NUMER 04/2017
NUMER 04/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
szukaj
Śledź nas:

Koleje Śląskie posyłają swoje Elfy na przegląd P4

| Martyn Janduła 10.04.2017 52

Koleje Śląskie posyłają swoje Elfy na przegląd P4
Fot. Koleje Śląskie / Piotr Farana
Sześć elektrycznych zespołów trakcyjnych typu Elf z Pesy chcą do rewizji P4 posłać Koleje Śląskie. Na ten cel przewoźnik przygotował ponad 23 mln zł brutto. W zakresie prac zawarto także wykaz dodatkowych robót.
Koleje Śląskie ogłosiły postępowanie przetargowe na usługę naprawy 4 poziomu utrzymania 6 elektrycznych zespołów trakcyjnych typu 27Web, czyli słynnych Elfów z Pesy. Chodzi o pojazdy o numerach 001, 002, 003, 004, 005, 006. Zamówienie zawiera również wykonaniem prac dodatkowych. Sześcioczłonowy, elektryczny zespół trakcyjny typu 27Web został wyprodukowany dla Kolei Śląskich w 2013 roku.

Wartość zamówienia określa się na 23,4 mln zł brutto. Pojazdy miałyby trafiać od 1 sierpnia 2017 roku do wykonawcy. Maksymalny termin realizacji zamówienia określono do 30 czerwca 2018 roku. Składy miałyby być dostarczane do wykonawcy systematycznie z uwzględnieniem harmonogramu. Pierwszy pojazd miałby być gotowy już 15 sierpnia 2017 roku.

Zakres prac przewidziano w obrębie systemu informacji pasażerskiej, systemu emisji reklam, system dynamicznego rozkładu jazdy oraz system monitoringu wewnętrznego i zewnętrznego. W zamówieniu przewoźnik zawarł również prawo opcji. Polega ono na wykonaniu prac dodatkowych. Koleje Śląskie o możliwości skorzystania z rozszerzonego zamówienia poinformują jednak nie później, niż do dnia 30 czerwca 2017 roku.

W zakresie prac dodatkowych znalazło się doposażenie kabiny maszynisty w dodatkowe drzwi ze szkła bezpiecznego. Zmianę ma przejść również kolorystyka wyłożenia kabiny maszynisty. Wykonawca będzie musiał również dokonać zmian w sterowaniu piasecznicami, by funkcja ta załączała się w trakcie nagłego hamowania. Składy mają zostać także doposażone w funkcję przeniesienia napięcia 24V pomiędzy członami, umożliwiającą odseparowanie uszkodzonego członu, a także funkcje umożliwiające załączenie maksymalnych obrotów wentylatorów silników trakcyjnych celem ich szybkiego schłodzenia. Wśród dodatkowych funkcji znajdzie się również taka, umożliwiająca jazdę przy dwóch pantografach z poborem prądu tylko przez jeden z nich.

Termin składania ofert w przetargu mija 16 maja. Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

śląskie (377)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

śląskie (377)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 04/2017
NUMER 04/2017
W kwietniowym numerze „Rynku Kolejowego” przedstawiamy pogłębioną analizę wyników przewozowych kolei w 2016 roku. Poza tym Czytelnik może liczyć na interesujące rozmowy z P. Królem, W. Nowakiem, K. Celińskim oraz J. Kućminem, a także relacje z ważnych wydarzeń, takich jak wizyta wicepremiera Morawieckiego w Medcomie oraz przekazanie do eksploatacji setnego Impulsa. Polecamy również artykuły prezesa I. Góry na temat okresów przejściowych TSI oraz J. Polaczka o pomyśle wydłużenia linii LHS na zachód. W numerze zajmujemy się też dostępnością transportową Łodzi, przyszłością kolei w Małopolsce i… trudną teraźniejszością kolei na Dolnym Śląsku.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS