NUMER 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Konkurencja na kolei
szukaj
Śledź nas:

Dziesięciu chętnych na prace na Rail Baltice. Także Chińczycy

| Michał Szymajda 23.03.2016 45

Dziesięciu chętnych na prace na Rail Baltice. Także Chińczycy
10 firm chętnych do prac przy środkowym odcinku Rail BalticiFot. PKP PLK
PKP PLK otworzyło koperty z wnioskami o dopuszczenie do postępowania firm chętnych na wykonanie prac modernizacyjnych na odcinku Rail Baltiki pomiędzy Sadownem Węgrowskim a Czyżewem.
Zarządca infrastruktury poinformował, że zainteresowanych budową jest aż 10 podmiotów. W dużej mierze są to firmy znane z wykonywanych już prac na infrastrukturze kolejowej, ale akces do przetargu złożyło też konsorcjum chińskie. Są to:

• PUT Intercor Sp z.o.o.
• Konsorcjum Track Tec Construction Sp. z.o.o. (pełnomocnik), PBKiI Infrakol s.c, Leonhard Weiss i Intop Warszawa
• Konsorcjum Impresa Pizzarotti & C. S.p.A (pełnomocnik), Pizzarott SA i TSO SAS
• Konsorcjum Torpol SA (pełnomocnik) i Budimex SA
• Konsorcjum Vias y Construcciones SA (pełnomocnik), Tesca Empresa Constructora SA, Electren SA, NDI SA i NDI Sp z.o.o.
• Konsorcjum Aldesa Construcciones Polska Sp z.o.o. (pełnomocnik), Aldesa Construcciones SA, Poltores Sp z.o.o., Construcciones Rubau SA i Rover Alcisa SA
• Konsorcjum China National Technical Import & Export Corporation (pełnomocnik), China Railway No 3 Engineering Group Co, China Railway Engeineering Consulting Group Co ltd
• Konsorcjum w składzie Astaldi S.p.A (pełnomocnik), Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp z.o.o., Construzioni Linee Ferroviarie S.p.A
• Konsorcjum Porr Polska Construcion SA (pełnomocnik), Porr Bau GmbH, PKP Energetyka SA
• Konsorcjum Strabag Sp z.o.o. (pełnomocnik), Strabag Rail GmbH, Strabag Rail a.s, Strabag Altalanos Epito Kft, Trakcja PRKiI SA, ZUE SA.

Postępowanie w sprawie budowy Rail Baltiki jest dwuetapowe, teraz więc PKP PLK zweryfikują, czy uczestnicy postępowania spełniają warunki udziału w postępowaniu. – Procedura wyłonienia wykonawcy w tym przypadku, co do zasady trwa dłużej niż w przypadku przetargu nieograniczonego – tłumaczył rzecznik PKP PLK Mirosław Siemieniec. Inwestycja jest współfinansowana z instrumentu unijnego „Łącząc Europę” (CEF).

Na modernizowanym 35-kilometrowym odcinku dla bezpieczeństwa podróżnych i uzyskania większej płynności jazdy pociągów zmodernizowane zostaną urządzenia sterowania ruchem kolejowym i wybudowane lokalne centrum sterowania ruchem w Małkini. Powstanie też drugi tor i nowy most kolejowy na Bugu. Urządzenia będą dostosowanie do prowadzenia ruchu z prędkością 160 km/h oraz do współpracy z Europejskim Systemem Zarządzania Ruchem Kolejowym – ERTMS/ETCS. Zmodernizowana zostanie także sieć trakcyjna i wymienione rozjazdy.

Cena w przetargu stanowi 80% warunku udzielenia zamówienia, termin realizacji 10%, okres gwarancji to także 10% Termin realizacji inwestycji PKP PLK określiły na 27 miesięcy.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Podlaskie (340)
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Przetargi

Wiecej z regionu:

Podlaskie (340)

Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
W najnowszym numerze miesięcznika podsumowujemy 2018 rok na kolei i jak zawsze – stawiamy pytania o przyszłość. Wspólnie z RBF piszemy o konkurencji kolei, a także o potrzebie waloryzacji kontraktów na budowach. Rozmawiamy m. in. z J. Malinowskim, prezesem ŁKA i K. Magierowskim, prezesem KZŁ. Zapraszamy do lektury!

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5