NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Co ze Śląskim \"Kolzamem\"?

| jm, Rynek Kolejowy 22.05.2012 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2012-05-22 16:29:43 Autor: syntch
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Powiem krótko.
Mam nieprzyjemność co jakiś czas tym jeździć.
Konstrukcja niedopracowana pod każdym względem.
Silnik z Ikarusa, mało pali ale bardzo awaryjny, częste problemy z uszczelkami pod głowicami. Przestarzałe oprogramowanie, które z biegiem czasu coraz wolniej działa. Z szynobusem trzeba się obchodzić jak z jajkiem. Zapomnijmy o 5-ciu minutach na zmianę kabiny.
Bardzo częste problemy ze zmianą kierunku jazdy i przekładniami. Jak już komputer zapamięta jakiś błąd to nie pomaga nawet całkowity reset pojazdu. Kolzam musi odstać pół dnia nim wszystko wróci do normy. Fatalny układ ogrzewania przedziałów pasażerskich. Konieczne jest oprogramowanie producenta, którego nigdzie nie można zdobyć. Wieczne problemy z toaletą, która w zimie zamarza.
Do tego niezbyt dobre własności trakcyjne i fatalny układ sterowania silnikiem spalinowym. Układ chłodzenia również do poprawy. W lecie się gotuje, w zimie nie może pokonać 50 stopni.
Nie polecam nikomu tego pojazdu i nie wiem czemu marszałkowie koniecznie chcą wskrzeszać te klamoty. Za naprawy kolzamów można kupić nawet coś używanego ale lepszego.
2012-05-22 16:36:15 Autor: Syntch
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jeżeli te pojazdy trafią do Kolei Śląskich to zepsują im całkowicie opinie a ludzie wiecznie będą wypisywać skargi i nieprzyjemne komentarze w internecie. W kolzamy natomiast trzeba będzie wiecznie inwestować a i tak poprawy nie będzie widać bo to taki typ.
Jeśli coś się psuje od nowości to jak ma być dobre po kilku latach użytkowania. Poza tym nie ma części do tego dziadostwa bo producent już nie istnieje. Marszałkowie chcą modernizacji ale jeśli ta miałaby przynieść korzyści to konieczne by było wymienienie praktycznie wszystkiego prócz pudła.
P.S w sumie to pudła też są dziurawe, bo troche popada i już powódź na pokładzie.
Lepiej niech marszałek sie zastanowi co chce zafundować pasażerom, spółce i sobie
2012-05-22 17:17:30 Autor: ADeon
---.tktelekom.pl
Ciekawe jak to wykona Fablok który kupił dokumętacje i prawa do nich
2012-05-23 10:11:42 Autor: Gubernator Kalifornii
---.128.126.130.static.crowley.pl

Gubernator Kalifornii
A więc czepię się tego cytatu: \"Przewoźnik ten nie ma obecnie pociągów spalinowych. Chciał je kupić w ubiegłym roku do obsługi bardzo potrzebnej w obliczu modernizacji dróg relacji z Tychów w kierunku Bierunia, jednak zamówienie zostało zablokowane w KIO.\"

Dlaczego nie ciągniecie tego tematu? Przecież postępowanie zostały odrzucone w KIO, bo i NEWAG i PESA stwierdziły, że za tą kasę dostarczą tyle samo nowych pojazdów!!! Dlaczego Szanowna Redakcjo nie ciągniecie dalej tego tematu? Przecież jest to bardzo kontrowersyjny temat dotyczący rzeczywistych przesłanek zakupu spalinówek!!! ZAWSZE CHODZI O KASĘ!!! Jeżeli Newag i Pesa się deklarują, a UMWŚ po ogłoszonym przetargu stwierdziłby, że oferta jest dużo droższa, to i Newag i Pesa powinny za zablokowanie tego zakupu zapłacić wielomilionowe kary!!!

DLACZEGO RYNKU KOLEJOWY O TYM W OGÓLE NIE PISZECIE, NIE ŚLEDZICIE TEMATU, SKORO ZAKUP TYCH SPALINÓWEK MIAŁ BYĆ TAK BARDZO STRATEGICZNIE WAĹťNY?
2012-05-23 10:30:13 Autor: Pn11
---.ip.netia.com.pl
Znaczy jak? 2,5 mln było za mało, to teraz mają nadzieję, że 1,95 mln starczy? To jakiś żart, w takim razie przygotowanie przetargu i całe postępowanie to ewidentna strata czasu.
2012-05-23 12:04:16 Autor: desperado
---.tktelekom.pl
Fablok już zrobił modernizację sa109-001 i z tego co wiem to po modernizacji spisuje się dobrze, a drugi sa109-011 jest już w bardzo zaawansowanym stadium! Więc proszę nie martwcie się jak sobie Fablok poradzi, bo poradzi sobie bardzo dobrze! Tylko niech wygra przetarg bo różnie z tymi przetargami bywa.
2012-05-27 19:02:41 Autor: cidra
---.zabrze.vectranet.pl
kiedy zostanie ukończony szynobus SA109-011? tzn. kiedy zostanie oddany do użytku Kolejom Śląskim?
2012-05-28 00:19:00 Autor: NTSB
---.lublin.hypnet.pl
Sytch coś tu nie tak, te Kolzamy które są u mnie to najmniej awaryjny tabor jaki ma przewoźnik.
Serio! Nie mówię że są bezawaryjne ale chyba 3 czy 4 dni w roku kiedy jest odstawiony z powodu awarii to chyba dobry wynik. Wystarczy dobra obsługa serwisowa i kumata obsługa. A silnik o którym wspominasz to najmniej awaryjny element. Uwierz że są w tym pojeździe układy które jeszcze nigdy nie doznały awarii, np układ hydrostatyki.
\"Poza tym nie ma części do tego dziadostwa bo producent już nie istnieje.\" Kolzam to jedynie podkładał w całość. Części są jak najbardziej dostępne tylko trzeba umieć znaleźć. Nawet halotron do układu mierzenia prędkości osi dało się zdobyć i to nawet za darmo.
Grzeje się silnik ? Widziałem już w paru województwach chłodnice całe zalepione syfem więc jak to się ma nie grzać ?
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS