NUMER 07/2017
NUMER 07/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Integracja biletowa
szukaj
Śledź nas:

Koleje Śląskie posyłają swoje Elfy na przegląd P4

| Martyn Janduła 10.04.2017 52

Koleje Śląskie posyłają swoje Elfy na przegląd P4
Fot. Koleje Śląskie / Piotr Farana
Sześć elektrycznych zespołów trakcyjnych typu Elf z Pesy chcą do rewizji P4 posłać Koleje Śląskie. Na ten cel przewoźnik przygotował ponad 23 mln zł brutto. W zakresie prac zawarto także wykaz dodatkowych robót.
Koleje Śląskie ogłosiły postępowanie przetargowe na usługę naprawy 4 poziomu utrzymania 6 elektrycznych zespołów trakcyjnych typu 27Web, czyli słynnych Elfów z Pesy. Chodzi o pojazdy o numerach 001, 002, 003, 004, 005, 006. Zamówienie zawiera również wykonaniem prac dodatkowych. Sześcioczłonowy, elektryczny zespół trakcyjny typu 27Web został wyprodukowany dla Kolei Śląskich w 2013 roku.

Wartość zamówienia określa się na 23,4 mln zł brutto. Pojazdy miałyby trafiać od 1 sierpnia 2017 roku do wykonawcy. Maksymalny termin realizacji zamówienia określono do 30 czerwca 2018 roku. Składy miałyby być dostarczane do wykonawcy systematycznie z uwzględnieniem harmonogramu. Pierwszy pojazd miałby być gotowy już 15 sierpnia 2017 roku.

Zakres prac przewidziano w obrębie systemu informacji pasażerskiej, systemu emisji reklam, system dynamicznego rozkładu jazdy oraz system monitoringu wewnętrznego i zewnętrznego. W zamówieniu przewoźnik zawarł również prawo opcji. Polega ono na wykonaniu prac dodatkowych. Koleje Śląskie o możliwości skorzystania z rozszerzonego zamówienia poinformują jednak nie później, niż do dnia 30 czerwca 2017 roku.

W zakresie prac dodatkowych znalazło się doposażenie kabiny maszynisty w dodatkowe drzwi ze szkła bezpiecznego. Zmianę ma przejść również kolorystyka wyłożenia kabiny maszynisty. Wykonawca będzie musiał również dokonać zmian w sterowaniu piasecznicami, by funkcja ta załączała się w trakcie nagłego hamowania. Składy mają zostać także doposażone w funkcję przeniesienia napięcia 24V pomiędzy członami, umożliwiającą odseparowanie uszkodzonego członu, a także funkcje umożliwiające załączenie maksymalnych obrotów wentylatorów silników trakcyjnych celem ich szybkiego schłodzenia. Wśród dodatkowych funkcji znajdzie się również taka, umożliwiająca jazdę przy dwóch pantografach z poborem prądu tylko przez jeden z nich.

Termin składania ofert w przetargu mija 16 maja. Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Śląskie (0)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Śląskie (0)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
RYNEK KOLEJOWY 07/2017
NUMER 07/2017
Sporą część lipcowego wydania miesięcznika "Rynek Kolejowy" poświęcamy kwestiom biletowym oraz organizacji transportu. Przedstawiamy problemy we wdrożeniu wspólnego biletu w Polsce i pokazujemy modelowe, szwajcarskie rozwiązania tej kwestii. W dziale "Infrastruktura" piszemy o planowanym powrocie do stolicy stacji Warszawa Główna. Rozmawiamy również z członkiem zarządu Stadler Polska o jubileuszu firmy i przedstawiamy perspektywy wejścia do taboru polskich przewoźników (głównie PKP Intercity) kolejnych elektrycznych zespołów trakcyjnych. W obszernym materiale "Więcej Dartów nie będziemy. Co poszło nie tak?" przedstawiamy historię najbardziej burzliwej dostawy taboru w Polsce. Opisujemy także wątpliwości dotyczące modernizacji magistrali E20 Warszawa - Poznań.

 

współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS