NUMER 07/2017
NUMER 07/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Integracja biletowa
szukaj
Śledź nas:

Problem z objazdami linii do Lublina. PLK unieważnia przetargi

| Jakub Madrjas 14.04.2017 70

Problem z objazdami linii do Lublina. PLK unieważnia przetargi
Tzw. Rumun ze składem ze Świsłoczy kieruje się do Łukowa aby odbić na PilawęFot. Kacper Pawluk, SM42.pl
Już w czerwcu mają ruszyć prace na linii nr 7 między Warszawą a Lublinem. Tymczasem PKP PLK musiała unieważnić przetargi na przygotowanie trasa objazdowych.
Już w czerwcu mają ruszyć prace na jednej z największych inwestycji kolejowych – modernizacji linii kolejowej nr 7 od podwarszawskiego Otwocka do Lublina. Po wielu perypetiach udało się w końcu wybrać większość wykonawców prac, ale umowy nie zostały jeszcze podpisane. Więcej na temat przetargu piszemy tutaj

Według zapewnień PKP PLK, modernizacja linii do Lublina ma wystartować bez opóźnień. Już od czerwca całkowicie zniknie transport kolejowy na odcinku Dęblin – Lublin, na którym nie jest planowane uruchomienie autobusowej komunikacji zastępczej. Więcej na ten temat piszemy tutaj

W tej sytuacji bardzo ważne jest przygotowanie tras objazdowych. Mają one prowadzić po linii nr 30 Łuków – Lublin Północny oraz – dla pociągów towarowych – okrężną trasą przez linię nr 66 Zwierzyniec Towarowy – Stalowa Wola Południe oraz linię 69 Rejowiec – Hrebenne. PKP Polskie Linie Kolejowe rozpisały niedawno przetargi na prace na tych liniach. Jak się okazuje, postępowania zostały unieważnione.

W pierwszym postępowaniu, na zaprojektowanie i wykonanie powiązania urządzeń blokady liniowej Łuków – Radzyń Podlaski i samoczynnej sygnalizacji przejazdowej nie wpłynęła żadna oferta. –Planowane jest ogłoszenie postępowania ponownie – mówi "RK" Karol Jakubowski z PKP Polskich Linii Kolejowych.

Nie udał się też przetarg na poprawę warunków eksploatacyjnych na liniach 66 i 69. Wpłynęła w nim tylko jedna oferta – od Grupy Fewaterm. Opiewała ona na 24,9 mln złotych brutto i znacznie przekraczała kosztorys, opiewający na 15,9 mln złotych brutto. To postępowanie także zostało właśnie unieważnione. PLK ma jednak nadzieję, że nie wpłynie to na jakość tras objazdowych. – Prowadzimy proces tak, aby w czerwcu wszystkie linie objazdowe były gotowe do rozpoczęcia modernizacji Warszawa – Lublin – zapewnia Karol Jakubowski.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Lublin (0)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Lublin (0)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
RYNEK KOLEJOWY 07/2017
NUMER 07/2017
Sporą część lipcowego wydania miesięcznika "Rynek Kolejowy" poświęcamy kwestiom biletowym oraz organizacji transportu. Przedstawiamy problemy we wdrożeniu wspólnego biletu w Polsce i pokazujemy modelowe, szwajcarskie rozwiązania tej kwestii. W dziale "Infrastruktura" piszemy o planowanym powrocie do stolicy stacji Warszawa Główna. Rozmawiamy również z członkiem zarządu Stadler Polska o jubileuszu firmy i przedstawiamy perspektywy wejścia do taboru polskich przewoźników (głównie PKP Intercity) kolejnych elektrycznych zespołów trakcyjnych. W obszernym materiale "Więcej Dartów nie będziemy. Co poszło nie tak?" przedstawiamy historię najbardziej burzliwej dostawy taboru w Polsce. Opisujemy także wątpliwości dotyczące modernizacji magistrali E20 Warszawa - Poznań.

 

współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS