NUMER 08/2017
NUMER 08/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje dużych prędkości
szukaj
Śledź nas:

Kraków: Przygotowania do przebudowy wiaduktów na Grzegórzeckiej [zdjęcia]

| mj / RK 21.07.2017 27

Kraków: Przygotowania do przebudowy wiaduktów na Grzegórzeckiej [zdjęcia]
Przygotowania do przebudowy wiaduktów na Grzegórzeckiej Fot. PKP PLK
Kraków: Przygotowania do przebudowy wiaduktów na Grzegórzeckiej [zdjęcia]
Kraków: Przygotowania do przebudowy wiaduktów na Grzegórzeckiej [zdjęcia]
Kraków: Przygotowania do przebudowy wiaduktów na Grzegórzeckiej [zdjęcia]
Kraków: Przygotowania do przebudowy wiaduktów na Grzegórzeckiej [zdjęcia]
Kraków: Przygotowania do przebudowy wiaduktów na Grzegórzeckiej [zdjęcia]
Kraków: Przygotowania do przebudowy wiaduktów na Grzegórzeckiej [zdjęcia]
Rozpoczęły się już przygotowania do przebudowy wiaduktów kolejowych w Krakowie na ul. Grzegórzeckiej i budowy estakad przy Miodowej i Kopernika. W związku z pracami największe utrudniania mają potrwać do 29 września. Po przebudowie wiadukt przy Grzegórzeckiej będzie większy.
Rusza przebudowa wiaduktu na ul. Grzegórzeckiej i modernizacja linii kolejowej. Największe utrudnienia potrwają do 29 września 2017 roku, ale ul. Grzegórzecka ma być cały czas przejezdna. Do dyspozycji kierowców samochodów i autobusów pozostaną po dwa pasy dla każdego kierunku ruchu. Pasażerowie tramwajów będą mogli skorzystać z autobusowej komunikacji zastępczej, która będzie kursować z wysoką częstotliwością, tak aby nie musieli czekać na przesiadkę, jak również będzie zorganizowana w taki sposób, aby liczba tych przesiadek była jak najmniejsza.

Polskie Linie Kolejowe wskazały na razie na dwie ważne daty związane z remontem. 1 lipca zostanie zamknięta ul. Blich, natomiast 15 lipca zostanie zamknięte torowisko na ul. Grzegórzeckiej. Utrudnienia potrwają do 29 września, przez co uda się uniknąć zagrożenia paraliżu komunikacyjnego 1 października czy 1 listopada, gdy linie tramwajowe w Krakowie są najbardziej obciążone.

Także w lipcu ruszy przebudowa torowiska w kilku punktach na ul. Grzegórzeckiej, w których widać wyraźne uszkodzenia płyt pod torowiskiem. Prace te prowadzić będzie ZIKiT i zostały one specjalnie zsynchronizowane z remontem PKP. W związku z tym remontem mogą pojawić się chwilowe zamknięcia.

Jak przekazuje PKP PLK, przy wiadukcie kolejowym na ul. Grzegórzeckiej zostaną dobudowane dwa tory kolejowe (w sumie będzie ich teraz cztery). Po przebudowie wiadukt będzie większy, ale jego zabytkowa okładzina, zostanie przeniesiona na nowe mury. Inwestycja PKP PLK jest warta miliard złotych i przyczyni się do rozbudowy Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej. Na skrzyżowaniu ulic Grzegórzeckiej i Dietla powstanie przystanek SKA. Więcej o zakresie prac na Krakowskim węźle Kolejowym piszemy w oddzielnym materiale.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Kraków (679)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Fotorelacje

Wiecej z regionu:

Kraków (679)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 08/2017
NUMER 08/2017
W najnowszym numerze Rynku Kolejowego rozmawiamy z nowym prezesem Pesy – Robertem Świechowiczem, Mikołaja Wilda pytamy zaś o to, jak będzie wyglądał Centralny Port Lotniczy i jakie przyniesie konsekwencje dla rozwoju kolei. Sprawdzamy, jak idzie (a raczej nie idzie) implementacja systemu ERTM/ETCS w Polsce i co zrobić, aby przyspieszyła. Po raz kolejny zastanawiamy się nad przyszłością Kolei Dużych Prędkości w naszym kraju. Jest to tematem sierpniowego numeru. Opisujemy też zmierzch eksploatacji niezmodernizowanych EN57 i zastanawiamy się jaka będzie przyszłość serii tych kultowych pociągów. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS