NUMER 01/2018
NUMER 01/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Kolej a CPK
szukaj
Śledź nas:

Wydłuża się projektowanie modernizacji linii do Radomia. Będzie opóźnienie inwestycji?

| Michał Szymajda 05.02.2018 58

Wydłuża się projektowanie modernizacji linii do Radomia. Będzie opóźnienie inwestycji?
zdjęcie ilustracyjneFot. ms, Rynek-Kolejowy.pl
Wydłuża się wykonanie dokumentacji dla modernizacji kluczowego na linii nr 8 odcinka Warka – Radom. Ministerstwo Infrastruktury wyjaśnia, dlaczego tak się dzieje. 
Pomiędzy Warką a Radomiem modernizacja dotyczyć będzie głównie położenia drugiego toru i podniesienia prędkości do 160 km/h. Obecnie trwa projektowanie tej przebudowy. Posła Kosztowniaka zaniepokoiło przesunięcie terminu wykonania dokumentacji, zapytał więc Ministerstwo Infrastruktury o charakter opóźnień i ewentualne zagrożenia dla terminowego wykonania modernizacji, której zakończenie planowane jest w grudniu 2020 roku.

– Przesunięcie terminu na opracowanie map projektowych dla odcinka Warka – Radom spowodowane było problemami napotkanymi przez wykonawcę prac geodezyjnych związanymi z opóźnieniem w uzyskaniu dokumentacji źródłowej z Powiatowych Ośrodków Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej oraz Kolejowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej – informuje Ministerstwo Infrastruktury.
Ponadto, jak informuje posła MI, na termin realizacji map wpłynęła również jakość i forma otrzymanych materiałów oraz konieczność przeniesienia map z wersji analogowej na cyfrową. Dodatkowe problemy wyniknęły w związku z różnicami pomiędzy mapami, a rzeczywistym stanem. To z kolei spowodowało konieczność przeprowadzenia dodatkowych pomiarów geodezyjnych. – Przesunięcie nie stanowi zagrożenia dla terminowej realizacji inwestycji, harmonogram nie uległ zmianie – ocenia jednak ministerstwo.

Przesunięcie terminu na opracowanie map projektowych dla odcinka Warka – Radom wyniosło 83 dni. Ostatecznie mapy zostały opracowane przez wykonawcę w grudniu 2017 roku.

Więcej na temat modernizacji linii nr 8 piszemy tutaj.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Radom (196)
Warka (9)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Radom (196)
Warka (9)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 01/2018
NUMER 01/2018
Tematem numeru jest przyszłość polskich kolei i ich miejsce w planie transportowym, jaki w związku z podjęciem decyzji o budowie Centralnego Portu Lotniczego przygotował rząd. Sporo miejsca poświęcamy na rozmowy z przedstawicielami czołowych firm z branży kolejowej: Siemensa, KZN Bieżanów, Cargounit. Rozmawiamy też o przyszłości kolei na Pomorzu – z Ryszardem Świlskim, członkiem zarządu województwa pomorskiego. Również o przyszłości transportu w aglomeracji warszawskiej rozmawiamy z prezes Krystyną Pękałą, kierującą stołeczną SKM-ką.

Sporo miejsca poświęcamy problemom transportu towarów. Piszemy np. o najnowszych wynikach PKP Cargo i nielicznych inwestycjach w spółce, rozmawiamy z Radimem Paigerem, kierującym polskim oddziałem producenta taboru Legios Loko, o potencjalne polskiego rynku.

Warto przeczytać obszerny tekst na temat najnowszego produktu Alstomu – pociągu na wodór, a także rozmowę z Leszkiem Miętkiem na temat poziomu bezpieczeństwa przewozów w Polsce. Analizujemy też wdrożony właśnie rozkład jazdy pociągów.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS