NUMER 07/2017
NUMER 07/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Integracja biletowa
szukaj
Śledź nas:

Impulsy KM z 99,3-procentowym wynikiem niezawodności

| inf. prasowa/Rynek Kolejowy 16.12.2016 0

Impulsy KM z 99,3-procentowym wynikiem niezawodności
Fot. Newag
Elektryczne zespoły trakcyjne typu 45WE wyprodukowane przez Newag dla Kolei Mazowieckich osiągnęły rekordowo wysoki współczynnik niezawodności w okresie minionego roku (listopad 2015 – październik 2016).
Osiągnięty na przestrzeni pełnych 12 miesięcy współczynnik wynosi 99,3%. – To oznacza, że są niemal bezawaryjne – chwali się producent. W czasie eksploatacji dwunastu Impulsów przekazanych spółce Koleje Mazowieckie, każdy z nich średnio pokonał trasę sięgającą 200 000 km, a kilka z nich nawet 250 tys. Łącznie wszystkie pojazdy Impuls eksploatowane przez KM przejechały ponad 2,5 mln km. – Można powiedzieć, że w sumie okrążyły Ziemię około 62 razy – mówi rzecznik Newagu Łukasz Mikołajczyk.

Spółka Koleje Mazowieckie dysponuje flotą 12 pięcioczłonowych pojazdów ezt typu 45WE. W II kwartale 2015 roku Impulsy zostały przekazane Kolejom Mazowieckim, na podstawie umowy z listopada 2014, której wartość wynosiła blisko 260 mln brutto. Ostatni Impuls został dostarczony zamawiającemu w grudniu ubiegłego roku.

Impulsy typu 45WE to pierwsze elektryczne zespoły trakcyjne polskiej produkcji zgodne z TSI (Techniczne Specyfikacje Interoperacyjności), spełniające najnowocześniejsze, restrykcyjne przepisy obowiązujące w Unii Europejskiej.

Ponadto w sierpniu 2015 roku Impuls wyprodukowany dla Kolei Mazowieckich został także najszybszym wyprodukowanym w Polsce pojazdem pasażerskim. Na trasie Centralnej Magistrali Kolejowej pomiędzy Psarami a Górą Włodowską pobił on rekord prędkości – 226 km/h.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Mazowieckie (0)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Mazowieckie (0)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
RYNEK KOLEJOWY 07/2017
NUMER 07/2017
Sporą część lipcowego wydania miesięcznika "Rynek Kolejowy" poświęcamy kwestiom biletowym oraz organizacji transportu. Przedstawiamy problemy we wdrożeniu wspólnego biletu w Polsce i pokazujemy modelowe, szwajcarskie rozwiązania tej kwestii. W dziale "Infrastruktura" piszemy o planowanym powrocie do stolicy stacji Warszawa Główna. Rozmawiamy również z członkiem zarządu Stadler Polska o jubileuszu firmy i przedstawiamy perspektywy wejścia do taboru polskich przewoźników (głównie PKP Intercity) kolejnych elektrycznych zespołów trakcyjnych. W obszernym materiale "Więcej Dartów nie będziemy. Co poszło nie tak?" przedstawiamy historię najbardziej burzliwej dostawy taboru w Polsce. Opisujemy także wątpliwości dotyczące modernizacji magistrali E20 Warszawa - Poznań.

 

współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS