NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

14WE w Kolejach Śląskich?

| jm, Rynek Kolejowy 06.10.2012 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2012-10-06 12:13:32 Autor: przewoz
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jakby aktualny stan taboru w SKM-W pozwalał na to, to jak dla mnie KŚ mogą wziąć każdą ilość 14We. Jak widać chwytają się brzytwy na prawdę :)

Tylko w SKM-W ciągle kilka 14We w ruchu jest...
2012-10-06 12:26:05 Autor: Dociekliwy
---.dynamic.gprs.plus.pl
@ przewoz
A czy przypadkiem mała niezawodność 14WE nie efekt utrzymania taboru przez Koleje Mazowieckie, które priorytetowo będą zawsze traktować naprawy swojego taboru?
2012-10-06 12:41:21 Autor: masakra
---.adsl.inetia.pl
Przecież te złomy z SKM-ki nawet nie mają WC.
2012-10-06 12:50:49 Autor: KŚ
---.dynamic.chello.pl
No i co z tego, że nie mają WC? Na Tychy, Strzelce Opolskie czy Kędzierzyn Koźle będą w sam raz.
2012-10-06 12:53:47 Autor: Mikołaj Kobryński
---.adsl.inetia.pl
@masakra

To będą odpowiednie na SKR Sosnowiec-Tychy oraz skróconą relację linii średnicowej (Katowice-Gliwice)...
2012-10-06 12:58:39 Autor:
---.adsl.inetia.pl
Jak za KŚ nie przepadam to błagam niech 14WE nie kupują przecież to taki szmelc jakich mało,
2012-10-06 13:07:02 Autor: masakra
---.adsl.inetia.pl
Z tego co wiem to na SKR mają jeździć flirty i zmodernizowane EN71, czasami jakiś ELF, a jak znam życie to 14WE będą jeździć na Bielsko lub znając hipokryzję KŚ to nawet na Zwardoń.
2012-10-06 13:10:29 Autor:
---.adsl.inetia.pl
Przecież 14WE należało by skasować,a nie wciskać je KŚ.
2012-10-06 13:10:46 Autor: 34563
---.devs.futuro.pl
@masakra
W SKM zaden sklad nie jest wyposazony w WC.

niemartw sie WC - wstawia TojToj`a i pojada do zwardonia - miejsce sie znajdzie i jeszcze napisza ze ma zamkniety obieg WC
2012-10-06 13:14:57 Autor:
---.adsl.inetia.pl
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!KONIEC KOLEI NA ŚLĄSKU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2012-10-06 13:15:25 Autor: Niektórzy Wiedzą Więcej
---.31.202.62
@Mikołaj Kobryński
Oczywiście najlepsza byłaby PESA!
2012-10-06 13:17:35 Autor:
---.adsl.inetia.pl
@34563
Święta prawda o propagandzie KŚ. Tyle
2012-10-06 13:25:00 Autor: MK
---.adsl.inetia.pl
@Niektórzy Wiedzą Więcej

Kwestionujesz moją nieomylność. A kto pierwszy powiedział, że Pesa dostarczy 450 (ostatecznie pomyliłem się o 20 sztuk) Linków dla DB? JA.
2012-10-06 13:27:27 Autor: masa
---.adsl.inetia.pl
@34563
Tylko jeździj takimi pseudo ,,pociągami\".
2012-10-06 13:28:57 Autor: MK
---.adsl.inetia.pl
@Niektórzy Wiedzą Więcej

A tak na poważnie - tak, jak istnieją w środowisku mikolskim Newagofile (czołowy przedstawiciel - Phantom23), tak mogą istnieć i Pesofile :)))

Pisałem, że Pesa się wyrobi - tak, bo robiła wiele zamówień w jeszcze większym tempie. 4 ezety na grudzień nie będą problemem.

Pisałem, że Pesa ma stosowne projekty... Czasem nieco przesadzałem.
2012-10-06 13:30:51 Autor: masakra
---.adsl.inetia.pl
Zamiast masa powinno być masakra za szybko wysłałem post.
2012-10-06 13:30:56 Autor: jeżdżę_SKMWa
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
14WE można doprowadzić do porządku, ale SKMWa tego na 100% nie zrobi.
2012-10-06 13:35:35 Autor: zabrzanin
---.adsl.inetia.pl
Piszecie o WC ale prawda jest taka, że 14WE to złomy.
2012-10-06 14:20:35 Autor: dfssdf
---.adsl.inetia.pl
koleje śląskie sa do dupy, a w grudniu wielka kompromitacja!
2012-10-06 14:47:27 Autor: McL
---.116.200.90
\"To pociągi nie do końca nowe - cały układ napędowy 14WE jest wspólny z EN57 - pozwoliło to firmie Newag szybko i dość tanio zbudować pociągi i dostarczyć SKM jeszcze przed wyborami samorządowymi.\"

Widzę, że kłamstwo rozpowszechniane przez PO ma się dobrze. Jakie wybory samorządowe? SKM wystartowała w październiku 2005, a wybory samorządowe odbyły się rok później.
2012-10-06 14:57:23 Autor:
---.adsl.inetia.pl
A z resztą niech KŚ kupią 14WE może w końcu niektórzy mieszkańcy śląska spostrzegą co marszałek Matusiewicz i jego bana robi z kolejom w województwie śląskim. Jak 14WE co chwilę będzie defektować.
2012-10-06 16:22:38 Autor: lca
---.legnica.vectranet.pl
19 We to tylko na bardzo krótkie trasy . A jak ktoś będzie potrzebował skorzystać z toalety to pociąg będzie czekał na stacji , aż osoba wróci i załatw swoją potrzebę na jakieś stacji. Po jakimś czasie je przerobią. Pociągi z zewnątrz wyglądają całkiem przyzwoicie. To jest ta sama konstrukcja co tzw \\\"pociąg papieski\\\". Tylko że tam jest toaleta ;)
2012-10-06 17:05:49 Autor: masakra
---.adsl.inetia.pl
@Ica
Po pierwsze nie 19WE bo to jedne z lepszych pociągów w Polsce tylko 14WE.
Po drugie \"Pociąg Papieski\" to ta sama konstrukcja, ale został wyprodukowany rok później po ostatnim 14WE dla SKM-ki jest o niebo lepiej wykończony i przy jego budowie zostało użyte wiele innych części.
2012-10-06 17:51:16 Autor: sphinx1
---.internetia.net.pl
Nie przy całej budowie, po prostu wnętrze jest zupełnie inne, inaczej wykończone i wyposażone. A dołożyć toaletę w 14WE to żaden problem, tylko skład trzebaby wyłączyć z ruchu na jakiś czas. Ciekawe czy zdecydują się na modernizację podzespołów z EN57 bo w obecnym stanie trochę strach puszczać je na trasę, nawet krótką.
2012-10-06 18:15:41 Autor: Koniec trollowania
---.dynamic.gprs.plus.pl
Ale tu trolli. W Warszawie 14WE jeżdżą i wożą dziennie dziesiątki tysiące pasażerów. W tygodniu są 3 obiegi na podwójne składy. Trasa trwa 70 minut (Pruszków-Otwock). Nikt nie narzeka na brak toalety, bo to ruch aglo (pewnie taki sam jak Tychy -Sosnowiec 50 minut, czy Gliwice -Katowice 40 minut). Wiodący portal kolejowy hoduje sobie chorych z kompleksów ludzi piszących głupoty i kłamstwa.
2012-10-06 18:38:06 Autor: przewoz
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@dociekliwy: jak dla mnie SKMW mogły zlecić utrzymanie tych jednostek nawet w Jeleniej Górze, ale żeby było to robione dobrze, regularnie i było dopilnowane. Doprowadzenie do takiego, a nie innego stanu oznacza, że SKMW po prostu tego nie potrafiły dopilnować, co w sumie mnie nie dziwi, bo każde zlecenie i zjazd np do Sochaczewa (tam były serwisowane swego czasu 14We) to spore koszty.
Do tego 14We wprost toną w brudzie. Tak samo zaczynają wyglądać inne składy. Mści się brak własnego zaplecza...
2012-10-06 18:41:49 Autor: Arghon
---.30.170.245.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Przeciez zanim 14WE zaczna jezdzic w KŚ to przejda modernizacje. A co za problem dolozyc WC?
2012-10-06 18:41:50 Autor: Arghon
---.30.170.245.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Przeciez zanim 14WE zaczna jezdzic w KŚ to przejda modernizacje. A co za problem dolozyc WC?
2012-10-06 19:11:00 Autor: Gubernator Kalifornii
---.neoplus.adsl.tpnet.pl

Gubernator Kalifornii
@Arghon... Ty chyba masz 5 lat i piszesz z piaskownicy... Nie można inaczej usprawiedliwić takiego bełkotu...
Jaką modernizację??? Przecież mają być gotowe na grudzień! Prawda jest taka, że przetarg jest już umówiony z SKM Wawa. Dogadali się, a teraz należało ułożyć przetarg, bo takie są wymogi i sprzedaż będzie sfinalizowana... Problem w tym, że skoro SKM pozbywa się 14WE, to znaczy, że to naprawdę musi być ZŁOM!!! Koniec tematu...
2012-10-06 20:03:00 Autor: zibi
---.mtk-tv.pl
Koniec trolowania ks biorą wszystko co popadnie godzina zero blisko a tu sprzętu o ludzi do obsługi nul a marszalek wszystkich do bryki nie weźmie
2012-10-06 20:27:00 Autor: wala001
---.dip.t-dialin.net
Czy wiecie , ze w niektorych hiszpanskich Talgo nie ma toalet ?
Poza tym , rozwalibym cala Sigme w drobiazgi , kiedy sie okazalo , ze wniesli protest w sprawie
zakupu LINT\'ow od reki przez KS .
Koledzy zarzadu Sigmy siedza zapewne na Wiejskiej w POPiSPSLSLDSPRP-owskich lawach .
2012-10-06 20:28:53 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
Niech im PR-y opylą EN61. A za te parę baniek przerobić 2-3 EN57-2k do AKM
2012-10-06 20:36:51 Autor: Niektórzy Wiedzą Więcej
---.31.202.62
Tak, oczywiście - wszystko co nie z PESY, to złom.
2012-10-06 20:52:26 Autor: sphinx1
---.internetia.net.pl
@wala001
\"Poza tym , rozwalibym cala Sigme w drobiazgi , kiedy sie okazalo , ze wniesli protest w sprawie
zakupu LINT\'ow od reki przez KS . \"

A niby dlaczego? Mieli do tego pełne prawo, a KIO potwierdziła, że to KŚ próbowały złamać prawo.
2012-10-06 21:02:12 Autor: marudero
---.xdsl.centertel.pl
@Przewoz
Święta prawda.Obsługi mogłyby być robione nawet w Katowicach.Tylko ktoś musiałby to kontrolować i wymagać. W SKMWA panuje zasada zamieść pod dywan. Nadal pracują ludzie typu Zagozdon i spółka , którzy OSOBIŚCIE odpowiadają za stan tych 14WE. Tych , którzy chcieli czegoś wymagać od firm , które brały konkretne pieniądze po prostu pozbyli się z Firmy.
To, że nie ma zaplecza (choć organizuje się na Szczęśliwicach) nie zwalnia od stawiania wymagań!
2012-10-06 22:44:39 Autor: mathewciforum@gmail.com
---.centertel.pl
Co do kłamstw... Podobno te powtarzane tysiąc razy stają się prawdą, jak mawiał pewien doktor, który uzyskał ten tytuł na wydz. psychologii na Uniwersytecie w Heindenbergu. Otóż zauważcie, jak szybko określenie \'Edyta\' jest stosowane masowo do ED-74. Kto jeszcze pamięta ED-72?
2012-10-06 22:56:34 Autor: przewoz
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ja myślę, że ludzie odpowiedzialni za tabor w SKMW dobrze wiedzą, jak to trzeba robić, tylko ktoś może wyżej oszczędza na tym wszystkim, czyli zimą reanimacja - jakkolwiek. Za zjazd do Socho trzeba zapłacić kilka dobrych kafli w jedną stronę, więc po co... może pojeździ. Było niewesoło, jak jeździły tylko 14We.
2012-10-06 23:58:08 Autor: adi
---.opera-mini.net
Do dupy co za głupoty wymyślili te wagony to tandeta o niebo lepsze będą wagony pesa lub stadler.
2012-10-07 00:09:00 Autor: rew
---.opera-mini.net
no sukcesywnie pozbywac sie beda szmelcu
2012-10-07 00:14:25 Autor: Człowiek odpowiedzialny za tabor SKMW
---.eu
Widzę, że \"Warszawiak\" z Mińska Mazowieckiego znowu robi z siebie znawcę.
2012-10-07 00:20:29 Autor:
---.play-internet.pl
Jak KŚ są chętne kupnem szrotu to może i niech od KMów kupią dwie EW60.. :) .. tabor godny polecenia :D
2012-10-07 01:09:08 Autor: trew
---.opera-mini.net
fakt niezły
2012-10-07 11:35:50 Autor: złośliwiec
---.dynamic.gprs.plus.pl
Kaczokible przyjechały prosto na wybory- prezydenckie krajowe, bo Wielki Lech nigdy nie krył, że stolica jest dlań tylko trampoliną do wyznaczonego przez Zbawcę celu.

Ach, te kłamstwa PO! :)
2012-10-07 13:02:24 Autor: Grchw
---.opera-mini.net
śląskie będzie żałować tego zakupu. te składy to jeżdżąca tragedia. trafienie na to zimą to prawie gwarancja tego, że do celu się dojedzie z opóźnieniem. bywały dni, że pod rząd trafiałem jadąc do domu na dokładnie te same jednostki, które jechać nie potrafiły. 521 bywało po prostu dużo szybsze, a rozwalające się jednostki kolei mazowieckich po prostu jeździły nabite, ale jeździły. strasznie się cieszę że w końcu tego złomu coraz mniej.
2012-10-07 13:51:55 Autor: kolega z podwórka
---.play-internet.pl
Czytam, czytam i uwierzyć nie mogę, chyba jeszcze śnię po nocnej jeździe. Jeszcze w środę czy czwartek tymi jednostkami jechałem, a teraz kochana bezdomna kolej miejska chce je opchnąć kolegom na Śląsku! To się nazywa interes. Ciekawe czy drogo sobie życzą za przyjemność zakupu pomnika przyrody. W Gliwicach na grupie będą się prezentować idealnie :)
2012-10-07 14:10:18 Autor: McL
---.116.200.90
@złośliwiec
Zauważ, że w artykule mowa jest o wyborach samorządowych. I taka informacja jest kłamstwem, to raz. A dwa - wybory odbyły się w październiku 2005, a przetarg na składy dla SKM został ogłoszony we wrześniu 2004... To już chyba nie \"wina\" Kaczyńskiego, że od przetargu, do pojawienia się pierwszych jednostek minął rok? To było 8 lat temu - teraz można organizować przetargi, tak jak Matusiewicz z PO, gdzie od ogłoszenia do dostawy w założeniu ma upłynąć termin maksymalnie 3-4 miesięcy.
2012-10-07 14:54:56 Autor: sphinx1
---.internetia.net.pl
Te 3-4 miesiące to gdy są dogadani pod stołem i producent zaczął już produkcję. W 2004 roku nikt nie miał gotowego EZTa, więc trzeba było wliczyć skończenie projektu, produkcję prototypu, długotrwałe dopuszczenia, produkcję pozostałych egzemplarzy. Trwało by to przynajmniej 1,5 roku, tymczasem Newag wybrano na przełomie 2004 i 2005r. Zostało więc 10 miesięcy do wyborów w 2005r, gdyby zdecydowano się na nówki nie powstałyby przed wyborami.
2012-10-07 17:24:25 Autor: lca
---.legnica.vectranet.pl
Ciekawa dyskusja . Jaki to Kaczyński był zły i przez niego teraz Koleje Śląskie muszą kupić od SKM dwa składy, które są tak strasznie przestarzałe, niesprawne , brudne itd . I gdyby nie Kaczyński to na pewno by Koleje Śląskie kupiły by lepsze pociągi od SKM......... Za dużo GW i Michnika.
2012-10-07 17:45:05 Autor: McL
---.116.200.90
@lca
Dokładnie. Warszawskie lemingi tak psioczyły na SKM, a okazuje się, że była to bardzo potrzebna inicjatywa. To były początki gruntownych napraw/modernizacji EN57 jak i samego Newagu. PESA w tym czasie tworzyła \"szynobusy\" bardzo \"wysokiej\" jakości.
2012-10-07 17:54:04 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
Ale nowe szynobusy, a nie syrenkę w nadwoziu subaru.
2012-10-07 17:54:55 Autor: Ave Ja
---.ip.netia.com.pl
Gdyby nie Kaczor, to zamiast 14WE ciągle byłyby EN57. To jego ekipa to wymyśliła, może dało się zrobić gruntowną przebudowę, ale to musiałoby oznaczać zupełnie nowy pociąg, na który (19WE) trzeba było czekać 3 lata
2012-10-07 18:20:34 Autor:
---.adsl.inetia.pl
Gdyby marszałkiem Województwa Śląskiego nie był Matusiewicz to tej, a także wielu innych dyskusji by nie było. End of cogitatio.
2012-10-07 18:22:21 Autor:
---.adsl.inetia.pl
Finis Polonica railways.
2012-10-07 18:58:37 Autor: przewoz
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mało teraz istotne \"przez kogo KŚ muszą 14We kupić\". Na pewno nie przez Kaczyńskiego, HGW czy całą pozostałą Warszawę. Chcą, to kupią. Potrzebują każdej ilości taboru i tyle.

Swoją drogą nikt na pewno nie zaprzeczy, że te jednostki zrobiły małą rewolucję na torach WWK, niezależnie od tego, po co zostały sprowadzone i ile polityki w tym było i czyjej.
Zamówienie było na takie, a nie inne jednostki, bo były najszybciej, to na pewno. Równie dobrze mogły by być nówki sztuki, ale... 3 lata później (a to już czasy HGW) domówiono kolejne dwie jednostki tego samego typu, a przy okazji na stronach SKM-W pojawił się artykuł jakby to usprawiedliwiający (jakie to one były w tym zestawieniu oszczędne i optymalne - dziś nikt nawet by się nie zastanawiał nad zakupem ich albo czegoś kompletnie nowego, artykułu również nie ma). Czyli 14We podobały się również wtedy ;)
Od momentu ich wjazdu na WWK wielu po dziś dzień nazywa każdy pojazd z zaokrąglonym przodem \"eskaemką\", choćby na czole widniało słoneczko z podpisem \"koleje mazowieckie\" czy cokolwiek innego. Flirt podjeżdża = dla niektórych \"eskaemką będę jechał\". Każdy chciał to mieć na swojej linii, nie wiadomo czemu tak na prawdę (to znaczy wiadomo, SKM to była zapowiedź nowej jakości na torach nie tylko pod względem wyglądu taboru).
Ludziom się wydawało, że to nie wiadomo co jeździ, takie nowoczesne i dziwili się na początku, czemu SKM nie jeździ do Miłosnej, bo w końcu takie duże prędkości tu można osiągnąć ;) (ciekawe co mówią dziś, jak SKM na tej samej trasie jedzie tyle samo czasu co każdy inny pociąg).
@Arrivederci, ja, McL: Pesa stworzyła wtedy również nówki, ED59 i 74, choć i te dało się doprowadzić do ruiny (może nie lepią się od brudu tak w środku jak czternastki).
2012-10-07 19:15:23 Autor:
---.adsl.inetia.pl
Niektórzy nie rozumieją po polsku więc napisze po chińsku: 但是,会发生什么事情将负责在十二月月,第九届元帅.
2012-10-07 19:17:05 Autor:
---.adsl.inetia.pl
Coś mi zmieniło kilka znaków.
2012-10-07 20:06:24 Autor: Poinformowany
---.adsl.inetia.pl
Moim marzeniem jest żeby tak kiedyś wyglądał bocznica PR czy KM:
http://www.youtube.com/watch?v=rQd0cS_nDLE&feature=related
2012-10-08 07:03:11 Autor: DAMIAN csmk
---.10.85.138
Byle by siedzenia nie były bokiem jak w SKM-ce.
2012-10-08 12:33:25 Autor: nie_lubię_sera
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
>DAMIAN csmk
Przecież w 14WE siedzenia są normalne. Dopiero od 19WE zaczęła się moda na metrowe. Co nie pozostaje bez wpływu na popularność SKM...
A wracając, 14WE ma siedzenia bokiem tylko we fragmentach skrajnych członów - w miejscu, gdzie podróżują niepełnosprawni, rodzice z wózkami i rowerzyści.
2012-10-09 11:31:26 Autor: sikus
---.ostrog.net.pl
jak kieryś nie umi jeżdżać to powiy że sie maszyna dupczy
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS