NUMER 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Konkurencja na kolei
szukaj
Śledź nas:

KD kończą odbiory nowej hali obsługowej [zdjęcia]

| Michał Szymajda 27.04.2018 53

KD kończą odbiory nowej hali obsługowej [zdjęcia]
Nowa hala KD w Legnicy Fot. ms, Rynek-Kolejowy.pl
KD kończą odbiory nowej hali obsługowej [zdjęcia]
KD kończą odbiory nowej hali obsługowej [zdjęcia]
KD kończą odbiory nowej hali obsługowej [zdjęcia]
KD kończą odbiory nowej hali obsługowej [zdjęcia]
KD kończą odbiory nowej hali obsługowej [zdjęcia]
KD kończą odbiory nowej hali obsługowej [zdjęcia]
KD kończą odbiory nowej hali obsługowej [zdjęcia]
KD kończą odbiory nowej hali obsługowej [zdjęcia]
KD kończą odbiory nowej hali obsługowej [zdjęcia]
KD kończą odbiory nowej hali obsługowej [zdjęcia]
KD kończą odbiory nowej hali obsługowej [zdjęcia]
KD kończą odbiory nowej hali obsługowej [zdjęcia]
Zakończyły się prace budowlane przy nowej hali serwisowej Kolei Dolnośląskich, która zlokalizowana jest przy ul. Pątnowskiej w Legnicy. W nowym obiekcie wykonywane będą przeglądy poziomu P1, P2 i P3. Pozwoli to uniezależnić się operatorowi od zewnętrznych wykonawców.
– To, że taki obiekt jest nam potrzebny pokazuje dobitnie sytuacja Kolei Małopolskich, które są skazane na łaskę lub niełaskę innych podmiotów, posiadających punkty usługowe tego rodzaju. Dzięki posiadaniu własnego obiektu znacznie wzrośnie kultura obsługi pojazdów, skrócimy czas wykonania napraw i sporo zaoszczędzimy. Ta inwestycja ma same plusy, w tym także taki, że oferujemy legniczanom nowe stanowiska pracy, a to ważne, bo spółka jest związana z tym miastem – mówił podczas prezentacji hali na Pątnickiej prezes KD, Piotr Rachwalski.

Hala, którą pokazano już w trakcie budowy w grudniu 2017, ma 106 metrów długości oraz 3 tory, z których jeden jest zelektryfikowany. Zmieści się w niej każdy używany przez KD pojazd, w tym także 5-członowe Impulsy, które kupiono w końcu 2017 roku. Komfortu cieplnego pracowników w środku bronią wysokowydajne kurtyny powietrzne. Jest także suwnica, która w sposób bardzo szybki pozwoli uporać się np. z wymianą pantografu, a także, oczywiście, odciągi spalin do wykorzystania w wypadku pracy z włączonym silnikiem autobusów szynowych. W sytuacji chwilowego zaniku zasilania pracowników wspomoże agregat zewnętrzny. W hali pojawiło się też nowoczesne zaplecze socjalne z prysznicami, kuchnią i podziałem na szatnię brudną i czystą. Jest też dobra dusza pracowników, czyli... kot Kolzam, który na trwale związał swoje życie z koleją.

– Dalsze plany zakładają budowę drugiej hali, dwu- lub trzystanowiskowej. Jesteśmy też już po zaawansowanych rozmowach w sprawie budowy myjni automatycznej. Powstanie też nowa stacja paliw, zmodernizujemy jeden z budynków na terenie stacji obsługowej – powiedział Maciej Cierniak, specjalista ds. utrzymania taboru KD.

Prezentacja hali połączona była z pokazaniem najnowszego symulatora jazdy w Polsce, dostarczonego w celu szkolenia maszynistów ezt Impuls. Piszemy o tym tutaj.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Fotorelacje

Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
W najnowszym numerze miesięcznika podsumowujemy 2018 rok na kolei i jak zawsze – stawiamy pytania o przyszłość. Wspólnie z RBF piszemy o konkurencji kolei, a także o potrzebie waloryzacji kontraktów na budowach. Rozmawiamy m. in. z J. Malinowskim, prezesem ŁKA i K. Magierowskim, prezesem KZŁ. Zapraszamy do lektury!

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5