Budowa Szczecińskiego Szybkiego Tramwaju zakończona - Wszystko na temat branży kolejowej: PKP, Intercity, przewozy regionalne, koleje mazowieckie, rozkłady jazdy PKP, Kolej
NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Budowa Szczecińskiego Szybkiego Tramwaju zakończona

| wu, Transport-Publiczny.pl 17.04.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2015-04-17 11:21:35 Autor: z wrocławia
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Jaki durny ten Szczecin! Mógł uruchomić metrobus zamiast tramwaju, mógł wystapić o organizacje World Games 2017 za ponad 200 mln , mógł kupić zdjęcia Marylin Monroe a on wybrał jakiś tramwaj.
Kto tam rządzi w tym Szczecinie?
Z pewnością nie Dutkiewicz.
2015-04-17 11:28:56 Autor: z gliwic
---.play-internet.pl
Z pewnością też nie Frankiewicz!
2015-04-17 12:11:06 Autor: Eurotram
---.gdynia.mm.pl
W odpowiedzi na post z wrocławia:
"Jaki durny ten Szczecin! Mógł uruchomić metrobus zamiast tramwaju, mógł wystapić o organizacje World Games 2017 za ponad 200 mln , mógł kupić zdjęcia Marylin Monroe a on wybrał jakiś tramwaj.
Kto tam rządzi w tym Szczecinie?
Z pewnością nie Dutkiewicz."
Dobra ironia,masz plusa! :)

Jednak dobrze jest czytać do końca; już chciałem napisać "jak niby skończone,jak na Gdańskiej szyny usztaplowane leżą,a nie przykręcone do podkładów (stan wczoraj na 17-tą),ale pod koniec wyprostowano tą zmyłę z tytułu ;)
2015-04-17 12:32:09 Autor: ze Szczecina
---.tktelekom.pl
Pięknie, ale planowanie do d..., bo gotowa inwestycja nie może być wykorzystana.
Za późno się zorientowano, że poprzedzający odcinek wymaga remontu
2015-04-17 13:40:24 Autor: Szczecin
---.internetia.net.pl
@ze Szczecina - na pewno? "Za późno się zorientowano..."?
Tory na ul. Gdańskiej były jeszcze z czasów PRL-u. (na ul. Energetyków, owszem już były wymieniane) 40-50 km/h to było tam max. To ma być Szybki Tramwaj?
Na wspomnianej ul. Gdańskiej, przez 4 miesiące nic nie robiono, to są i 4 mies. (co najmniej) opóźnienia. Powodem były, podobno, resztki starego wiaduktu. Tempo prac jest nadal ślimacze ("ślimak, ślimak, pokaż rogi - a on, hyc do skorupy".)
Ciekawostką jest to, ze część torów będzie "na betonie" bezpodsypkowo.
Zdjęcia "na wieżowcach"
2015-04-17 14:51:04 Autor: za Szczecina
---.tktelekom.pl
@szczecin
Nie rozumiem Twojego wpisu. Stawiasz do mojej wypowiedzi 2 znaki zapytania.
Przecież ja nie kwestionowałem potrzeby remontu poprzedzającego odcinka trasy.
Uważam natomiast, że ten remont powinien być tak zaplanowany, by jego zakończenie zbiegło się z zakończeniem budowy SST.
Pozdrawiam.
2015-04-17 15:05:43 Autor: Szczecin
---.internetia.net.pl
@ze Szczecina - Wszystko w porządku. Ale chodzi o orientację co do zaplanowania robót.
Skandalem jest, że ul. Gdańską tak długo remontują, wiedząc doskonale, ze torowiska na potrzeby tzw. SST koniecznie trzeba solidnie przebudować.
Ilu tam ludzi pracuję?? Często tam jeżdżę i prawie nikogo nie widzę ( ostatnio ciut lepiej)
Zwężenie jezdni powoduje korki. Ile to już trwa? Kierowce są wściekli na radnych!
Pozdrawiam.
2015-04-17 20:18:06 Autor: or
---.dip0.t-ipconnect.de
"…odcinek w ciągu Gdańskiej i Energetyków, stanowiący jedyny dojazd do Szczecińskiego Szybkiego Tramwaju, jest w trakcie modernizacji."

Że niby jak?
2015-04-17 20:22:53 Autor: tzj
---.dip0.t-ipconnect.de
Dlaczego ten tramwaj nazywa się szybki?
2015-04-17 21:16:07 Autor: bart
---.dip0.t-ipconnect.de
@tzj
z tradycji

Tą budowę zaplanowano na początku lat siedemdziesiątych, a w ówczesnych realiach był to tramwaj wściekle szybki. Budowa trochę się przeciągnęła więc nazwa przedsięwzięcia miała się kiedy utrwalić. I tak już zostało...
2015-04-17 22:46:26 Autor: Gubernator Kalifornii
---.centertel.pl

Gubernator Kalifornii
Tak durny tytuł artykułu, że aż woła o pomstę do nieba...
SST będzie tylko od dawnej pętli? A od Odry do pętli to już będzie SWT (Szczeciński Wolny Tramwaj)? Nawet nie wiadomo, kiedy tramwaje z powrotem ruszą, bo autora artykułu, to trochę mało obchodzi... Co za amatorka...
Naprawdę, niby pozytywny artykuł, ale napisany przez dziennikarską analfabetę...
2015-04-18 09:56:40 Autor: gosc
---.221.104.50
Super, tylko po nowej linii będą jeździły zapuszczone, brudne i cuchnące tramwaje. Kupują nowy tabor, sprowadzają z zagranicy używany, ale nie potrafią utrzymać czystości w tych pojazdach. Szkoda.
2015-04-20 12:15:03 Autor: SZCZECIN
---.internetia.net.pl
Dla znawców TTS - tory na ul. Gdańskiej (pobliże wiaduktu do Portu) ułożono "klasyczny" tor (podkłady z klamrami) na tych dwóch paskach betonowej podbudowy.
Zdjęcia (planowane) tu: http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=244691&page=1283 -DALEJ
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Zintegrowany transport
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS