Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

Connected Systems – w pełni zintegrowane systemy produkcji Grupy Knorr-Bremse.

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Data publikacji:
28-06-2018
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Informacja Prasowa

Podziel się ze znajomymi:

TABOR I TECHNIKA
Connected Systems – w pełni zintegrowane systemy produkcji Grupy Knorr-Bremse.
fot. Knorr-Bremse
Rosnące zapotrzebowanie w zakresie komfortu i możliwości diagnostycznych pojazdów szynowych, zrodziło potrzebę szerokiego wykorzystywania elektroniki. W rezultacie integracja na etapie rozwoju produktu stała się bardziej złożonym zadaniem, a liczba dokumentów wymaganych do certyfikacji wzrosła. Obydwa te czynniki utrudniają producentom pojazdów dotrzymanie terminów realizacji.

Rosnące ‘wyrafinowanie’ technologii sieciowych umożliwia spełnienie tych wymagań dzięki potężnym, ustandaryzowanym sieciom podsystemów w pojazdach.

Koncepcja Connected Systems oferuje kompletne rozwiązania z jednego źródła, które generują techniczną, czasową i finansową wartość dodaną dla producentów oraz operatorów pojazdów szynowych. Rozwiązania są oparte na filozofii standardu otwartego – każdy podsystem poszerza i definiuje „swój” zakres. Szkielet całego systemu jest oparty o produkty firmy Selectron.

Jeśli sprzęt i oprogramowanie dla podsystemów są starannie dopasowane, wyposażone w uniwersalne interfejsy i testowane przed dostawą, producenci pojazdów mogą osiągnąć korzyści dzięki lepszemu planowaniu projektu oraz uprościć procedury zatwierdzania, a tym samym obniżyć koszty. Jeżeli diagnostyka może być przeprowadzona w różnych podsystemach pojazdów przy użyciu jednego narzędzia serwisowego, owocuje to znacznym przyspieszeniem uruchamiania i serwisowania systemu. Oznacza to większą dostępność pojazdów i niższe koszty eksploatacji.

Architektura sieciowa może być dostosowywana w sposób modułowy do wymagań poszczególnych projektów dotyczących pojazdów. Podstawą jest skalowalny zakres wydajności w oparciu o jedną zasadę: im większa sieć, tym większa korzyść.

Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Łódź: Kiedy MPK przejmie zajezdnię Brus? Przedłużają się rozmowy

Zintegrowany transport

Łódź: Kiedy MPK przejmie zajezdnię Brus? Przedłużają się rozmowy

Kasper Fiszer 05 sierpnia 2023

Po co Poznaniowi tramwaj w Ratajczaka?

Zintegrowany transport

Po co Poznaniowi tramwaj w Ratajczaka?

Jakub Rösler 06 sierpnia 2023

Lyon: Modernizacja systemu metra za 1,7 mld euro. W stronę automatyzacji

Infrastruktura

Zobacz również:

Pozostałe z wątku:

Łódź: Kiedy MPK przejmie zajezdnię Brus? Przedłużają się rozmowy

Zintegrowany transport

Łódź: Kiedy MPK przejmie zajezdnię Brus? Przedłużają się rozmowy

Kasper Fiszer 05 sierpnia 2023

Po co Poznaniowi tramwaj w Ratajczaka?

Zintegrowany transport

Po co Poznaniowi tramwaj w Ratajczaka?

Jakub Rösler 06 sierpnia 2023

Lyon: Modernizacja systemu metra za 1,7 mld euro. W stronę automatyzacji

Infrastruktura

Zobacz również:

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5