NUMER 10/2022
NUMER 10/2022
Temat numeru:
InnoTrans 2022
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

BiT City: Tysiące ludzi jeździ za darmo

| BiT City 26.07.2014 126

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2014-07-26 08:50:55 Autor: scorpio
---.icpnet.pl
Nie ma to jak próba ratowania tyłka marszałka von Zaubetzkiego przed nadchodzącymi wyborami. Już chyba jednak wyborcy nie nabiorą się na "jazdy za darmo", za które i tak w późniejszym terminie zapłacą z podatków. Po pierwsze primo - marszałek uszczęśliwił wszystkich Arrivą na elektryku po drugie plan profesora Szczuraszka na pewno zadowoli wszystkich mieszkańców z linii spalinowych (zwłaszcza Arrivę, która pod drutem będzie smrodzić, bo umowę się aneksuje)
MG
2014-07-26 15:41:50 Autor: peron7
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
:scorpio,nie sraj żarem,grunt że trzy tysie ludzi za darmo śmiga, I TO PEERAMI
2014-07-26 16:06:31 Autor: Zenek
---.109.164.49.dolnet.pl
Bydgoszczanie gremialnie jezdzili do toruniewka, gladac torunskich bucow i zasr....na psimi odchodami slawna torunska starowke.
2014-07-26 16:40:04 Autor: Roman Diesel
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Fajna kiełbasa wyborcza, ale dzieciaki nie głosują na szczęście. To prawie jak w pewnym mieście, co wprowadziło darmową komunikację twierdząc, że tak już będzie ZAWSZE. Zobaczymy jak długo trwa owe zawsze :)
2014-07-26 19:25:00 Autor: wdr
---.neoplus.adsl.tpnet.pl

wdr
przecież to znikome koszty promocji. dzięki temu media o tym nadawały wielokrotnie za darmo, pasażerowie dowiedzieli się o nowym taborze i trasie po remoncie. te kilka tysięcy biletów to mniejszy koszt niż wykupienie kilku reklam. dodatkowo ci pasażerowie opowiedzą swoim znajomym o komforcie nowych elfów i na pewno część się skusi na wjazd.
tak samo PKP IC powinno robić przy przywróceniu tras/lub nowym taborze. np. dzieci do 15 lat gratis (tj. jest w DB, bo tylko tak można konkurować cenowo z przejazdem samochodem) i powinni wprowadzić program lojalnościowy w stylu bahn.bonus z darmowymi biletami
2014-07-27 11:58:00 Autor: RuruMaHobi
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@Scorpio: Gdyby nie te diesle pod "drutem", to nie byłoby bezpośrednich pociągów Grudziądz - Bydgoszcz i Brodnica - Toruń. Te połączenia są niewątpliwie potrzebne.

Natomiast dyskusyjne są Piła - Bydgoszcz i Toruń - Kutno.

Rzeczywistość nie jest czarno-biała...
2014-07-27 17:46:14 Autor: zbychu
---.play-internet.pl
Arriva dieslem pod drutem na trasie Toruń-Bydgoszcz jeździ 120 km/h. Przewozy Regionalne kiblami i elfami (!!!) całe 110 km/h.
2014-07-28 13:55:46 Autor: zyga2
---.static.ip.netia.com.pl
Przewozy Regionalne jezdza 110km/h bo rozklad jest ulozony pod kible.

wydaje mi sie ze za pol roku-rok bedzie juz 120
2014-08-11 08:02:32 Autor: Trako
---.gliwice.vectranet.pl
kiblami i
elfami (!!!) całe 110 km/h

Tyle to one mają prędkości max ale PLK ocenia je na 100 od zawsze więc nie mogą jeżdzić 110
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Pasażer
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 10/2022
NUMER 10/2022
W najnowszym numerze naszego miesięcznika podsumowujemy targi Innotrans 2022, które na pewno zapadną całej branży w pamięć. Oprócz tego dużo piszemy o logistyce na szlakach do Ukrainy i przyszłości branży kolejowej i budowlanej. Piszemy też o systemie, który zmieni zarządzanie przepustowością na kolei... i o tym jak tę przepustowość na polskich torach likwidowano w ostatnich 30 latach.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5