NUMER 07/2017
NUMER 07/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Integracja biletowa
szukaj
Śledź nas:

Zrewitalizują odcinek linii 171 w Dąbrowie Górniczej

| Jakub Madrjas 30.11.2016 23

Zrewitalizują odcinek linii 171 w Dąbrowie Górniczej
Fot. Ephraim Stillberg, CCA-SA
Zarządca infrastruktury PKP PLK ogłosił przetarg na rewitalizację fragmentu linii kolejowych nr 171 i 661 w Dąbrowie Górniczej.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rewitalizacji linii kolejowej nr 171 na odcinku Dąbrowa Górnicza Towarowa – Dąbrowa Górnicza Wschodnia (tor nr 1 od km 4,161 do km 9,300, tor nr 2 odk m 3,907 do km 6,969) oraz linii 661 na szlaku szl. Dąbrowa Górnicza Towarowa – podg Kozioł.

Inwestycja zostanie zrealizowana w ramach projektu pn. "Prace na Południowo – Wschodniej Obwodnicy GOP wraz z przyległymi odcinkami" w systemie "projektuj i buduj". Obejmie m. in. sieć trakcyjną, obiekty inżynieryjne, nawierzchnię, rozjazdy czy urządzenia sterowania ruchem. Nie podano szacunkowej wielkości zamówienia, ale można je oceniać na kilkanaście milionów złotych.

Zamówienie ma zostać wykonane do końca listopada 2017 roku. Wykonawca zostanie wybrany na mocy kryterium ceny (80 proc.), okresu gwarancji (10 proc.) i terminu zakończenia robót (10 proc.). Oferty w przetargu można składać do 3 stycznia.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Dąbrowa Górrnicza (0)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Dąbrowa Górrnicza (0)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
RYNEK KOLEJOWY 07/2017
NUMER 07/2017
Sporą część lipcowego wydania miesięcznika "Rynek Kolejowy" poświęcamy kwestiom biletowym oraz organizacji transportu. Przedstawiamy problemy we wdrożeniu wspólnego biletu w Polsce i pokazujemy modelowe, szwajcarskie rozwiązania tej kwestii. W dziale "Infrastruktura" piszemy o planowanym powrocie do stolicy stacji Warszawa Główna. Rozmawiamy również z członkiem zarządu Stadler Polska o jubileuszu firmy i przedstawiamy perspektywy wejścia do taboru polskich przewoźników (głównie PKP Intercity) kolejnych elektrycznych zespołów trakcyjnych. W obszernym materiale "Więcej Dartów nie będziemy. Co poszło nie tak?" przedstawiamy historię najbardziej burzliwej dostawy taboru w Polsce. Opisujemy także wątpliwości dotyczące modernizacji magistrali E20 Warszawa - Poznań.

 

współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS