NUMER 07/2017
NUMER 07/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Integracja biletowa
szukaj
Śledź nas:

Newag szkoli małopolskich maszynistów na nowych Impulsach (wideo)

| Michał Szymajda 31.10.2016 131

Do końca roku Newag ma przekazać Małopolsce 6 ezt Impuls z zamówienia na łącznie 13 pociągów. Trwają szkolenia kolejarzy z prowadzenia i obsługi pociągu. Prezentujemy film pokazujący, jak przebiegają szkolenia.
Pierwsze zdjęcia gotowych już pojazdów prezentowaliśmy 17 października. W kontrakcie województwo zaznaczyło, że cztery dłuższe, pięcioczłonowe ezt i dwa krótsze, czteroczłonowe, dotrą do operatora maksymalnie z końcem roku. Będą nim Koleje Małopolskie, które pojazdy chcą wykorzystywać na linii do Tarnowa, w ramach Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej. Pozostałe 7 ezt (w tym jeden domówiony w ramach prawa opcji) dotrą do Małopolski do 15 lutego 2017.

Czteroczłonowe Impulsy 31WE pomieszczą 200 osób na miejscach siedzących (w tym 16 uchylnych), a pięcioczłonowe 45WE będą mogły przewozić 250 pasażerów na miejscach siedzących (w tym 20 uchylnych). Pociągi pojadą z prędkością do 160 km/h. Pojazd ma już nowe barwy Małopolski, pojedzie już od nowego rozkładu jazdy, który wejdzie w życie 11 grudnia 2016.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Małopolska (0)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Małopolska (0)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
RYNEK KOLEJOWY 07/2017
NUMER 07/2017
Sporą część lipcowego wydania miesięcznika "Rynek Kolejowy" poświęcamy kwestiom biletowym oraz organizacji transportu. Przedstawiamy problemy we wdrożeniu wspólnego biletu w Polsce i pokazujemy modelowe, szwajcarskie rozwiązania tej kwestii. W dziale "Infrastruktura" piszemy o planowanym powrocie do stolicy stacji Warszawa Główna. Rozmawiamy również z członkiem zarządu Stadler Polska o jubileuszu firmy i przedstawiamy perspektywy wejścia do taboru polskich przewoźników (głównie PKP Intercity) kolejnych elektrycznych zespołów trakcyjnych. W obszernym materiale "Więcej Dartów nie będziemy. Co poszło nie tak?" przedstawiamy historię najbardziej burzliwej dostawy taboru w Polsce. Opisujemy także wątpliwości dotyczące modernizacji magistrali E20 Warszawa - Poznań.

 

współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS