NUMER 01/2017
NUMER 01/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Kolej przyszłości
szukaj
Śledź nas:

Vectron DB opuścił Polskę w nietypowy sposób

| Jakub Madrjas 17.12.2016 169

Vectron DB opuścił Polskę w nietypowy sposób
Fot. Zduńskowolskie Wieści Kolejowe
Vectron DB opuścił Polskę w nietypowy sposób
Vectron DB opuścił Polskę w nietypowy sposób
Vectron DB opuścił Polskę w nietypowy sposób
Vectron DB opuścił Polskę w nietypowy sposób
Vectron DB opuścił Polskę w nietypowy sposób
Vectron DB opuścił Polskę w nietypowy sposób
Vectron DB opuścił Polskę w nietypowy sposób
Vectron DB opuścił Polskę w nietypowy sposób
Vectron DB opuścił Polskę w nietypowy sposób
Vectron DB opuścił Polskę w nietypowy sposób
Vectron DB opuścił Polskę w nietypowy sposób
Vectron DB opuścił Polskę w nietypowy sposób
Vectron DB opuścił Polskę w nietypowy sposób
Vectron DB opuścił Polskę w nietypowy sposób
Przed tygodniem na naprawę do Niemiec wyruszyła lokomotywa Vectron spółki DB Cargo Polska. Z powodu uszkodzeń po wypadku, trzeba było zorganizować nietypowy transport.
24 marca o godzinie 22:30 na odcinku towarowej linii Ponętów – Dąbie n. Nerem pociąg towarowy Ciech Cargo najechał na ostatni wagon z węglem innego pociągu towarowego. Pisaliśmy o tym tutaj.

Jak się okazuje, naprawa należącej do DB Cargo Polska lokomotywy uszkodzonej w wyniku wypadku dopiero się zaczyna. – Lokomotywa, dzierżawiona do firmy zewnętrznej, uległa uszkodzeniu w wyniku wypadku jaki miał miejsce w marcu bieżącego roku. Zakres uszkodzeń lokomotywy wymuszał jej naprawę w zakładach Siemensa w Monachium – mówi „Rynkowi Kolejowemu: Katarzyna Marciniak, rzecznik prasowy DB Cargo Polska.

Po raz pierwszy w Polsce transport lokomotywy wykonany został przy użyciu wózków transportowych Loco Buggy firmy RailAdventure. – Ta innowacyjna technologia, gdzie każdy zestaw kołowy uszkodzonej lokomotywy posadowiony jest na osobnym wózku transportowym, stosowana jest dopiero od zeszłego roku – zdradza rzeczniczka. W Niemczech wykorzystywana jest między innymi do transportu szerokotorowych lokomotyw Vectron po torach o normalnym rozstawie.

Zdjęcia transportu pokazujemy dzięki uprzejmości portalu Zduńskowolskie Wieści Kolejowe. Jak podaje, specjalne wagony do zabrania Vectrona przybyły ze stacji Česká Třebová, a sformowany pociąg mógł się poruszać z prędkością maksymalną wynoszącą 50 km/h (w rozjazdach 20 km/h).



tekst alternatywny
 Europejskie Forum Taborowe 2017
Warszawa, 15 marca 2017 r.


Weź udział w największej i najbardziej prestiżowej konferencji w Europie Środkowo-Wschodniej, poświęconej rynkowi produkcji i modernizacji taboru kolejowego. Co roku podejmowane są tematy planowanych zakupów w regionie, nowoczesnych technologii i innowacyjności w konstruowaniu oraz utrzymaniu pojazdów szynowych, zwłaszcza odnośnie zużycia energii, designu i podzespołów. 

Dowiedz się więcej


Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Niemcy (154)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Fotorelacje

Wiecej z regionu:

Niemcy (154)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 01/2017
NUMER 01/2017
Tematem numeru jest przyszłość kolei. Piszemy więc o najnowszych zdobyczach kolejowej techniki w Europie i Azji, a także o tym, czy przyszłością szybkiego transportu lądowego może być Hyperloop. W Raporcie opisujemy najnowsze programy, które mają przyczynić się do wzrostu innowacyjności polskiej kolei zwłaszcza w obszarze taboru kolejowego. Skoro mowa o taborze - dokładnie opisujemy najnowszą konwersję popularnego w Polsce ezt EN57, którą wykonuje poznański FPS, piszemy też o najnowszych zakupach w Małopolsce, gdzie właśnie dotarły pierwsze Impulsy z Newagu. W nowym numerze publikujemy też trzy ciekawe rozmowy - z panią prezes SKM Warszawa Krystyną Pękałą, z Piotrem Pawłowskim, prezesem Fundacji Integracja, a także z Ignacym Górą, prezesem Urzędu Transportu Kolejowego.

Zapraszamy do lektury!

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS