NUMER 12/2022
NUMER 12/2022
Temat numeru:
Polska-Ukraina
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Bombardier zaprezentował nową platformę lokomotyw Traxx 3

| inf. pras. 10.07.2018 5,5k

Bombardier zaprezentował nową platformę lokomotyw Traxx 3
Fot. Bombardier
Bombardier zaprezentował nową platformę lokomotyw Traxx 3
Bombardier zaprezentował nową platformę lokomotyw Traxx 3
Bombardier zaprezentował nową platformę lokomotyw Traxx 3
Bombardier zaprezentował nową platformę lokomotyw Traxx 3
Bombardier Transportation oficjalnie zaprezentował w zakładzie w Kassel nową platformę lokomotyw Traxx 3.
Jak informuje producent, platforma TRAXX 3 została zaprojektowana z uwzględnieniem najnowszych w branży transportu towarowego rozwiązań cyfrowych w zakresie utrzymania, co ma przełożyć się na ekonomikę eksploatacji. Wymienia tu inteligentne platformy oparte na Conditional Based Maintenance (utrzymaniu na podstawie stanu technicznego), technologii Big Data oraz Internet of Things (Internetu Rzeczy), które zestawiają dane nadchodzące z pojazdu oraz infrastruktury kolejowej w celu monitorowania stanu pojazdu w czasie rzeczywistym i przewidywania konieczności przeprowadzenia czynności utrzymaniowych. Ma to zdaniem Bombardiera zagwarantować maksymalną efektywność i dostępność floty. 

Michael Fohrer, prezydent regionu CEC oraz szef Bombardier Transportation w Niemczech miał powiedzieć gościom, wśród których była setka przedstawicieli potencjalnych nabywców lokomotyw, że Traxx MS3 jest jedyną lokomotywą wielosystemową na rynku wyposażoną w funkcję „Last Mile”, która umożliwia łatwe połączenie z niezelektryfikowanymi odcinkami torów, jakie często można znaleźć w portach lub terminalach towarowych. – Jest to kluczowa zaleta pozwalająca naszym klientom na zaoferowanie alternatywy dla drogowego transportu towarowego podczas całej podróży ładunku – cytuje Fohrera biuro prasowe Bombardiera.

Producent informuje, że zaletami lokomotywy są efektywność energetyczna, możliwości prowadzenia cięższych pociągów, spersonalizowana konfiguracja, uproszczony interfejs z ETCS oraz ułatwione utrzymanie. Więcej na temat nowych lokomotyw Bombardiera można przeczytać tutaj.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Niemcy (1228)
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Niemcy (1228)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 12/2022
NUMER 12/2022
Tematem grudniowego numeru są polsko-ukraińskie relacje kolejowe. Analizujemy to, co dzieje się obecnie na granicy, a także perspektywy rozwoju transportu kolejowego dla dwóch krajów. Gratką numeru jest rozmowa z byłym prezesem Kolei Ukraińskich - Wojciechem Balczunem. Sporo miejsca w numerze poświęcamy trudnej sytuacji na rynku wykonawców, wobec ciągłego braku unijnych środków na modernizację infrastrukturę i taboru.

Wiele miejsca poświęcamy efektom debat na kolejnym listopadowym Kongresie Kolejowym. Rozmawiamy też z prezydentem Poznania o przyszłości transportu w tym mieście. Niezwykle ciekawy jest tekst Michała Szymajdy, który opisał eksperyment jaki miał miejsce na jednej z polskich uczelni, gdzie studenci próbowali kupować bilety kolejowe na rozmaite relacje z Polski za granicę. Jak im poszło?

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5