NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

600 mln na poznańskie tory tramwajowe

| PAP 27.12.2011 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2011-12-27 11:16:28 Autor: Czomo
---.centertel.pl

Czomo
Nikt nie napisał że w związku z tym trzeba było zamknąć prawie połowę sieci tramwajowej Poznania!!! Nie napisano jaki odcinek jest modernizowany itd. Ot taka wybiórcza praca pewnego pismaka z PAP. Sieć tramwajowa Poznania zwiększy się po zbudowaniu tych dwóch tras o 4 km chyba że lepiej będzie jak podamy długość torowisk która w chwili obecnej wynosi około 157km po wybudowaniu obydwu tras, ta długość zwiększy się do około 162km a po oddaniu zajezdni na Franowie (o której nie wspomniano w ogóle) ta liczba zwiększy się do 170km. Modernizowany odcinek trasy tramwajowej zaczyna się od Bługarskiej i kończy się w miejscu gdzie była pętla Junikowo, przy czym po drodze zostanie zlikwidowana pętla Budziszyńska oraz tory odstawcze przy niej. Układ trasy nieznacznie się zmieni gdyż Grunwaldzka od Jeleniogórskiej ma być dwupasmowa. Tyle w temacie ;)
2011-12-27 11:19:03 Autor: Czomo
---.centertel.pl

Czomo
sprostowanie bo źle policzyłem (przepraszam) 159km obecny stan, 168km stan po oddaniu obydwu nowych tras, oraz około 175km po oddaniu zajezdni.
2011-12-27 12:55:34 Autor: mg112
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ciekawe co na to Gliwiczanie:-)...
2011-12-27 14:43:30 Autor: rysiek
---.zamosc.mm.pl
\"modernizacja torowisk w stronę Stadionu Miejskiego\" niestety ale to w stronę stadionu jest bardzo na wyrost ! Owszem torowisko jest modernizowane ale już ZA stadionem. No chyba że wszyscy będą jechać z peryferii do stadionu a nie z centrum. A najgorszy odcinek Bałtyk - RJNJ stoi i kwiczy. W ogóle całe te poznańskie przygotowania do euro to jedna wielka kpina z mieszkańców i kibiców
2011-12-28 01:26:49 Autor: podróżny
---.eimperium.pl
A Gliwiczanie wyjeżdżają z Gliwic do miast gdzie są tramwaje. Sam to też czynię :) A reszta niech sie truje smrodem z frankobusa...
2011-12-28 01:27:32 Autor: podróżny
---.eimperium.pl
wyjeżdżają = wyprowadzają się
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Zintegrowany transport
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS