NUMER 06/2022
NUMER 06/2022
Temat numeru:
Logistyka między Polską a Ukrainą
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

50 Vectronów Siemensa dla ELL

| Siemens 31.03.2014 187

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2014-03-31 16:17:24 Autor: nick cave
---.zory.vectranet.pl
No to już mamy rozwiązanie zapowiedzi Prezesa PKP Cargo o zakupie ( leasingu ) lokomotyw do ruchu granicznego ;-)
Na marginesie zdanie " ...Pierwsze pojazdy zostaną dostarczone natychmiast " winno być odznaczone złotą czcionką . Pierwsze pojazdy - ile ? - pierwsze natychmiast 10 , 29, 33 ile pierwszych pojazdów a ile kolejnych w latach 2014 - 2016 ?
2014-03-31 16:38:07 Autor: d3
---.205.104.71.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Może przedstawiciel Siemensa wyjaśni gdzie te jego lokomotywy na prąd PRZEMIENNY mogą jeździć, gdzie jest taka sieć kolejowa co ma trakcję w której prąd zmienia kierunek (przebiegunowanie) bo gdzie są linie na prąd zmienny to ja wiem.
Ciekawe by było także jak ta lokomotywa współpracuje z trakcją z prądem przemiennym czy równolegle cnst. czy może naprzemienne, to drugi zaś rodzi nowe pytanie o częstotliwość zmiany i o to czy jest stała czy zmienna.
2014-03-31 17:14:38 Autor: jatal.
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ d3:
Podpowiem - lokomotywy na prąd przemienny jeżdżą tam gdzie w sieci trakcyjnej są "herce".
2014-03-31 17:17:16 Autor: jatal.
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
PS. Chętnie dowiedziałbym się natomiast, gdzie znasz przypadek zasilania kolei prądem zmiennym. ;)
2014-03-31 20:07:19 Autor: wojtus
---.183.146.198.dsl.dynamic.t-mobile.pl
Jednostki zamówione przez ELL stanowić będą po części lokomotywy na prąd przemienny i lokomotywy wielosystemowe.

Jakie jednostki? Chyba lokomotywy a nie jednostki.

Nie prościej napisać zdania, że zostały zamówione lokomotywy na prąd przemienny i lokomotywy wielosystemowe, niż taki bełkot jak w powyższym zdaniu
2014-03-31 21:17:52 Autor: d3
---.205.22.182.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
@jatal
Prąd przemienny może być stały więc nie musi mieć Hz - przy odbiorze constans, lub prąd przemienny zmienny o stałej lub zmiennej ilości Hz.
Ps;2 - wszędzie tam gdzie jest zmienny niedobór potencjału (zawsze na plusie)
Mnie interesuje gdzie widziałeś przemienny czyli +/- x Hz w jednym drucie trakcji kolejowej.
2014-03-31 23:54:35 Autor: Komisarz Przygoda
---.dynamic.mm.pl
@d3

No to ciekawa teoria, że prąd przemienny może byś stały, i jeszcze do tego swoje "plusy" i "minusy" (mam tu na myśli bieguny). A propos, to w domu masz jakie zasilanie? a biegunów nigdy nie pomyliłeś? No to proszę, tu masz o prądzie zmiennym: http://pl.wikipedia.org/wiki/Pr%C4%85d_zmienny, a tu o przemiennym: http://pl.wikipedia.org/wiki/Pr%C4%85d_przemienny.
2014-04-01 01:31:30 Autor: jatal.
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ d3:
"Mnie interesuje gdzie widziałeś przemienny czyli +/- x Hz w jednym drucie trakcji kolejowej."

Jednym drutem to można jedynie rozładować ładunek elektryczny, stabilnie żadnego prądu nie da się tak przesyłać, ani stałego, ani przemiennego.
Kolej jeździ na minimum dwóch drutach (drugim są szyny).
2014-04-01 09:23:38 Autor: d3
---.205.50.170.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
@Komisarz Przygoda
Wszystkie urządzenia domowe są tak skonstruowane że nawet ktoś taki jak Ty nie może się pomylić.
Wikipedia nie jest wyznacznikiem nieomylności Ty też możesz tam się produkować.

@jatal
1)widziałem próbną kolejowa i docelowa tramwajową.
2)kolej nie jeździ na dwóch drutach (drugi szyny) tylko na plusie w przewodzie i na obcym zerze w rzeczywistości na obcym od-0,7do-6V , 7A. w szynach. inaczej dotychczas nie stosowano niezależnie od tego czy stały czy zmienny mają prąd w trakcji - zawsze w izolowanym przewodzie trakcyjnym jest plus, ja się pytam tych z Siemensa skąd biorą ten równoważny w przypadku przemiennego minus.
2014-04-01 12:11:11 Autor: jatal.
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ d3:

Skoro nikomu nie wierzysz to nie pozostaje nic innego jak tylko opublikować własną teorię, ale prostym językiem bo np. czegoś takiego jak
- "kolej nie jeździ na dwóch drutach (drugi szyny) tylko na plusie w przewodzie i na obcym zerze w rzeczywistości na obcym od-0,7do-6V , 7A. w szynach." - to raczej nikt nie zrozumie.

PS1. Zdecyduj się czy pytasz siemensowców czy siebie (się). ;)
PS2. W normalnych warunkach zasilania (czyli minimum dwa przewody) to minus bierze się tam skąd bierze się plus. Przy teorii jednego przewodu to nie mam zielonego pojęcia - najlepiej zapytać autora takiej koncepcji.
2014-04-01 17:42:31 Autor: d3
---.204.137.127.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
@jatal
- jesteś chyba jedyną osobą która nie rozumie (nie wie) jaki jest potencjał powierzchni ziemi - zmienny nieco w zależności od lokalizacji, potencjał szyn jest zawsze tożsamy z potencjałem lokalnym powierzchni ziemi, przykład; jeżeli mamy w przewodzie trakcyjnym (+) 2000A a w szynach 7A na minusie to razem mamy do wykorzystania 2007 A. proste jak drut ale jak widać nie dla wszystkich.
2014-04-01 20:41:25 Autor: Pawajoro
---.inet-siec.pl
W odpowiedzi na post d3:
"@jatal
- jesteś chyba jedyną osobą która nie rozumie (nie wie) jaki jest potencjał powierzchni ziemi - zmienny nieco w zależności od lokalizacji, potencjał szyn jest zawsze tożsamy z potencjałem lokalnym powierzchni ziemi, przykład; jeżeli mamy w przewodzie trakcyjnym (+) 2000A a w szynach 7A na minusie to razem mamy do wykorzystania 2007 A. proste jak drut ale jak widać nie dla wszystkich."
Potencjał drutu ma 2000A, a ziemia 7A powiadasz? Wywalasz się tym samym na materiale 2 klasy gimnazjum. Od kiedy potencjał podaje się w amperach? Ja słyszałem o woltach, tak mnie uczono...
I kolega jatal nie jest jedyną osobą, która nie rozumie Twoich wywodów. Ja też nie rozumiem
2014-04-02 14:45:52 Autor: jatal.
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ d3

Szyny uziemiane są (przez automatykę zabezpieczeniową) tylko w sytuacjach awaryjnych kiedy napięcie na szynie względem ziemi przekroczy bezpieczny poziom.

Reszta jest "prosta jak drut" to sobie wymyśl albo lepiej znajdź, bo ze względu na sposób w jaki prowadzisz "rozmowy" nie chce mi się dalej z tobą gadać.
2014-04-03 07:18:34 Autor: asz
---.dynamic.chello.pl
Moc 6400kW jest dla pradu przemiennego 25kV, interesuje mnie jaką moc ma ta lokomotywa przy DC 3 kV , poniżej 4000kW czy więcej? Interesuje mnie REALNA a nie teoretyczna .
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Biznes
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 06/2022
NUMER 06/2022
Najnowszy numer Rynku Kolejowego poświęcony jest logistyce pomiędzy Polską a Ukrainą, a szczególnie palącemu problemowi przewozu zbóż. Czy kolej jest w stanie wywieźć zbiory ze „spichlerza Europy”? Oprócz tego piszemy m. in. o problemach kolei w sezonie wakacyjnym, układzie węzła kolejowego CPK i drugim torze WKD. W numerze prezentujemy też najnowszy raport ZDG TOR; nie brakuje również ciekawych rozmów.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5