NUMER 07/2017
NUMER 07/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Integracja biletowa
szukaj
Śledź nas:

Vectron DB opuścił Polskę w nietypowy sposób

| Jakub Madrjas 17.12.2016 169

Vectron DB opuścił Polskę w nietypowy sposób
Fot. Zduńskowolskie Wieści Kolejowe
Vectron DB opuścił Polskę w nietypowy sposób
Vectron DB opuścił Polskę w nietypowy sposób
Vectron DB opuścił Polskę w nietypowy sposób
Vectron DB opuścił Polskę w nietypowy sposób
Vectron DB opuścił Polskę w nietypowy sposób
Vectron DB opuścił Polskę w nietypowy sposób
Vectron DB opuścił Polskę w nietypowy sposób
Vectron DB opuścił Polskę w nietypowy sposób
Vectron DB opuścił Polskę w nietypowy sposób
Vectron DB opuścił Polskę w nietypowy sposób
Vectron DB opuścił Polskę w nietypowy sposób
Vectron DB opuścił Polskę w nietypowy sposób
Vectron DB opuścił Polskę w nietypowy sposób
Vectron DB opuścił Polskę w nietypowy sposób
Przed tygodniem na naprawę do Niemiec wyruszyła lokomotywa Vectron spółki DB Cargo Polska. Z powodu uszkodzeń po wypadku, trzeba było zorganizować nietypowy transport.
24 marca o godzinie 22:30 na odcinku towarowej linii Ponętów – Dąbie n. Nerem pociąg towarowy Ciech Cargo najechał na ostatni wagon z węglem innego pociągu towarowego. Pisaliśmy o tym tutaj.

Jak się okazuje, naprawa należącej do DB Cargo Polska lokomotywy uszkodzonej w wyniku wypadku dopiero się zaczyna. – Lokomotywa, dzierżawiona do firmy zewnętrznej, uległa uszkodzeniu w wyniku wypadku jaki miał miejsce w marcu bieżącego roku. Zakres uszkodzeń lokomotywy wymuszał jej naprawę w zakładach Siemensa w Monachium – mówi „Rynkowi Kolejowemu: Katarzyna Marciniak, rzecznik prasowy DB Cargo Polska.

Po raz pierwszy w Polsce transport lokomotywy wykonany został przy użyciu wózków transportowych Loco Buggy firmy RailAdventure. – Ta innowacyjna technologia, gdzie każdy zestaw kołowy uszkodzonej lokomotywy posadowiony jest na osobnym wózku transportowym, stosowana jest dopiero od zeszłego roku – zdradza rzeczniczka. W Niemczech wykorzystywana jest między innymi do transportu szerokotorowych lokomotyw Vectron po torach o normalnym rozstawie.

Zdjęcia transportu pokazujemy dzięki uprzejmości portalu Zduńskowolskie Wieści Kolejowe. Jak podaje, specjalne wagony do zabrania Vectrona przybyły ze stacji Česká Třebová, a sformowany pociąg mógł się poruszać z prędkością maksymalną wynoszącą 50 km/h (w rozjazdach 20 km/h).
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Niemcy (0)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Fotorelacje

Wiecej z regionu:

Niemcy (0)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
RYNEK KOLEJOWY 07/2017
NUMER 07/2017
Sporą część lipcowego wydania miesięcznika "Rynek Kolejowy" poświęcamy kwestiom biletowym oraz organizacji transportu. Przedstawiamy problemy we wdrożeniu wspólnego biletu w Polsce i pokazujemy modelowe, szwajcarskie rozwiązania tej kwestii. W dziale "Infrastruktura" piszemy o planowanym powrocie do stolicy stacji Warszawa Główna. Rozmawiamy również z członkiem zarządu Stadler Polska o jubileuszu firmy i przedstawiamy perspektywy wejścia do taboru polskich przewoźników (głównie PKP Intercity) kolejnych elektrycznych zespołów trakcyjnych. W obszernym materiale "Więcej Dartów nie będziemy. Co poszło nie tak?" przedstawiamy historię najbardziej burzliwej dostawy taboru w Polsce. Opisujemy także wątpliwości dotyczące modernizacji magistrali E20 Warszawa - Poznań.

 

współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS