NUMER 07/2017
NUMER 07/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Integracja biletowa
szukaj
Śledź nas:

Pierwszy Griffin dla Lotos Kolej już gotowy [zdjęcia]

| Michał Szymajda 22.05.2017 513

Pierwszy Griffin dla Lotos Kolej już gotowy [zdjęcia]
Pierwszy Griffin dla Lotos Kole fot. Newag
Pierwszy Griffin dla Lotos Kolej już gotowy [zdjęcia]
Pierwszy Griffin dla Lotos Kolej już gotowy [zdjęcia]
Pierwszy Griffin dla Lotos Kolej już gotowy [zdjęcia]
Pierwszy Griffin dla Lotos Kolej już gotowy [zdjęcia]
Pierwszy Griffin dla Lotos Kolej już gotowy [zdjęcia]
Pierwsza lokomotywa E4DCU-DP przeznaczona dla Lotos Kolej jest już gotowa. Spółka zamówiła w Newagu 5 takich bardzo uniwersalnych pojazdów.
Umowa przewiduje dzierżawę przez Lotos Kolej 5 lokomotyw wraz z ich utrzymaniem na okres siedmiu lat z opcją przedłużenia. Realizacja dostaw wszystkich lokomotyw do Lotos Kolej nastąpi w 2017 roku. Umowa zawiera również opcję pozyskania przez Lotos Kolej kolejnych lokomotyw elektrycznych wyprodukowanych przez Newag w terminie późniejszym.

Pojazdy przeznaczone dla Lotos Kolej to uniwersalne lokomotywy elektryczne o mocy 5,6 MW w pełni dostosowane do polskiej infrastruktury kolejowej. Lokomotywy są budowane na bazie platformy Griffin. Wyposażone są w dodatkowy spalinowy moduł dojazdowy Dual Power o mocy 420 kW.

Od 2014 r. Lotos Kolej eksploatuje 6-osiowe lokomotywy Dragon, również wyprodukowane przez Newag. Są to E6ACT dedykowane dla ciężkich składów towarowych.

– Obecnie Griffin przechodzi w Krakowie badania, które prowadzi Instytut Kolejnictwa. Obejmą one m.in. badania nacisków i układu hamulcowego. W pierwszych dniach czerwca lokomotywa przejdzie też testy na Torze Doświadczalnym Instytutu Kolejnictwa w Żmigrodzie – powiedział Łukasz Mikołajczy, rzecznik prasowy Newagu.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Nowy Sącz (0)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Nowy Sącz (0)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
RYNEK KOLEJOWY 07/2017
NUMER 07/2017
Sporą część lipcowego wydania miesięcznika "Rynek Kolejowy" poświęcamy kwestiom biletowym oraz organizacji transportu. Przedstawiamy problemy we wdrożeniu wspólnego biletu w Polsce i pokazujemy modelowe, szwajcarskie rozwiązania tej kwestii. W dziale "Infrastruktura" piszemy o planowanym powrocie do stolicy stacji Warszawa Główna. Rozmawiamy również z członkiem zarządu Stadler Polska o jubileuszu firmy i przedstawiamy perspektywy wejścia do taboru polskich przewoźników (głównie PKP Intercity) kolejnych elektrycznych zespołów trakcyjnych. W obszernym materiale "Więcej Dartów nie będziemy. Co poszło nie tak?" przedstawiamy historię najbardziej burzliwej dostawy taboru w Polsce. Opisujemy także wątpliwości dotyczące modernizacji magistrali E20 Warszawa - Poznań.

 

współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS