Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

Newag szkoli małopolskich maszynistów na nowych Impulsach (wideo)

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

BODE Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus
Dellner
CORAIL

Data publikacji:
31-10-2016
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

Do końca roku Newag ma przekazać Małopolsce 6 ezt Impuls z zamówienia na łącznie 13 pociągów. Trwają szkolenia kolejarzy z prowadzenia i obsługi pociągu. Prezentujemy film pokazujący, jak przebiegają szkolenia.

Pierwsze zdjęcia gotowych już pojazdów prezentowaliśmy 17 października. W kontrakcie województwo zaznaczyło, że cztery dłuższe, pięcioczłonowe ezt i dwa krótsze, czteroczłonowe, dotrą do operatora maksymalnie z końcem roku. Będą nim Koleje Małopolskie, które pojazdy chcą wykorzystywać na linii do Tarnowa, w ramach Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej. Pozostałe 7 ezt (w tym jeden domówiony w ramach prawa opcji) dotrą do Małopolski do 15 lutego 2017.

Czteroczłonowe Impulsy 31WE pomieszczą 200 osób na miejscach siedzących (w tym 16 uchylnych), a pięcioczłonowe 45WE będą mogły przewozić 250 pasażerów na miejscach siedzących (w tym 20 uchylnych). Pociągi pojadą z prędkością do 160 km/h. Pojazd ma już nowe barwy Małopolski, pojedzie już od nowego rozkładu jazdy, który wejdzie w życie 11 grudnia 2016.
Partnerzy działu

BODE Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus
Dellner
CORAIL

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

PKP Intercity. Kiedy Griffiny 200 z Newagu wyjadą za granicę?

Tabor i technika

PKP Intercity. Kiedy Griffiny 200 z Newagu wyjadą za granicę?

Jakub Rösler 16 października 2025

NEWAG: Sami nie zaprojektujemy EZT na 300 km/h

Tabor i technika

NEWAG: Sami nie zaprojektujemy EZT na 300 km/h

Jakub Rösler 29 września 2025

Newag z dużym wzrostem przychodów i zysku netto

Biznes

Newag z dużym wzrostem przychodów i zysku netto

Mikołaj Kobryński 10 września 2025

Zobacz również:

Koleje Dolnośląskie chwalą się "własnym" P4 Impulsa

Tabor i technika

Koleje Dolnośląskie chwalą się "własnym" P4 Impulsa

Koleje Dolnośląskie 28 stycznia 2025

Polregio szuka pomocy w uruchomieniu Impulsa. Na wszelki wypadek

Tabor i technika

Wyłączenia Impulsów na stacji Mińsk Maz. Znamy szczegóły

Tabor i technika

Pozostałe z wątku:

PKP Intercity. Kiedy Griffiny 200 z Newagu wyjadą za granicę?

Tabor i technika

PKP Intercity. Kiedy Griffiny 200 z Newagu wyjadą za granicę?

Jakub Rösler 16 października 2025

NEWAG: Sami nie zaprojektujemy EZT na 300 km/h

Tabor i technika

NEWAG: Sami nie zaprojektujemy EZT na 300 km/h

Jakub Rösler 29 września 2025

Newag z dużym wzrostem przychodów i zysku netto

Biznes

Newag z dużym wzrostem przychodów i zysku netto

Mikołaj Kobryński 10 września 2025

Zobacz również:

Koleje Dolnośląskie chwalą się "własnym" P4 Impulsa

Tabor i technika

Koleje Dolnośląskie chwalą się "własnym" P4 Impulsa

Koleje Dolnośląskie 28 stycznia 2025

Polregio szuka pomocy w uruchomieniu Impulsa. Na wszelki wypadek

Tabor i technika

Wyłączenia Impulsów na stacji Mińsk Maz. Znamy szczegóły

Tabor i technika

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5
Zamknij