NUMER 07/2017
NUMER 07/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Integracja biletowa
szukaj
Śledź nas:

Industrial Division przemaluje kupione od STK Dragony

| Jakub Madrjas 25.01.2017 75

Industrial Division przemaluje kupione od STK Dragony
Fot. Patryk Farana
Industrial Division przemaluje kupione od STK Dragony
Industrial Division przemaluje kupione od STK Dragony
Na początku listopada 2016 roku firma Industrial Division kupiła należące do STK lokomotywy Dragon produkcji Newagu. Firma będzie je przemalowywać w barwy swojej nowej marki.
W dzierżawie są obecnie trzy Dragony, kupione przez Industrial Division w listopadzie 2016 roku. Do transakcji doszło jeszcze przed sfinalizowaniem zakupu spółki STK przez OT Logistics, do czego doszło pod koniec roku. O tej transakcji można przeczytać tutaj.

Jak mówi "Rynkowi Kolejowemu" Dawid Kalita z Industrial Division, wyprodukowane przez Newag nowoczesne elektrowozy zostaną przemalowane w barwy nowej marki handlowej Cargounit. Nie wiadomo jeszcze, kiedy do tego dojdzie. W tym roku nowe malowanie ma zyskać pierwsza lokomotywa.

Industrial Division nie opublikowało jeszcze wizualizacji nowej malatury Dragonów, ale można zakładać, że będzie ona zbliżona do użytej na spalinowozie 401Da (na zdjęciu autorstwa TKP Silesia).

Obecnie Industrial Division ma do dyspozycji trzy lokomotywy E6ACT Dragon o numerach 002-004 oraz prototypowy egzemplarz nr 001, który zostanie prawdopodobnie przebudowany. Wynajmowane są m.in. Orlen Koltrans i byłemu właścicielowi – STK.

Tymczasem po ubiegłorocznym kontrakcie dla firmy Freightliner PL, nowosądecki Newag buduje nową lokomotywę z rodziny Dragon dla tajemniczego odbiorcy. Piszemy o tym tutaj.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Polska (0)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Polska (0)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
RYNEK KOLEJOWY 07/2017
NUMER 07/2017
Sporą część lipcowego wydania miesięcznika "Rynek Kolejowy" poświęcamy kwestiom biletowym oraz organizacji transportu. Przedstawiamy problemy we wdrożeniu wspólnego biletu w Polsce i pokazujemy modelowe, szwajcarskie rozwiązania tej kwestii. W dziale "Infrastruktura" piszemy o planowanym powrocie do stolicy stacji Warszawa Główna. Rozmawiamy również z członkiem zarządu Stadler Polska o jubileuszu firmy i przedstawiamy perspektywy wejścia do taboru polskich przewoźników (głównie PKP Intercity) kolejnych elektrycznych zespołów trakcyjnych. W obszernym materiale "Więcej Dartów nie będziemy. Co poszło nie tak?" przedstawiamy historię najbardziej burzliwej dostawy taboru w Polsce. Opisujemy także wątpliwości dotyczące modernizacji magistrali E20 Warszawa - Poznań.

 

współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS