NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Ciekawe zamówienie PKP IC – kuszetka do 200 km/h. Jedna.

| Michał Szymajda 28.06.2018 158

Ciekawe zamówienie PKP IC – kuszetka do 200 km/h. Jedna.
Fot. Adam Kilian (zdjęcie ilustracyjne)
Zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią, PKP Intercity rozpisało przetarg na modernizację jednego wagonu z miejscami do leżenia, który będzie mógł jeździć z prędkością 200 km/h.
Przetarg dotyczy wykonania naprawy okresowej na 5. poziomie utrzymania wraz z modernizacją oraz przeglądem na 3. poziomie utrzymania (w trakcie eksploatacji) 1 wagonu osobowego. Chodzi o wagon 134A, który znajduje się w zasobach PKP Intercity.

PKP Intercity wymaga udzielania pisemnej gwarancji jakości i rękojmi na wykonaną usługę na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. Kryterium udzielenia zamówienia jest w 90% cena, w 10% okres gwarancji i rękojmi. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać naprawę okresową na 5. poziomie utrzymania wraz z modernizacją w terminie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.

Blisko 10 lat temu jeden wagon 134A został już gruntownie zmodernizowany przez Newag. Po modernizacji zyskał wysoki standard wyposażenia i wózki, które pozwalają na jazdę z prędkością 200 km/h. Wagon był wykorzystywany m.in. w pociągu EN Jan Kiepura, który kursował do Amsterdamu, a później m.in. do Kolonii. Obecnie wykorzystywany jest w innych relacjach, także krajowych.

Kierowany obecnie do modernizacji wagon najpiewniej będzie kursował w relacjach krajowych i wzmocni flotę wagonów z miejscami do leżenia (kuszetek), których wciąż w PKP Intercity brakuje. Przynajmniej do czasu montażu urządzeń ECTS w lokomotywach Husarz nie pojedzie w składach pociągów z prędkością większą niż 160 km/h, choć będzie przygotowany do jazdy z prędkością 200 km/h.

Termin składania ofert upłynie 7 sierpnia 2018.

Więcej na temat zamówień planowanych przez PKP Intercity można przeczytać tutaj.



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Polska (42091)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Polska (42091)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS