkładzie 2013/2014 przez Sandomierz wytrasowana jest tylko grupa wagonów do TLK "Monciak Krupówki", nic więcej. "San" ma pojechać przez Lublin zamiast "Wieniawskiego". A ten etap rewitalizacji, którego dotyczy komunikat PLK ma się zgodnie z planem zakończyć do listopada, czyli przed wejściem w życie nowego rozkładu. Zatem wykonanie prac od grudnia "ma umożliwić poprawę oferty".
2013-07-18 17:35:25 Autor: kolejowy men
---.139.32.203
I bardzo dobrze, że robią, ale powinni zrobić całą 25, bo to ważna linia dla województwa świętokrzyskiego, podkarpackiego i łódzkiego. Mogłyby też nią kursować pociągi z Bydgoszczy/Gdyni, czy Szczecina lub Poznania w Bieszczady, czy do Przemyśla. Oczywiście trzeba też stworzyć dobrą ofertę. Pozdrawiam.
2013-07-18 18:05:00 Autor: Krystian
---.dynamic.chello.pl
@vlak:
do jakiego listopada? Wg harmonogramu PLK zamknięć torowych, mamy już opóźnienie niemal dwumiesięczne. Czyli z automatu modernizacja przedłuża się do stycznia. Trzeba pamiętać też, że wtedy będzie zima i wszelkie prace mogą się obsunąć, tak jak w przypadku Dęby Rozalin.
Druga sprawa - oferta prowadzona na w/w odcinku wg mnie słusznie została zaniżona na następny rozkład, bo w przyszłym roku mają grzebać pomiędzy Zalesiem Gorzyckim a Ostrowcem. Z punktu widzenia technicznego jest to najgorszy etap modernizacji, przede wszystkich ze względu na duże nachylenie terenu między Dwikozami a Ożarowem. Trzeba czekać do końca 2014 roku, wtedy wszystkie prace na 71 i 25 powinny być planowo ukończone.
2013-07-18 21:31:04 Autor: mathewicforum
---.centertel.pl
A co się dziś dzieje i z jaką szlakową leci się dziś od Ostrowca do Sandomierza?
2013-07-19 22:20:39 Autor: Andzia
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jak to mawia Robert Wyszyński - po owocach ich poznacie.

to nie żaden Robert Wyszyński, bo jego infantylna inwencja ogranicza się do powtórzenia 500 razy "usramorządowienie", tylko dużo poważniejsze źródło, którego zresztą ponoć ów Wyszyński się brzydzi.
2013-07-21 19:55:27 Autor: Maciek1
---.jmdi.pl
@Krystian:
Jeżeli dobrze dobrze rozumiem pociągi nie będą kursować przez sandomierz od sierpnia do stycznia czy od października do stycznia. Bo to co napisałeś można dwojako rozumieć, czyli, że modernizacja zacznie się 4 sierpnia ale na starcie jest opóźniona o dwa miesiące czy zacznie się dwa miesiące później czyli w październiku i skończy dwa miesiące później niż planowano czyli w styczniu?
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS