NUMER 12/2022
NUMER 12/2022
Temat numeru:
Polska-Ukraina
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Alstom dostarczy Kolejom Algierskim 17 pociągów do obsługi tras dalekobieżnych

| Alstom/lp, Rynek Kolejowy 02.08.2015 290

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-08-02 15:39:04 Autor: marek nr 2
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
czy nasz przemysł jest w stanie wyprodukować taki/podobny pociąg? stadler też robi podobne pojazdy (zdaje się dla TrenNord, linia do Aosty) ale na 3000V napięcia stałego
2015-08-02 16:06:12 Autor: static7098
---.play-internet.pl
Z innej beczki.. Pociągi na trasie Poznań Główny Gdynia Główna np. Bahus, Pomorzanin to jakaś kpina. Czy ICC panuje nad tym? Helooool pobudka widzicie jak przepełnione są te pociągi. Brakuje przynajmniej jeszcze z dwóch par. Ale że icek to głupi beton to tego nie zrozumie.
2015-08-02 16:09:45 Autor: static7098
---.play-internet.pl
Bahus ma dziś obłożenie ok 200%. Ale oczywiscie głupki dali 4pudelka. Pociąg to ruina, śmierdzi masakrycznie, o kłamie to nigdy nie słyszał i za to 56zl. Max cena to ok 9zl za takie g.. Wybieram jednak polskiego busa a kolej niech gnije
2015-08-02 16:12:55 Autor: static7098
---.play-internet.pl
Jeśli ktoś wybiera podróż koleją to chyba wariat albo życie go do tego zmusiło :) jednak Polska to dziki kraj
2015-08-02 19:07:29 Autor: tczewiak
---.play-internet.pl
Kto mi powie po co jest SOK? W Tczewie właśnie pod ich samochodem obok dyżurki browarki ciosają i wzywają przechodniów. Na peronie 4 ładna libacja ja też jest :)
2015-08-02 21:27:30 Autor: peron7
---.play-internet.pl
SOK jest po to,żeby kitrać się po krzakach i łapać palaczy na krańcach peronów,no i kimać na taborze na postojowych
2015-08-03 04:03:37 Autor: Johnny Wrocław
---.ssp.dialog.net.pl
SOK jest jeszcze po to, żeby wlepiać mandaty focistom i filmowcom - bardzo łatwe i w 100% bezpieczne dla nich ofiary. W przeciwieństwie do np. zorganizowanych grup złodziei infrastruktury kolejowej, którzy z soczkami nie patyczkowaliby się.
2015-08-03 06:30:03 Autor: brooks88
---.play-internet.pl
Nikt nie każe jechać pociągiem ci. ktoś cie zmusił? Wiesz dobrze że postoisz skoro masz napisane brak gwarancji miejsca do siedzenia. Po co wchodzisz wtedy. W polskim busie nie masz miejsc nie jedziesz. Takie to twoje myślenie polaka cebulaka.
2015-08-03 10:14:37 Autor: parczew
---.play-internet.pl
[Admin: zmoderowano] Pendolino trochę to zmieniło ale nieznacznie bo bilety zbyt tanie.

Nikt kto jako taka zarabia w tym kraju czyli 5000+ netto nie wsadzić do pociągu chyba że zdrowie nie pozwoli mu prowadzić.

2015-08-03 10:43:31 Autor: Korrek
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Jest tu jakiś admin?
Bo wieś taka że ...
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 12/2022
NUMER 12/2022
Tematem grudniowego numeru są polsko-ukraińskie relacje kolejowe. Analizujemy to, co dzieje się obecnie na granicy, a także perspektywy rozwoju transportu kolejowego dla dwóch krajów. Gratką numeru jest rozmowa z byłym prezesem Kolei Ukraińskich - Wojciechem Balczunem. Sporo miejsca w numerze poświęcamy trudnej sytuacji na rynku wykonawców, wobec ciągłego braku unijnych środków na modernizację infrastrukturę i taboru.

Wiele miejsca poświęcamy efektom debat na kolejnym listopadowym Kongresie Kolejowym. Rozmawiamy też z prezydentem Poznania o przyszłości transportu w tym mieście. Niezwykle ciekawy jest tekst Michała Szymajdy, który opisał eksperyment jaki miał miejsce na jednej z polskich uczelni, gdzie studenci próbowali kupować bilety kolejowe na rozmaite relacje z Polski za granicę. Jak im poszło?

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5