NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Oferty na stację Kłodzko Miasto też poza budżetem

| Michał Szymajda 22.02.2018 269

Oferty na stację Kłodzko Miasto też poza budżetem
Fot. Michał Szymajda
PKP Polskie Linie Kolejowe otworzyły oferty w przetargu na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych na przystanku Kłodzko Miasto. Stanie się on stacją, co umożliwi kończenie tu biegu pociągów.
Cały projekt zawierający się w zadaniu „Zwiększenie przepustowości wybranych linii kolejowych poprzez optymalizację urządzeń sterowania ruchem kolejowym i układów stacyjnych” będzie wart, według szacunków – 58 mln zł netto. Na to składa się całkowita przebudowa nawierzchni torowej w torze nr 1, 2, zabudowa 9 nowych rozjazdów w rejonie posterunku Kłodzko Miasto, budowa nowych torów stacyjnych oraz budowa nowego peronu wyspowego z przebudową peronu istniejącego.

Zbudowane zostanie nowe przejście pod torami a także windy, które pasażerów dowiozą na perony. Na powstałej w ten sposób stacji pojawią się nowe urządzenia srk, konieczna będzie budowa nastawni Kłodzko Miasto, założenie nowej sieci trakcyjnej oraz cała masa robót towarzyszących. Do tego wszystkiego trzeba będzie stworzyć oczywiście dokumentację budowlaną, wykonawczą i powykonawczą.

Oferty przedłożone PKP PLK zostaną ocenione z uwzględnieniem kryterium ceny (75%) i terminu realizacji zamówienia (25%). Po wyłonieniu oferty prace potrwać mają do 32 miesięcy. Po ich zakończeniu stacja Kłodzko Miasto ma przejąć część zadań od modernizowanej właśnie stacji Kłodzko Główne. To właśnie w Kłodzku Mieście skończą bieg pociągi pasażerskie z Wrocławia, Wałbrzycha i Kudowy, kończące obecnie bieg na nieco oddalonej od zabytkowego centrum miasta stacji Kłodzko Główne.

Aktualizacja: Wpłynęło pięć ofert

20 lutego PKP PLK otworzyły oferty w przetargu. Wpłynęło pięć propozycji – wszystkie powyżej określonego na 71,34 mln zł brutto budżetu. Złożyły je: Alusta (84 mln zł brutto), ETF (83 mln zł), Infra Silesia (76,5 mln zł), Trakcja PRKiI (77,7 mln zł) oraz Dolkom (97,5 mln zł).

Wszyscy oferenci zaproponowali 72 miesiące gwarancji i wykonanie I etapu w dwa miesiące. Drugi etap najszybciej – w 18 miesięcy – chce zakończyć Infra Silesia. Etap trzeci wszyscy wykonawcy chcą zakończyć w pięć miesięcy od daty zakończenia etapu drugiego.



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS