NUMER 07/2017
NUMER 07/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Integracja biletowa
szukaj
Śledź nas:

TLK na objazdach E20 bez zatrzymań w Mogilnie

| Jakub Madrjas 09.03.2017 19

TLK na objazdach E20 bez zatrzymań w Mogilnie
fot. Travelarz CC BY-SA 3.0 pl
Rozczarowani mogą być mieszkańcy Mogilna. Liczyli na większą liczbę połączeń PKP Intercity po tym, jak PKP PLK skieruje to pociągi z zamkniętej linii E20. Ostatecznie jednak przejadą one przez stację bez zatrzymania.
Napisał do nas Czytelnik z Mogilna, którego zaniepokoiły informacje z najnowszej aktualizacji rozkładu jazdy. Według pierwotnych założeń, pociągi jadące od września objazdem linii E20 przez Gniezno, Mogilno i Inowrocław, miały mieć postój w Mogilnie. Chodziło o trzy pary pociągów TLK - Warta, Podlasiak i Gombrowicz. – W najnowszej aktualizacji rozkładu te zatrzymania zniknęły – pisze Czytelnik. Potwierdza to rzecznik PKP Intercity Cezary Nowak.

– We wrześniu na stacji w Mogilnie będą zatrzymywać się wszystkie pociągi, które stają tam obecnie. Pasażerowie będę mogli pojechać m.in. do Trójmiasta, Wrocławia, Poznania, Olsztyna, Zielonej Góry, Białegostoku, Bydgoszczy czy Katowic – mówi Nowak.

Jak dodaje, pociągi Warta, Podlasiak i Gombrowicz jadące przez Gniezno, Mogilno i Inowrocław nie będą zatrzymywać się na stacji w Mogilnie w celu zapewnienia jak najkrótszego czasu przejazdu w czasie planowanego remontu trasy Warszawa – Poznań, . Będą za to zatrzymywać się na stacjach Gniezno i Inowrocław Rąbinek.

Więcej o modernizacji linii E20 można przeczytać w tym wątku. Utrudnienia rozpoczną się już w czerwcu, więcej na temat przewidywanej organizacji ruchu można przeczytać tutaj.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Wielkopolskie (0)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Pasażer

Wiecej z regionu:

Wielkopolskie (0)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
RYNEK KOLEJOWY 07/2017
NUMER 07/2017
Sporą część lipcowego wydania miesięcznika "Rynek Kolejowy" poświęcamy kwestiom biletowym oraz organizacji transportu. Przedstawiamy problemy we wdrożeniu wspólnego biletu w Polsce i pokazujemy modelowe, szwajcarskie rozwiązania tej kwestii. W dziale "Infrastruktura" piszemy o planowanym powrocie do stolicy stacji Warszawa Główna. Rozmawiamy również z członkiem zarządu Stadler Polska o jubileuszu firmy i przedstawiamy perspektywy wejścia do taboru polskich przewoźników (głównie PKP Intercity) kolejnych elektrycznych zespołów trakcyjnych. W obszernym materiale "Więcej Dartów nie będziemy. Co poszło nie tak?" przedstawiamy historię najbardziej burzliwej dostawy taboru w Polsce. Opisujemy także wątpliwości dotyczące modernizacji magistrali E20 Warszawa - Poznań.

 

współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS