Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

Łódzkie: Dużo skromniejsza rewizja kolejnego EN57

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Data publikacji:
19-11-2016
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

Kolejna należąca do województwa łódzkiego jednostka przeszła naprawę poziomu P4. EN57-919 jest pierwszym niezmodernizowanym w pełni ezt w barwach właściciela. Choć zakres naprawy był dużo mniejszy niż w przypadku jednostek EN57AKŁ, dokonano pewnych zmian we wnętrzu pojazdu.

W pierwszej połowie listopada do ruchu wróciła eksploatowana przez łódzki oddział PR jednostka EN57-919. To kolejny ezt należący do łódzkiego urzędu marszałkowskiego po gruntownej naprawie rewizyjnej. Po raz pierwszy zakres prac przy remoncie poziomu P4 był jednak o wiele skromniejszy niż w przypadku całkowicie zmodernizowanych jednostek serii EN57AKŁ i pochodnych.

Pierwsze stare pudło w barwach UMWŁ

Podobnie jak w ich przypadku, pojazd pomalowano w barwy województwa łódzkiego, ale to jedyne podobieństwo wizualne pomiędzy EN57-919 a pozostałymi. Nie zdecydowano się bowiem na duże ingerencje w samo pudło. Bez większych zmian pozostał także napęd. We wnętrzu uwagę zwracają obicia ścian w tradycyjnym kolorze beżowym, ręcznie otwierane drzwi pomiędzy kolejnymi członami i przedziałami oraz nieprzebudowana toaleta z układem otwartym.

Nie oznacza to jednak, że poza standardowymi pracami przy naprawach tego poziomu nie dokonano żadnych zmian. – Przeprowadzona została estetyzacja polegająca na wymianie wyposażenia wnętrza pojazdu: pojawiły się nowe laminaty ścienne i wykładzina podłogowa, fotele w barwach województwa łódzkiego z wyprofilowanymi zagłówkami i podłokietnikami, aluminiowe drzwi oraz pakietowe okna poprawiające komfort akustyczny i termiczny przedziału pasażerskiego – wylicza Anna Piotrowska, rzecznik prasowy łódzkiego oddziału Przewozów Regionalnych.

Pojazd po rewizji nie wjedzie na Fabryczną

Wspomniane fotele są takie same jak w jednostkach EN57AKŁ i innych zmodernizowanych. Ciekawostką jest także zainstalowanie w pozostającym relatywnie blisko stanu fabrycznego pojeździe wewnętrznego elektronicznego systemu informacji pasażerskiej oraz... nadajnika Wi-Fi. – Ponadto przeprowadzona została estetyzacja toalet. Wymieniono w nich urządzenia sanitarne – uzupełnia Anna Piotrowska.

Naprawa została przeprowadzona w należącym do Przewozów Regionalnych Zakładzie Remontu Taboru w Kruszewcu (opisanym na burtach pojazdu dawnym oznaczeniem PR Idzikowice), ukończono ją 31 października. Przeprowadzony zakres robót nie pozwala na wjazd jednostki na podziemną stację Łódź Fabryczna. Pojazd wykorzystywany jest na różnych liniach, m.in. Łódź – Sierniewice i Skierniewice – Kutno.
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5