NUMER 04/2017
NUMER 04/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
szukaj
Śledź nas:

Tylko Pesa chętna do wykonania obsługi składów SKM Warszawa

| Martyn Janduła 21.04.2017 54

Tylko Pesa chętna do wykonania obsługi składów SKM Warszawa
Tylko Pesa chętna do wykonania obsługi składów SKM Warszawafot. Martyn Janduła
W przetargu na wykonanie obsługi trzeciego poziomu utrzymania trzynastu elektrycznych zespołów trakcyjnych typu 27WE zgłosił się tylko jeden producent. Swoją ofertę złożyła Pesa. Przewoźnik poza standardowymi pracami utrzymaniowymi zaplanował także prace dodatkowe w związku z monitoringiem.
SKM Warszawa chce zlecić wykonanie obsługi P3 trzynastu elektrycznych zespołów trakcyjnych typu 27WE o numerach fabrycznych 01, 02, 03, 04, 05, 06, 07, 08, 09, 10, 11, 12, 13. To sześciowagonowe i jednoprzestrzenne składy wyprodukowane przez Pesę. I to właśnie ten producent złożył jedyną ofertę w przetargu. Co więcej, oferta zmieściła się także w budżecie zamawiającego.

Cena Pesy w tym zamówieniu wyniosła 19,6 mln zł brutto. SKM Warszawa przygotowało na ten cel 20,9 mln zł brutto. Cena to jedyne kryterium brane pod uwagę w tym zamówieniu. Wykonawca, po udzieleniu zamówienia, będzie miał 13 miesięcy na wykonanie prac. Pierwszy skład trafi do firmy już 28 kwietnia 2017 roku. Ostatni z kolei 13 kwietnia 2018 roku. Dostarczenie pojazdu do miejsca wykonywania obsługi i z powrotem odbędzie się na koszt wykonawcy.

Poza pracami podstawowymi związanymi ze standardowym utrzymaniem pociągu, zamawiający zaplanował prace dodatkowe. Przyszły wykonawca wymieni w pojazdach 224 koła monoblokowe oraz tyle samo tarcz hamulcowych. Ulepszony ma zostać także monitoring. Prace w tym zakresie polegać będą na zwiększeniu czasu archiwizacji zapisu danych z 7 do 30 dni i montażu kamer odbieraka prądu.

Wśród prac dodatkowych pozaplanowych wskazano wymianę ośmiu sprężyn pneumatycznych, sześciu osi w zestawach kołowych, dwóch osuszaczy sprężarki , sześciu silników trakcyjnych, czterech przetwornic czy 12 tablic informacyjnych LED oraz 18 tablic LCD. Wymienione zostaną także monitory reklamowe w ilości 20 sztuk.

Warto przypomnieć, że SKM Warszawa ma w planach zakup nowych składów do obsługi aglomeracji warszawskiej. Przetarg powinien pojawić się jeszcze w tym roku, a dotyczyć będzie 21 składów. W marcu przewoźnik otworzył także nowoczesną halę do obsługi pojazdów.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Warszawa (2031)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Warszawa (2031)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 04/2017
NUMER 04/2017
W kwietniowym numerze „Rynku Kolejowego” przedstawiamy pogłębioną analizę wyników przewozowych kolei w 2016 roku. Poza tym Czytelnik może liczyć na interesujące rozmowy z P. Królem, W. Nowakiem, K. Celińskim oraz J. Kućminem, a także relacje z ważnych wydarzeń, takich jak wizyta wicepremiera Morawieckiego w Medcomie oraz przekazanie do eksploatacji setnego Impulsa. Polecamy również artykuły prezesa I. Góry na temat okresów przejściowych TSI oraz J. Polaczka o pomyśle wydłużenia linii LHS na zachód. W numerze zajmujemy się też dostępnością transportową Łodzi, przyszłością kolei w Małopolsce i… trudną teraźniejszością kolei na Dolnym Śląsku.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS