NUMER 08/2017
NUMER 08/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje dużych prędkości
szukaj
Śledź nas:

Szynobusy wróciły na trasę Kluczbork – Opole

| lk, Rynek Kolejowy 14.04.2016 31

Szynobusy wróciły na trasę Kluczbork – Opole
fot. Maciejnet GFDL
12 kwietnia przywrócony został ruch pociągów Przewozów Regionalnych na linii Kluczbork – Opole. Wstrzymanie ruchu było związane z problemami taborowymi przewoźnika.
Komunikacja zastępcza na linii Kluczbork – Opole funkcjonowała przez ponad 3 miesiące po tym jak w grudniu na Opolszczyźnie wykoleił się pojazd SA134 z numerem 011. Pękła w nim rama jednego z wózków i to właśnie było przyczyną wypadnięcia pociągu z szyn. Po tym wydarzeniu wyłączono pojazdy tego typu z eksploatacji o czym pisaliśmy więcej na Rynku Kolejowym TUTAJ.

Producent pojazdu – Pesa Bydgoszcz – w porozumieniu z przewoźnikami zdecydował o przeprowadzeniu przeglądu wszystkich spalinowych zespołów trakcyjnych, w który zastosowano wózki toczne tego samego typu 37AN o czym pisaliśmy TUTAJ.

UTK w sprawie ram wózków tocznych 37AN informował o 14 przypadkach stwierdzenia pęknięć ram. Nie wydano jednak polecenia wycofania pojazdów z eksploatacji, a jedynie zalecenie wykonania przeglądu. Zdaniem producenta do awarii przyczynił się zły stan infrastruktury.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Opole (0)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Opole (0)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
RYNEK KOLEJOWY 08/2017
NUMER 08/2017
W najnowszym numerze Rynku Kolejowego rozmawiamy z nowym prezesem Pesy – Robertem Świechowiczem, Mikołaja Wilda pytamy zaś o to, jak będzie wyglądał Centralny Port Lotniczy i jakie przyniesie konsekwencje dla rozwoju kolei. Sprawdzamy, jak idzie (a raczej nie idzie) implementacja systemu ERTM/ETCS w Polsce i co zrobić, aby przyspieszyła. Po raz kolejny zastanawiamy się nad przyszłością Kolei Dużych Prędkości w naszym kraju. Jest to tematem sierpniowego numeru. Opisujemy też zmierzch eksploatacji niezmodernizowanych EN57 i zastanawiamy się jaka będzie przyszłość serii tych kultowych pociągów. 

 

współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS