Partnerzy serwisu:
Pasażer

Utrudnienia nalinii kolejowej Warszawa Wileńska - Małkinia

Dalej Wstecz
Data publikacji:
26-03-2013
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Koleje Mazowieckie/Rynek Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

PASAŻER
Utrudnienia nalinii kolejowej Warszawa Wileńska - Małkinia
Ze względu na rozpoczynające się 14 kwietnia prace związane z budową tunelu drogowego pod torami kolejowymi w Ząbkach, wystąpią duże utrudnienia w ruchu kolejowym na linii Warszawa Wileńska - Małkinia. - Około 30% naszych pociągów zostanie odwołanych. Czas przejazdu pozostałych pociągów wydłuży się o kilka minut – informuje Dariusz Grajda, członek zarządu Kolei Mazowieckich.

Ze względu na rozpoczynające się 14 kwietnia prace związane z budową tunelu drogowego pod torami kolejowymi w Ząbkach, wystąpią duże utrudnienia w ruchu kolejowym na linii Warszawa Wileńska - Małkinia. - Około 30% naszych pociągów zostanie odwołanych. Czas przejazdu pozostałych pociągów  wydłuży się o kilka minut – informuje Dariusz Grajda, członek zarządu Kolei Mazowieckich.

- Mamy nadzieję, że remont w Ząbkach będzie prowadzony sprawnie i doprowadzi do poprawy bezpieczeństwa – mówi Grajda. - W czasie zamknięcia torów na linii w 2013 wystąpią bardzo poważne utrudnienia dla podróżnych korzystających z pociągów Kolei Mazowieckich. Odwołanych zostanie 20 pociągów z Wołomina do Warszawy Wileńskiej i 20 pociągów w relacji Tłuszcz- Warszawa Wileńska – wyjaśnia członek zarządu Kolei Mazowieckich.

Pociągi KM będą kursować w zwiększonym zestawieniu, tzn.: w 3 EN57 – 40 pociągów, w 2 EN71 – 12 pociągów, w 2 EN57 – 23 pociągi oraz poza godzinami szczytu w 1 EN57 – 5 pociągów. Od 26 marca na Dworcu Warszawa Wileńska dystrybuowane są ulotki informacyjne, dotyczące utrudnień oraz zawierające numer telefonu, pod który pasażerowie mogą dzwonić w celu uzyskania informacji.

- Zdajemy sobie sprawę ze skali utrudnień, jakie czekają naszych podróżnych. Jako przewoźnik staraliśmy się więc zrobić wszystko, co w naszej mocy, by ograniczyć je na tyle, na ile pozwalają nasze możliwości techniczne – podkreśla Grajda.

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Flirty królują na Mazowszu. "Niedługo pożegnamy EN57"

Tabor i technika

Flirty królują na Mazowszu. "Niedługo pożegnamy EN57"

Łukasz Malinowski 17 września 2024

Wiadomo, kto naprawi Flirta3 uszkodzonego pod Skierniewicami

Tabor i technika

Koleje Mazowieckie wracają do diesla. Chcą kupić nawet 10 jednostek

Tabor i technika

Zobacz również:

Flirty królują na Mazowszu. "Niedługo pożegnamy EN57"

Tabor i technika

Flirty królują na Mazowszu. "Niedługo pożegnamy EN57"

Łukasz Malinowski 17 września 2024

Wiadomo, kto naprawi Flirta3 uszkodzonego pod Skierniewicami

Tabor i technika

Koleje Mazowieckie wracają do diesla. Chcą kupić nawet 10 jednostek

Tabor i technika

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5