NUMER 07/2017
NUMER 07/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Integracja biletowa
szukaj
Śledź nas:

PKP Intercity w Pytaniu na Śniadanie i Voice of Poland

| PKP SA 08.07.2016 59

PKP Intercity w Pytaniu na Śniadanie i Voice of Poland
PKP Intercity w Pytaniu na Śniadanie i Voice of PolandFot. PKP Intercity
PKP Intercity rozpoczęło współpracę z TVP2. Przewoźnik pojawiać się będzie w sztandarowych programach stacji – od 8 lipca w Pytaniu na Śniadanie, a od 3 września w VII edycji The Voice of Poland.
W telewizji śniadaniowej powstaje cykl pt. Podróże z Gwiazdami. W obu audycjach przewoźnik będzie lokować swoje produkty. Współpraca potrwa od lipca do września.

Z inicjatywy przewoźnika powstał dedykowany podróżom cykl pt. Podróże z Gwiazdami, który będzie emitowany w ramach wakacyjnych wydań Pytania na Śniadanie. Sławne osoby m.in. Tomasz Ciachorowski, Monika Mazur, Tomasz Rożek, Ada Fijał, Anita Sokołowska, Beata Chmielowska-Olech i Julia Wróblewska wybiorą się składami PKP Intercity w różne części Polski. Prezentować będą zalety podróży pociągami oraz walory turystyczne miast, przez które przejeżdżają. Gwiazdy, podczas swoich wojaży, odwiedzą Iławę, Łebę, Augustów, Bielsko-Białą, Wisłę, Toruń, Wałbrzych oraz Międzyzdroje. W cyklu, oprócz pociągów, pokazywane będą nowoczesne dworce oraz restauracje WARS.

Podróże z Gwiazdami pojawiać się będą w Pytaniu na Śniadanie co tydzień. Każdy odcinek zostanie podzielony na dwie części. Ich emisja planowana jest w piątki ok. 10:25 oraz w soboty między 8:00 a 8:30. Pierwsza odsłona cyklu została wyemitowana w piątek 8 lipca, a ostatnia pojawi się na antenie 27 sierpnia. Cykl wsparty jest także kampanią sponsoringową, zawierającą elementy brandingu PKP Intercity.

Dodatkowo, we wrześniu wraz ze startem jesiennej ramówki TVP2, produkty PKP Intercity pojawią się w programie The Voice of Poland.

– Współpraca przy tych programach ma na celu wskazanie walorów podróży pociągiem. Chcemy pokazać pasażerom, że mogą skorzystać z wielu udogodnień w nowoczesnych składach, m.in. w niedawno kupionych przez naszą spółkę pojazdach Flirt3 oraz PesaDART czy Pendolino. Pociąg to świetna alternatywa dla podróży samochodem, która daje możliwość dojechania w różne zakątki Polski – mówi Agnieszka Rowińska, dyrektor marketingu PKP Intercity.

Za produkcję materiałów do cyklu Podróże z Gwiazdami oraz Voice of Poland odpowiada TVP2. Współpraca przy obu produkcjach potrwa od lipca do września.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Warszawa (0)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Biznes
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Warszawa (0)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
RYNEK KOLEJOWY 07/2017
NUMER 07/2017
Sporą część lipcowego wydania miesięcznika "Rynek Kolejowy" poświęcamy kwestiom biletowym oraz organizacji transportu. Przedstawiamy problemy we wdrożeniu wspólnego biletu w Polsce i pokazujemy modelowe, szwajcarskie rozwiązania tej kwestii. W dziale "Infrastruktura" piszemy o planowanym powrocie do stolicy stacji Warszawa Główna. Rozmawiamy również z członkiem zarządu Stadler Polska o jubileuszu firmy i przedstawiamy perspektywy wejścia do taboru polskich przewoźników (głównie PKP Intercity) kolejnych elektrycznych zespołów trakcyjnych. W obszernym materiale "Więcej Dartów nie będziemy. Co poszło nie tak?" przedstawiamy historię najbardziej burzliwej dostawy taboru w Polsce. Opisujemy także wątpliwości dotyczące modernizacji magistrali E20 Warszawa - Poznań.

 

współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS