Partnerzy serwisu:
Infrastruktura

CMK częściowo jednotorowa po wykolejeniu

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof
Plasser&Theurer
Nokia Solutions&Networks

Data publikacji:
11-01-2023
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

INFRASTRUKTURA
CMK częściowo jednotorowa po wykolejeniu
fot. PKP Polskie Linie KolejoweCMK w okolicach Opoczna
Po wykolejeniu pociągu technicznego, do którego doszło w poniedziałek, ponad trzydziestokilometrowy odcinek Centralnej Magistrali Kolejowej pozostaje jednotorowy. Część pociągów kierowana jest na objazdy. 

Jak informuje Karol Jakubowski z zespołu prasowego PKP PLK, w poniedziałek, 9 stycznia, ok. godz. 21.30 na Centralnej Magistrali Kolejowej w Pilichowicach dwa wagony ze składu technicznego wypadły z toru. Zdarzenie spowodowało uszkodzenie dwóch rozjazdów i ok. 200 metrów toru.

Od wypadku ruch kolejowy na szlaku Opoczno – Olszamowice jest utrzymany jednym torem. To odległość ok. 32 kilometrów. Powoduje to opóźnienia i konieczność kierowania pociągów na objazdy. Jak informuje Karol Jakubowski, na objazdy przez Koluszki i Częstochowę lub Radom i Kielce skierowano tylko 10 z 80 pociągów kursujących po tym odcinku. – Czasowe zmiany w komunikacji są uzgadniane na bieżąco z przewoźnikiem – informuje.

– Podróżni w pociągach i na peronach są informowani o aktualnej sytuacji, zmianach w komunikacji i ewentualnych opóźnieniach pociągów – zapewnia rzecznik, dodając, że wciąż szczegółowo analizowany jest sposób i czas naprawy uszkodzonego toru.
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof
Plasser&Theurer
Nokia Solutions&Networks

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Klimczak: Po CMK pojedziemy więcej niż 250 km/h. Aktualizacja

Infrastruktura

PKP PLK: Bez GSM-R nie będzie 250 km/h na CMK

Infrastruktura

PKP PLK: Bez GSM-R nie będzie 250 km/h na CMK

Jakub Rösler 19 grudnia 2024

CPK: Co z połączeniem lotniska z Krakowem i Katowicami?

Infrastruktura

Zobacz również:

Klimczak: Po CMK pojedziemy więcej niż 250 km/h. Aktualizacja

Infrastruktura

PKP PLK: Bez GSM-R nie będzie 250 km/h na CMK

Infrastruktura

PKP PLK: Bez GSM-R nie będzie 250 km/h na CMK

Jakub Rösler 19 grudnia 2024

CPK: Co z połączeniem lotniska z Krakowem i Katowicami?

Infrastruktura

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5
Zamknij