NUMER 09/2022
NUMER 09/2022
Temat numeru:
Innotrans 2022
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Chorwacki Končar pokazał na Innotrans 2016 swój spalinowy zespół trakcyjny (zdjęcia)

| Michał Szymajda 26.09.2016 327

Chorwacki Končar pokazał na Innotrans 2016 swój spalinowy zespół trakcyjny (zdjęcia)
Chorwacki Končar pokazał na Innotrans 2016 swój szt Fot. ms, Rynek-Kolejowy.pl
Chorwacki Končar pokazał na Innotrans 2016 swój spalinowy zespół trakcyjny (zdjęcia)
Chorwacki Končar pokazał na Innotrans 2016 swój spalinowy zespół trakcyjny (zdjęcia)
Chorwacki Končar pokazał na Innotrans 2016 swój spalinowy zespół trakcyjny (zdjęcia)
Chorwacki Končar pokazał na Innotrans 2016 swój spalinowy zespół trakcyjny (zdjęcia)
Chorwacki Končar pokazał na Innotrans 2016 swój spalinowy zespół trakcyjny (zdjęcia)
Chorwacki Končar pokazał na Innotrans 2016 swój spalinowy zespół trakcyjny (zdjęcia)
Chorwacki Končar pokazał na Innotrans 2016 swój spalinowy zespół trakcyjny (zdjęcia)
Chorwacki Končar pokazał na Innotrans 2016 swój spalinowy zespół trakcyjny (zdjęcia)
Chorwacki Končar pokazał na Innotrans 2016 swój spalinowy zespół trakcyjny (zdjęcia)
Chorwacki producent tramwajów i taboru kolejowego zaznaczył swoją obecność na targach Innotrans 2016 prezentując spalinowy zespół trakcyjny serii 7023. Pociąg do złudzenia podobny jest do swojego elektrycznego odpowiednika.
Pojazd przeznaczony jest dla Chorwackich Kolei (złożono zamówienie łącznie na 12 takich szt) i, jak twierdzi producent, może rozpędzić się do 160 km/h, choć na chorwackiej sieci homologowany został do 120 km/h. Do złudzenia przypomina elektryczny pojazd produkowany przez Končara, a to dlatego, że zdecydowano się na ujednolicenie designu obu produktów. Pierwszy z nich został dostarczony do HŽ PP na początku 2016 roku.

W pojeździe może podróżować 314 pasażerów (151 na miejscach siedzących), szt wyposażono oczywiście w klimatyzacje, posiada też system informacji pasażerskiej zintegrowany z GPS, bezprzewodowy internet i monitoring. Pod każdą parą siedzeń umieszczono gniazdka elektryczne. Wejścia do pojazdu pozbawione są schodów i umieszczone na wysokości 600 mm.

Choć pojazd ma ładny wygląd (efektownie zabudowano na przykład sufity), niektóre elementy wnętrza przypominają o standardzie wyposażenia, który charakterystyczny był dla dla dostaw nowych pociągów do polskich zamawiających sprzed 6-8 lat. Można tu wymienić choćby brak uszczelek w oknach, ostre kanty podestów, czy zblokowane na stałe podłokietniki przy siedzeniach. Nie mniej całość sprawia dość dobre wrażenie.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Berlin (332)
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Berlin (332)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 09/2022
NUMER 09/2022
Oddajemy w Państwa ręce wyjątkowy, dwujęzyczny numer "Rynku Kolejowego" przygotowany na targi Innotrans 2022. Warto przeczytać rozmowy z prezesami PKP SA, PKP PLK, UTK, Pesy, Siemens Mobility, Kolei Śląskich... oprócz tego piszemy o stanie bezpieczeństwa na kolei w Polsce i Europie, słynnym bilecie za 9 euro w Niemczech i o obiecującym kierunku ekspansji dla polskich firm z branży kolejowej. Zapraszamy do lektury! 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5