NUMER 04/2017
NUMER 04/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
szukaj
Śledź nas:

Pierwszy Flirt 3 do obsługi połączeń w rejonie Dolnego Renu już gotowy

| lp, Rynek Kolejowy 11.06.2016 48

Pierwszy Flirt 3 do obsługi połączeń w rejonie Dolnego Renu już gotowy
Fot. Abellio
Pierwszy Flirt 3 do obsługi połączeń w rejonie Dolnego Renu już gotowy
Pierwszy Flirt 3 do obsługi połączeń w rejonie Dolnego Renu już gotowy
Pierwszy Flirt 3 do obsługi połączeń w rejonie Dolnego Renu już gotowy
Firma Abellio Rail NRW odebrała od szwajcarskiego producenta pierwszy pociąg Flirt 3, który będzie obsługiwał regionalną trasę pomiędzy holenderskimi a niemieckimi miejscowościami w rejonie Dolnego Renu. Pierwsze pociągi zostaną włączone do eksploatacji jeszcze w tym roku - wraz ze zmianą rozkładu jazdy.
Firma Abellio wyłoniła Stadlera jako dostawcę 20 elektrycznych zespołów trakcyjnych w czerwcu 2013 roku. Wśród nich siedem składów będzie pociągami wielosystemowymi, które będą przystosowane zarówno do pracy na sieci 15 kV prądu zmiennego, 25 kV prądu zmiennego oraz 1,5 kV prądu stałego. Pozostałych 13 ezt będzie poruszało się w granicach Niemiec. Wszystkie pociągi, które będą obsługiwały międzynarodową trasę, będą wyposażone w system ETCS poziomu 2. Znajdą się także w nich systemy: holenderski ATB oraz niemiecki PZB.

Zespoły trakcyjne będą mogły rozpędzać się do prędkości 160 km/h i będą obsługiwały trasę RE19 oraz RB35 Düsseldorf - Wesel - Emmerich już od wejścia w życie nowego rocznego rozkładu jazdy, czyli od grudnia br. Jak informują przedstawiciele Abellio, wszelkie certyfikaty niezbędne do dopuszczenia pociągów do ruchu na sieci holenderskiej mają być skompletowane do połowy 2017 roku. Wtedy też pociągi wielosystemowe wydłużą swój bieg trasą RE19 aż do holenderskiego Arnhem.

Każdy z pociągów będzie miał długość 90,8 m. W składach przystosowanych tylko do sieci niemieckiej na pokładzie znajdzie się 259 miejsc siedzących, z czego 32 w pierwszej klasie. Pociągi wielosystemowe będą miały po 251 siedzeń, z czego 24 znajdą się w klasie pierwszej. Oba typy pociągów będą miały również po 43 siedzenia składane. Jedna z dwóch toalet na pokładzie każdego z pociągów będzie w pełni przystosowana do potrzeb niepełnosprawnych. W każdym pociągu będzie też miejsce na 15 rowerów.

Formalnym właścicielem pociągów zostanie Verkehrsverbund Rhein-Ruhr (VRR) - związek komunikacyjny Renu-Ruhry. Abellio Rail NRW jest jednym z przedsiębiorstw transportowych zrzeszonych w VRR.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej na temat:

Abellio (2)
Stadler (42)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 04/2017
NUMER 04/2017
W kwietniowym numerze „Rynku Kolejowego” przedstawiamy pogłębioną analizę wyników przewozowych kolei w 2016 roku. Poza tym Czytelnik może liczyć na interesujące rozmowy z P. Królem, W. Nowakiem, K. Celińskim oraz J. Kućminem, a także relacje z ważnych wydarzeń, takich jak wizyta wicepremiera Morawieckiego w Medcomie oraz przekazanie do eksploatacji setnego Impulsa. Polecamy również artykuły prezesa I. Góry na temat okresów przejściowych TSI oraz J. Polaczka o pomyśle wydłużenia linii LHS na zachód. W numerze zajmujemy się też dostępnością transportową Łodzi, przyszłością kolei w Małopolsce i… trudną teraźniejszością kolei na Dolnym Śląsku.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS