NUMER 11/2022
NUMER 11/2022
Temat numeru:
Przewozy intermodalne
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

10 Dartów odebranych przez PKP Intercity

| ms, Rynek-Kolejowy.pl 11.01.2016 205

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2016-01-11 19:23:37 Autor: analityk kuuper van basten
---.dynamic.chello.pl
Fajnie wycyckano brukselkę! :)
2016-01-11 19:26:55 Autor: petarda
---.165.131.25.wireless.dyn.drei.com
Niby dlaczego wycyckano unie? Unia dala I nie ma problemu.
2016-01-11 19:28:27 Autor: analityk pasażer
---.dynamic.chello.pl
Bruksela nawet tego nie odczuła za to pIC wydymał się rękoma POmyjów.Kupiono produkt nie wart swojej ceny w którym nie ma nic przełomowego a parametry nie są lepsze od konkurencji czy od własnych wyrobów Pesy.
2016-01-11 19:46:16 Autor: Chudy z Bydgoszczy
---.static.ip.netia.com.pl
Wspaniałe pociągi, jechałem nim i Pendolino Alstomu razem z tym obcym Flirtem nie dorastają naszemu Dartowi do pięt.
Nasze darty sa piękne, i nowoczesne, a Pendolino któe zakupiło PKP to przestarzała konstrukcja to samo z Flirtami, kupują zachodni sznelc zamiast naszych wspierać.
Cieszę się że nasz poesł lobuje by PKP kupowało tylko w Pesie, już widzę jak cała spółka PKP jeździ na naszych niezawodnych dartach
2016-01-11 20:22:38 Autor: ED161
---.26.95.72
Kolega jechał dziś Dartem z Katowic do Warszawy. Wszystko niby ok, tylko jakiś facet w zakładowym uniformie ze śrubokrętem co chwilę grzebał w jednej z szafek. Skręcają je jeszcze w trakcie jazdy czy co?
2016-01-11 20:46:31 Autor:
---.google.com
Najzdolniejsi studenci na praktyki do PESA BYDGOSZCZ !

PESA BYDGOSZCZ - MARZENIA POLAKÓW STAJĄ SIĘ RZECZYWISTOŚCIĄ !

2016-01-11 20:52:23 Autor: sb
---.dynamic.chello.pl
a gdzie mają "dzioby" ?
2016-01-11 21:08:47 Autor: onerail xd
---.centertel.pl
@sb
To taka inspiracja nowymi Star Warsami.
Chodzi o to żeby Darth Pesus wyglądał bardziej jak Darth Vader czy Darth Kylo Ren ;-)
2016-01-11 21:10:57 Autor: rychu
---.hsd1.il.comcast.net
a co z dziwnymi wibracjami , w ktore wpadaja podczas jazdy? czy ten produkt jest w ogole bezpieczny?
2016-01-11 21:17:26 Autor: Jensen
---.internetdsl.tpnet.pl
Czy jedynie petarda na rym forum nie jest idiotą?
2016-01-11 21:26:18 Autor: poe
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Narazie na tym cudzie techniki jeździ serwis Pesy. Tylko ciekawe, co będzie jak skończy się gwarancja i serwis przestanie jeździć? Będzie to samo, co z ED74, czyli będą padać jak muchy i będą stać w krzakach.
2016-01-11 21:44:05 Autor: peron7
---.play-internet.pl
PESA-Pojazdy Experymentalne Strasznie Awaryjne & komp
2016-01-11 21:57:34 Autor: krzysztof rytel
---.warszawa.vectranet.pl

krzysztof rytel
A kiedy zgodność z TSI?
2016-01-11 22:04:52 Autor: tomtom
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@poe
Pesa ma płacone za 15 lat serwisowania Dartów, więc przez ten czas raczej będzie to jeździć.
2016-01-11 22:39:38 Autor: dróżnik
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
O matko jaki kwik i jazgot. Dopuście w końcu do swoich umysłów fakty, że Pesa wszystkie sztuki wyprodukowała, że są po kolei odbierane i te które jeżdżą się dobrze spisują. Czas się z tym pogodzić, że Pesie się udało, ku waszemu nader wyraźnemu niezadowoleniu.
2016-01-11 23:27:57 Autor: Podrozny
---.adsl.inetia.pl
Udało się? Przepraszam, co się udało? Chyba tylko co najwyżej dogadać z PKP, by odbiory miały miejsce na papierze, tak aby nie utracić unijnej kasy. Wszystkie Darty będą jeździć może za miesiąc, a na ostatni dzień 2015 roku to część z nich po prostu była niegotowa, takie są fakty.
2016-01-11 23:42:30 Autor: życzliwy durniom
---.dynamic.chello.pl
Dróżnik jeśli dla Ciebie miarą sukcesu jest fakt,że te byle jakie ezety w ogóle jeżdżą ,te kilka sztuk (a Flirty wszystkie i bez szumu ani piania z zachwytu) to to wypada współczuć. Bo rzecz w tym że Pesa obiecywała całkiem co innego .Prędkość 160-200 km/h lekką konstrukcję nowoczesne materiały itp.W ogóle to miał być pojazd nowej generacji.I gdyby takowy był to nikt by nie zwracał uwagi na opóźnienia produkcji.Ale to nie ma nic wspólnego z pojazdem kolejnej generacji.To jest byle jaki szpetny ezet taki dalekobieżny tramwaj.Nie ma w nim nic lepszego niż w pojazdach konkurencji czy starszych konstrukcjach Pesy.I to jest istota sprawy.Że obiecywano co innego a wyszła mysz.Miał być zapach konwalii a wyszło pierdnięcie pokapustne.I to że jeździ to żaden sukces, EN57 też jeżdżą i to nawet na mrozach .
2016-01-11 23:46:04 Autor: zwalczam glupote
---.dynamic.chello.pl
@Podrozny

Za 3 miesiace nikt nie bedzie o tym poslizgu pamietal IDIOTO.

Tym bardziej za 2, 5, 10 lat.
2016-01-12 04:22:15 Autor: Kurski
---.adsl.inetia.pl
Z niezwykłą przyjemnością obserwujemy jak Telewizję Polską opuszczają (lub są wyrzucane na pysk) dziennikarskie hieny.

Czy nie czas by zarządy firm kolejowych zaczęli opuszczać (lub zostali wyrzuceni na pyski) chłopcy z nadania miłośnika zegarków za 40 tysięcy złotych?

Im prędzej zaczniemy sprzątanie tego co pozostawili - tym lepiej dla kolei.
2016-01-12 05:31:58 Autor: rencista
---.icpnet.pl
@Kurski
Rozumiem twoje zniecierpliwienie, w końcu po to głosowałeś na prawych i sprawiedliwych, ale nie licz, że się załapiesz. Podział łupów odbywa się w zaciszu gabinetów, nie na forum internetowym.
2016-01-12 07:23:25 Autor: Alicja.J
---.google.com
PiS niedługo będzie tylko wspomnieniem jak odgrzybiłe starychy wymrą.
2016-01-12 08:07:25 Autor: inzynier
---.146.7.244.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Widze ze hejterzy dalej nie moga przebolec, ze PIC jednak nie straci dofinansowania na Darty. Dupa boli, co? Jednak tradycja bezinteresownej zawisci trzyma sie w narodzie mocno.
2016-01-12 09:34:35 Autor: Coh
---.alfanet24.pl
...Darty jeżdżą i są bardziej komfortowe od Flirtów. Sprawdzone wczoraj na tej samej trasie. Dart "płynie" , Flirt jedzie dosyć twardo i niestety głośniej...

Pozdrawiam
2016-01-12 09:48:24 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
Ja narazie Flirty i Darty oglądam tylko z zewnątrz - oba są fajne* i ciche.
* - typowe dla MiKola określenie
2016-01-12 10:46:08 Autor: mediafun
---.play-internet.pl
lepiej niech rzecznik PKP IC napisze że Darta puszczają na trase Wrocław - Ostrów - Łódź- Warszawa - Białystok/Lublin. Wrocław czeka na nowe składy Pesy
2016-01-12 10:53:51 Autor: kolejarz 22
---.free.aero2.net.pl
Co za debil puszcza ezt na dalekobieżną trasę przez cały kraj?Np. z Białegostoku do
B.Białej,czy z Gdyni do Katowic?Tam powinny jeździź składy z przedziałami zapewniajace jakis
komfort i prywatnośc,a te gów...ane darty czy flirty, to owszem,mozna puscic,ale na krótkie trasy, np.
Bydgoszcz-Gdynia,czy Wrocław -Poznań, czy Kraków-Katowice.Ale cóż.Takie debile sa tylko w
IC....
2016-01-12 11:06:20 Autor: gustaw
---.dynamic.chello.pl
wrażenia z sobotniej jazdy Dartem do Wisły-niby normalnie a jednak coś zgrzyta,piszczy jakby żle spasowane,nieczynne dwa WC brak wody w umywalce. ustawienie foteli szczególnie w 1 klasie jest fatalne bo przy niedużych w porównaniu do Flirta oknach mamy do dyspozycji 1/2 lub mniej tego okna.tablice informacyjne też nie dorównują tym we Flirtach bo nie zawierają np.prędkości z jaką się poruszamy.czyli z takim polskim Pendolino to świata nie podbijemy
2016-01-12 13:33:42 Autor: Hilary
---.126.37.44
@gustaw dlaczego mam wrażenie, że czytam ten sam tekst w 10 miejscu.
2016-01-12 14:36:41 Autor: Izy
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Na ocenę Dartów należy jeszcze poczekać.
Tym wszystkim, którzy już teraz nie mogą wytrzymać z wychwalaniem zalet produktu Pesy należy koniecznie przypomnieć nieudane ED74. Ten temat jest ciągle wyciszany.
Może ktoś przypomni ile szt zakupiła IC i ile jest dzisiaj w użytkowaniu.
Ja wiem o jednym, kursującym na trasie Kraków - Terespol.
Czy pozostałe dalej stoją na bocznicy koło Kakowa?
2016-01-12 14:58:26 Autor: ED74
---.26.95.75
Przypomnijmy, że IC nie zakupiło ani jedneg oezt ED74. Wszystkie pokrętnie wyprowadzono z PKP PR, a dług za kredyt pozostał w PR
2016-01-12 16:01:55 Autor: aVE JAJA
---.opera-mini.net
@inżynier Co z tego że ciemny lud zapomni, ciemny lud nie pamięta co politycy obiecali albo co było wczoraj w Wiadomościach TVP, natomiast ta kompromitacja PESY - całe szczęście że nie katastrofa, bo ta by była gdyby hajs przepadł - już zapisała się na trwałe w historii polskiego przemysłu kolejowego. Tak samo jak homologacja Linków, której jeszcze finału nie znany.
2016-01-12 16:16:58 Autor: gumiś
---.bydgoszcz.hypnet.pl
A Gimbaza to już lekcje ma zrobione???
2016-01-12 16:31:27 Autor: Edi
---.pikonet.pl
@tomtom - serwis przez 15 lat był w cenie kontraktu.
2016-01-12 19:30:35 Autor: gosc
---.dynamic.gprs.plus.pl
Dziennikarzy mozna wymienic. Nowi zaczna pisac wylacznie o Newagu bo wlasciciel jux wiadrami wazeline leje nowemu rzadowi. Ale branza nie zapomni newagowi donosow i pogrozek. Konieczek sie skompromitowal. W porzadnej firmie juz by go nie bylo.
2016-01-12 19:30:52 Autor: gosc
---.dynamic.gprs.plus.pl
Dziennikarzy mozna wymienic. Nowi zaczna pisac wylacznie o Newagu bo wlasciciel jux wiadrami wazeline leje nowemu rzadowi. Ale branza nie zapomni newagowi donosow i pogrozek. Konieczek sie skompromitowal. W porzadnej firmie juz by go nie bylo.
2016-01-13 18:46:10 Autor: galileo
---.catv.broadband.hu
No widziłem ostatnio ten pojazd na wschodnim i miny pracowników obsługi,zapytach o ten produkt Pesy.
Niech to szybko stanie gdzieś na boczicy i zarośnie krzekami,bo to ni ładne ni nowoczesne a za tym idzie to pewnie bardzo awaryjne.
Pozdrawiam prawdziwych znawców
2016-01-13 23:37:08 Autor: Sebastian
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jechałem Dartem z Warszawy do Białegostoku kilka dni temu. I jestem rozczarowany. Na dworzec podjechał pociąg, który wyglądał jak rozbity. Gdzie ten opływowy dziób? W środku jakieś małe okienka oklejone gumą. Nie za bardzo można podziwiać widoki, zwłaszcza w niektórych miejscach. Siedzenia twarde i bez możliwości rozłożenia. Nie to, co w autobusach ZKA z Wawy do Małkinii. Rano można było jeszcze się przespać... Po co palić światło cały dzień w pociągu? Ach tak, rozwiązania "(eko)logiczne"; malutkie okna-więcej prądu na światło. Dalej, gdzie wyświetlana prędkość i droga do kolejnej stacji? Rodacy, stańmy na ziemię. Do polskiego Pendolino mamy jeszcze dłuuuugą drogę.
2016-01-14 01:18:31 Autor: bucafix
---.opera-mini.net
@Alicja.j
Pamiętaj: młodsza nie będziesz. Dla niektórych jesteś starą raszplą.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 11/2022
NUMER 11/2022
Najnowszy numer miesięcznika „Rynek Kolejowy” dedykowany jest wyzwaniom, które stawia przed branżą zmiana otaczającej nas rzeczywistości… wcale zresztą nie pierwsza w ostatnich latach. Oprócz tego jak zwykle zapraszamy do lektury ciekawych wywiadów z samą czołówką producentów taboru i wykonawców infrastruktury. Nie brakuje również aktualności, takich jak rozbudowa portów, powrót pociągów na Litwę czy sytuacji transportu miejskiego.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5