NUMER 08/2017
NUMER 08/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje dużych prędkości
szukaj
Śledź nas:

Pierwszy Flirt 3 do obsługi połączeń w rejonie Dolnego Renu już gotowy

| lp, Rynek Kolejowy 11.06.2016 48

Pierwszy Flirt 3 do obsługi połączeń w rejonie Dolnego Renu już gotowy
Fot. Abellio
Pierwszy Flirt 3 do obsługi połączeń w rejonie Dolnego Renu już gotowy
Pierwszy Flirt 3 do obsługi połączeń w rejonie Dolnego Renu już gotowy
Pierwszy Flirt 3 do obsługi połączeń w rejonie Dolnego Renu już gotowy
Firma Abellio Rail NRW odebrała od szwajcarskiego producenta pierwszy pociąg Flirt 3, który będzie obsługiwał regionalną trasę pomiędzy holenderskimi a niemieckimi miejscowościami w rejonie Dolnego Renu. Pierwsze pociągi zostaną włączone do eksploatacji jeszcze w tym roku - wraz ze zmianą rozkładu jazdy.
Firma Abellio wyłoniła Stadlera jako dostawcę 20 elektrycznych zespołów trakcyjnych w czerwcu 2013 roku. Wśród nich siedem składów będzie pociągami wielosystemowymi, które będą przystosowane zarówno do pracy na sieci 15 kV prądu zmiennego, 25 kV prądu zmiennego oraz 1,5 kV prądu stałego. Pozostałych 13 ezt będzie poruszało się w granicach Niemiec. Wszystkie pociągi, które będą obsługiwały międzynarodową trasę, będą wyposażone w system ETCS poziomu 2. Znajdą się także w nich systemy: holenderski ATB oraz niemiecki PZB.

Zespoły trakcyjne będą mogły rozpędzać się do prędkości 160 km/h i będą obsługiwały trasę RE19 oraz RB35 Düsseldorf - Wesel - Emmerich już od wejścia w życie nowego rocznego rozkładu jazdy, czyli od grudnia br. Jak informują przedstawiciele Abellio, wszelkie certyfikaty niezbędne do dopuszczenia pociągów do ruchu na sieci holenderskiej mają być skompletowane do połowy 2017 roku. Wtedy też pociągi wielosystemowe wydłużą swój bieg trasą RE19 aż do holenderskiego Arnhem.

Każdy z pociągów będzie miał długość 90,8 m. W składach przystosowanych tylko do sieci niemieckiej na pokładzie znajdzie się 259 miejsc siedzących, z czego 32 w pierwszej klasie. Pociągi wielosystemowe będą miały po 251 siedzeń, z czego 24 znajdą się w klasie pierwszej. Oba typy pociągów będą miały również po 43 siedzenia składane. Jedna z dwóch toalet na pokładzie każdego z pociągów będzie w pełni przystosowana do potrzeb niepełnosprawnych. W każdym pociągu będzie też miejsce na 15 rowerów.

Formalnym właścicielem pociągów zostanie Verkehrsverbund Rhein-Ruhr (VRR) - związek komunikacyjny Renu-Ruhry. Abellio Rail NRW jest jednym z przedsiębiorstw transportowych zrzeszonych w VRR.



VII Kongres Kolejowy
 VII Kongres Kolejowy


23 listopada 2017 r. w warszawskim hotelu Sofitel Victoria odbędzie się kolejna, VII edycja Kongresu Kolejowego. To największe i najbardziej prestiżowe wydarzenie konferencyjne w branży transportu szynowego, organizowane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR wspólnie z Forum Kolejowym - Railway Business Forum. Wszystkie poprzednie edycje Kongresu miały ogromne znaczenie dla branży transportu kolejowego w naszym kraju oraz były jedyną tak szeroką platformą dyskusji poświęconej polskiemu kolejnictwu. W zeszłym roku udział w dyskusjach wzięło ponad 700 osób ze świata polityki, samorządu, nauki, biznesu i przemysłu. W 2017 r. poruszać będziemy m.in. następujące tematy:

• Rola kolei w systemie transportowym państwa – jak przywrócić transportowi szynowemu należne mu miejsce?
• Kolejowe przewozy towarowe – jaki jest potencjał wzrostu sektora?
• Smart Railways – inteligentna kolej na miarę XXI wieku
• Gdzie będzie infrastruktura kolejowa w Polsce w roku 2023?
• Inwestycje w transport kolejowy a oczekiwania wspólnot samorządowych
• Bezpieczeństwo na kolei w Polsce

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, za akredytacją. Zapraszamy do rejestracji pod www.kongreskolejowy.pl

Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Niemcy (618)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Niemcy (618)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 08/2017
NUMER 08/2017
W najnowszym numerze Rynku Kolejowego rozmawiamy z nowym prezesem Pesy – Robertem Świechowiczem, Mikołaja Wilda pytamy zaś o to, jak będzie wyglądał Centralny Port Lotniczy i jakie przyniesie konsekwencje dla rozwoju kolei. Sprawdzamy, jak idzie (a raczej nie idzie) implementacja systemu ERTM/ETCS w Polsce i co zrobić, aby przyspieszyła. Po raz kolejny zastanawiamy się nad przyszłością Kolei Dużych Prędkości w naszym kraju. Jest to tematem sierpniowego numeru. Opisujemy też zmierzch eksploatacji niezmodernizowanych EN57 i zastanawiamy się jaka będzie przyszłość serii tych kultowych pociągów. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS