NUMER 12/2022
NUMER 12/2022
Temat numeru:
Polska-Ukraina
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

BCC ostrzega: Infrastruktura nie będzie przygotowana na Euro 2012

| BCC, 25 lutego 2010 25.02.2010 110

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2010-02-25 17:02:37 Autor: Arrivederci
---.ip.netia.com.pl
To było wiadome już kilka lat temu, więc żadna nowość.
2010-02-25 17:52:58 Autor: cez
---.chello.pl
To nie możliwe! Przecież powstało nowe............Centrum Realizacji Inwestycji,ale........nie funkcjonuje,jeśli nie wierzysz spróbuj coś załatwić to się przekonasz! To co miało przśpieszyć,stało się hamulcem,ale wszyscy się cieszą,zaś inwestycje leżą. Aby poprawić wizerunek PLK-i nakazał organizowanie dla dzieci konkursów chórów,piosenek itp. w siedmiu jednostkach spółki na terenie kraju-ciekawy pomysł?
2010-02-25 18:06:51 Autor: abb666
---.netia.com.pl
Co w tym dziwnego? Zawsze się dużo u nas gada a robi niewiele, zeby nie powiedzieć nic. Wcale bym nie był zdziwiony, gdyby Ukraina nas wyprzedziła i na samym finiszu przejęła cały ten cyrk pod nazwą Euro 2012
2010-02-25 19:04:23 Autor: Robert Wyszyński
---.adsl.inetia.pl
Dobra, wiem - stadiony są potrzebne, bo muszą być na takie coś jak Mistrzostwa Europy. A to że później będę wykorzystywane różnie (albo mało, albo wcale) to insza inszość. Kto dziś by się tym przejmował - efekt musi być!

Ale nie ma IMIENNEJ odpowiedzialności za inwestycje infrastrukturalne, nie ma do tego motywacji (czy się stoi, czy się leży; im dłużej tym lepiej, a kasa z podatków leci). Czym ryzykuje Grabarczyk lub Engelhardt? Ĺťe jednego ewentualnie przeniosą na stołek prezydenta Łodzi, a drugiego gdzieś indziej?

Czym ryzykuje Celiński (prezes wszystkich spółek) czy Wach (prezes wszystkiej kolei)? Przeniosą gdzie indziej i odpowiedzialności za deklaracje i działania nie ma. Nawet za niedziałanie nie ma żadnej. A kasa z podatków leci.

Fajnie - też bym tak chciał. Jedyne na co widzę nacisk, to na te utęsknione jak zbawienie autostrady i na te mega drogie stadiony, z którymi potem nie bardzo będzie wiadomo co zrobić.

Stołek intratny to stołek: kasa leci - odpowiedzialności ĹťADNEJ. Nie ma premiowania za EFEKTY lub terminową realizację, jest premiowanie za to że ktoś ma stanowisko.

I dlatego \"efekty\" mamy jakie mamy.
2010-02-25 20:04:05 Autor: Inzynier
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tak nawiasem mówiąc, to ładna ta nowa strona rynku kolejowego. :)
2010-02-25 20:28:12 Autor: Bartek Sadowski
---.opera-mini.net
@abb666 Ukraina jest określona przez UEFA prawie w każdym miejscu jako \"wysokie ryzyko\". U nas jest porządek i cudownie w porównaniu z pracami na Ukraine
2010-02-25 21:22:20 Autor: Bartek Sadowski
---.243.54.57
Sam Kijów w miarę daje radę, ale tylko przy wznoszniu stadionu. Obiekty sportowe w Doniecku, Charkowie oraz Lwowie, a także planowane połączenia ekspresowe pomiędzy miastami są błyszczącymi fantasmagoriami. Hotele dla piłkarzy i kibiców przypominają gniazdo chaosu, a stoliczne lotnisko leży w gruzach planu przebudowy.
2010-02-25 21:47:32 Autor: Bartek Sadowski
---.243.54.57
Sam Kijów w miarę daje radę, ale tylko przy wznoszniu stadionu. Obiekty sportowe w Doniecku, Charkowie oraz Lwowie, a także planowane połączenia ekspresowe pomiędzy miastami są błyszczącymi fantasmagoriami. Hotele dla piłkarzy i kibiców przypominają gniazdo chaosu, a stoliczne lotnisko leży w gruzach planu przebudowy.
2010-02-26 07:06:49 Autor: Firework
---.internetdsl.tpnet.pl


wszyscy od dawna to wiedzą, oprócz...Czarka i Julka
2010-02-26 10:26:06 Autor: Zenek Piotrowski
---.adsl.inetia.pl
@ Firework
i Donka
2010-02-26 11:01:38 Autor: Gubernator Kalifornii
---.netia.com.pl
@Robert W:
\"Nie ma premiowania za EFEKTY lub terminową realizację, \"

Czy nikt nie rozumie tak prostego działania????
Jakby te dusigrosze zobaczyły, ile się można nachapać, gdyby były odpowiednie efekty w odpowiednim czasie, to wszyscy byśmy mogliby być wtedy dumni z naszych prac do Euro2012. A tak? Tylko można powiedzieć: SZKODA...

\"260 mld euro.\"

Taka kasa zostanie ledwie liźnięta przez nas polaków... (celowo piszę polaków z małej litery)
2010-02-26 13:01:02 Autor: Gierek
---.134.167.83
Dlatego moim zdaniem wielką krzywdą jest, że Kraków nie został wybrany jako jedno z miast EURO. Kraków posiada szybkie połączenie z Wawą, stadion Wisły jest właśnie modernizowany, rośnie w oczach, lotnisko posiada połączenie kolejowe z centrum, na dodatek do 2012 będzie remont tego odcinka. Autostrada A1 jest, trwa jej budowa na wschód, baza hotelowa jest bardzo rozbudowana i wciąż powstają nowe obiekty. Wystarczyłby tylko remont torowiska w kierunku Katowic, a połączenie kolejowe z zachodem byłoby bardzo atrakcyjne.
2010-02-26 22:21:01 Autor: mk1992
---.internetdsl.tpnet.pl
Autostrada A1 w Krakowie? A nie A4?
2010-02-27 00:47:52 Autor: Gierek
---.134.167.83
@mk1992 oczywiście, że A4 - pomyłka.
2010-02-27 14:21:11 Autor: Lcx
---.r.kbt.pl
260 mld (słownie: miliardów)? Euro? I tylko na orgnizację Euro 2012? Czy komuś się nie poplątały jednostki?
Przecież całość dofinansowania na okres 2007-2013, na WSZYSTKIE fundusze Polska otrzymała jakieś 63 mld euro (dla przypomnienia słynne yes,yes,yes:)!
Może chodzi o 260 milionów? Chociaż oczywiście szkoda że i takiej kasy się nie wykorzysta :(
2010-03-01 23:27:37 Autor: Obcy
---.intan.pl

Taka góra kasy! Takie zamieszanie i gorączka!
Tylko po to, aby przygotować grunt dla pędzącego za piłką faceta, który kopnie ją potem w lewo albo w prawo ...
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 12/2022
NUMER 12/2022
Tematem grudniowego numeru są polsko-ukraińskie relacje kolejowe. Analizujemy to, co dzieje się obecnie na granicy, a także perspektywy rozwoju transportu kolejowego dla dwóch krajów. Gratką numeru jest rozmowa z byłym prezesem Kolei Ukraińskich - Wojciechem Balczunem. Sporo miejsca w numerze poświęcamy trudnej sytuacji na rynku wykonawców, wobec ciągłego braku unijnych środków na modernizację infrastrukturę i taboru.

Wiele miejsca poświęcamy efektom debat na kolejnym listopadowym Kongresie Kolejowym. Rozmawiamy też z prezydentem Poznania o przyszłości transportu w tym mieście. Niezwykle ciekawy jest tekst Michała Szymajdy, który opisał eksperyment jaki miał miejsce na jednej z polskich uczelni, gdzie studenci próbowali kupować bilety kolejowe na rozmaite relacje z Polski za granicę. Jak im poszło?

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5