Partnerzy serwisu:
Infrastruktura

Oferty na stację Kłodzko Miasto też poza budżetem

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Data publikacji:
22-02-2018
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

INFRASTRUKTURA
Oferty na stację Kłodzko Miasto też poza budżetem
Fot. Michał Szymajda
PKP Polskie Linie Kolejowe otworzyły oferty w przetargu na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych na przystanku Kłodzko Miasto. Stanie się on stacją, co umożliwi kończenie tu biegu pociągów.

Cały projekt zawierający się w zadaniu „Zwiększenie przepustowości wybranych linii kolejowych poprzez optymalizację urządzeń sterowania ruchem kolejowym i układów stacyjnych” będzie wart, według szacunków – 58 mln zł netto. Na to składa się całkowita przebudowa nawierzchni torowej w torze nr 1, 2, zabudowa 9 nowych rozjazdów w rejonie posterunku Kłodzko Miasto, budowa nowych torów stacyjnych oraz budowa nowego peronu wyspowego z przebudową peronu istniejącego.

Zbudowane zostanie nowe przejście pod torami a także windy, które pasażerów dowiozą na perony. Na powstałej w ten sposób stacji pojawią się nowe urządzenia srk, konieczna będzie budowa nastawni Kłodzko Miasto, założenie nowej sieci trakcyjnej oraz cała masa robót towarzyszących. Do tego wszystkiego trzeba będzie stworzyć oczywiście dokumentację budowlaną, wykonawczą i powykonawczą.

Oferty przedłożone PKP PLK zostaną ocenione z uwzględnieniem kryterium ceny (75%) i terminu realizacji zamówienia (25%). Po wyłonieniu oferty prace potrwać mają do 32 miesięcy. Po ich zakończeniu stacja Kłodzko Miasto ma przejąć część zadań od modernizowanej właśnie stacji Kłodzko Główne. To właśnie w Kłodzku Mieście skończą bieg pociągi pasażerskie z Wrocławia, Wałbrzycha i Kudowy, kończące obecnie bieg na nieco oddalonej od zabytkowego centrum miasta stacji Kłodzko Główne.

Aktualizacja: Wpłynęło pięć ofert

20 lutego PKP PLK otworzyły oferty w przetargu. Wpłynęło pięć propozycji – wszystkie powyżej określonego na 71,34 mln zł brutto budżetu. Złożyły je: Alusta (84 mln zł brutto), ETF (83 mln zł), Infra Silesia (76,5 mln zł), Trakcja PRKiI (77,7 mln zł) oraz Dolkom (97,5 mln zł).

Wszyscy oferenci zaproponowali 72 miesiące gwarancji i wykonanie I etapu w dwa miesiące. Drugi etap najszybciej – w 18 miesięcy – chce zakończyć Infra Silesia. Etap trzeci wszyscy wykonawcy chcą zakończyć w pięć miesięcy od daty zakończenia etapu drugiego.
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Jest umowa na projekt linii do Bełchatowa z Kolej Plus

Pasażer

Trzy dodatkowe tory na stacji Małaszewicze gotowe

Infrastruktura

Trzy dodatkowe tory na stacji Małaszewicze gotowe

inf. pras PKP PLK 25 lipca 2023

Zobacz również:

Karol Jakubowski rzecznikiem PKP PLK

Biznes

Karol Jakubowski rzecznikiem PKP PLK

Jakub Madrjas 18 lipca 2023

Drugi peron w Ożarowie będzie otwarty jeszcze latem

Infrastruktura

PLK zwiększają liczbę stojaków rowerowych przy przystankach

Pasażer

Pozostałe z wątku:

Jest umowa na projekt linii do Bełchatowa z Kolej Plus

Pasażer

Trzy dodatkowe tory na stacji Małaszewicze gotowe

Infrastruktura

Trzy dodatkowe tory na stacji Małaszewicze gotowe

inf. pras PKP PLK 25 lipca 2023

Zobacz również:

Karol Jakubowski rzecznikiem PKP PLK

Biznes

Karol Jakubowski rzecznikiem PKP PLK

Jakub Madrjas 18 lipca 2023

Drugi peron w Ożarowie będzie otwarty jeszcze latem

Infrastruktura

PLK zwiększają liczbę stojaków rowerowych przy przystankach

Pasażer

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5