NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Władze Dębicy wystąpiły wobronie linii nr 25

| debica.pl 31.03.2013 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2013-03-31 13:32:54 Autor: FD
---.internetia.net.pl
A ja nie rozumiem jednego. Czemu nie utworzyło, utworzy województwo (Podkarpackie chyba) przewozów na trasie Mielec-Dębica (dwa dużo miasta, pociąg dowozowy do połączeń do Warszawy, Krakowa czy na Śląsk, mielcu pociąg móglby z samej SSE jechać)?????
O co tu chodzi....wszędzie takie aronowate myślenie....
2013-03-31 14:55:09 Autor: Gubernator Kalifornii
---.CNet2.Gawex.PL

Gubernator Kalifornii
Oj FD... To żadna tajemnica, czemu nie ma tam połączeń pasażerskich, które jeszcze niedawno tam były prowadzone szynobusami SA109...
- prędkość szlakowa (20km/h) jest 3-krotnie mniejsza niż prędkość autobusu poruszającego się drogą wzdłuż tej linii kolejowej;
- ceny biletów na PR są również wyższe niż na PKS;
- kursów szynobusów było zdecydowanie mniej niż autobusów jadących na tej trasie.

No i z czym do ludzi??? Dużo ważniejsze znaczenie ta linia ma dla przewozów towarowych. Ale jak się nic nie inwestuje, tylko wszystko likwiduje, to co się dziwić wkurzeniu Dębicy. Przecież linie kolejowe to domena zakrystii ministranta slavko novaka, a temu to najwyraźniej zupełnie wisi...

Masło też na to leje, szrek wręcz bez żadnych skrupułów twierdzi, że budowanie nowych linii to strata pieniędzy, więc o czym my w ogóle tu piszemy...

ĹťENADA, ĹťENADA, ĹťENADA...
2013-03-31 16:17:31 Autor: FD
---.internetia.net.pl
hmmm no w sumie masz rację....a do tego jeszcze idiotyczna polityka PLK (najpierw jeździjcie potem wam zrobimy remont i zafundujemy KKA lub KKZ)
Tak będą odcinać - odcinać aż sam kikut zostanie i...puciongi nie bydom miały synsu ekonomicznego i tak będzie finał...
2013-03-31 20:53:45 Autor: pablos
---.ghnet.pl
no i bardzo dobrze - już dawno powinno coś się zacząć dziać w sprawie tej linii
2013-04-01 19:03:08 Autor: Marek9
---.ssp.dialog.net.pl
Los tej linii jest już przesądzony.
Albowiem wszystko co zmierza do łodzi będzie wycięte
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS