NUMER 08-09/2020
NUMER 08-09/2020
Temat numeru:
IV pakiet kolejowy
szukaj
Śledź nas:

Aż cztery podmioty w przetargu na naprawy EP/EU07

| Jakub Madrjas 06.08.2020 67

Aż cztery podmioty w przetargu na naprawy EP/EU07
fot. Dariusz Żaruk, SM42.pl
PKP Intercity otworzyło oferty w przetargu na wykonanie napraw i przeglądów okresowych poziomu P4 dla 48 lokomotyw EU07 i EP07. Zgłosiły się aż cztery podmioty.
Przetarg został ogłoszony pod koniec czerwca. Został podzielony na trzy części. We wszystkich chodzi o naprawdę i przegląd 16 lokomotyw. W każdym przypadku możliwa jest opcja wykonania podobnych czynności obsługowych na jeszcze siedmiu pojazdach. Szacunkowa wartość zamówienia dla każdej części to 16 mln zł brutto za zakres podstawowy i 23 mln zł brutto łącznie z opcją. 

Oferty na wszystkie trzy części złożyły gdańskie Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego i Miejskiego, Olkol oraz PKP Cargo Tabor. Ta ostatnia firma proponuje wykonanie napraw za kwotę od 14,1 do 14,7 mln zł brutto w poszczególnych częściach za zakres podstawowy, oraz od 20,3 do 21,1 mln zł za zakres pełny. Termin wykonania napraw to od 25 do 44 dni.

Olkol z Oleśnicy proponuje od 14 do 15,8 mln zł brutto za zakres podstawowy i od 20,4 do 22,9 mln zł za pełen zakres. Jedną lokomotywę naprawi w terminie od 35 do 56 dni. Udziela długiej gwarancji – od 60 do 72 miesięcy.

ZNTKiM Gdańsk proponuje 15,4 mln zł brutto za zakres podstawowy i 22,3 mln zł za pełen zakres w części 1 i 2; w części trzeciej są to kwoty o kilkadziesiąt tys. zł niższe. Terminy wykonania naprawy jednej lokomotywy określono dla poszczególnych części na 61, 58 i 56 dni, a gwarancję na odpowiednio 18, 18 i 24 miesiące.
 
Konsorcjum SPS Lisi Ogon i ASO Mieczkowski złożyło oferty tylko na część 2 i 3. Proponuje 21,4 mln zł za zakres podstawowy i 30,8 mln zł brutto za zakres pełny, 63 dni na naprawę jednej sztuki i 18 miesięcy gwarancji. 

Kryterium wyboru ofert będzie w każdym z zadań termin wykonania naprawy jednej lokomotywy (20%), okres gwarancji i rękojmi (10%) oraz cena (70%). 
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Polska (44649)
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Polska (44649)

Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 08-09/2020
NUMER 08-09/2020
W najnowszym raporcie przyglądamysię bieżącej sytuacji związanej z otwartym dostępem do torów, prezentujemy uwagi Railway Business Forum do projektu nowelizacji ustawy o transporcie kolejowym. Były minister transportu, Tadeusz Syryjczyk, zastanawia się, czy IV pakiet kolejowy wprowadzi rewolucję na kolei, czy jednak będzie tylko zalążkiem umiarkowanych zmian.

Jak zawsze zachęcamy do czytania rozmów z osobami na co dzień związanymi ze środowiskiem kolejowym. Tym razem na nasze pytania odpowiadają – Artur Martyniuk, prezes Polregio, Cezary Mączka, członek zarządu i dyrektor zarządzania zasobami ludzkimi w Budimeksie, oraz Thomas Gratez, odpowiedzialny za szybką kolej w Siemens Mobility.

 Zachęcamy również do sięgnięcia do pozostałych artykułów, w tym m.in. tekstu Pawła Rydzyńskiego o pociągach nocnych, artykułu Witolda Urbanowicza podsumowującego status tramwaju na warszawski Gocław, czy materiału Kaspra Fiszera o potrzebie rozwoju połączeń kolejowych z Wielunia.

W dziale historia Włodzimierz Winek wprowadzi czytelników w tematykę pierwszych autobusów kolejowych.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5