NUMER 07/2017
NUMER 07/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Integracja biletowa
szukaj
Śledź nas:

Dwie firmy chcą zrobić przegląd dolnośląskich SA134 i SA135

| Michał Szymajda 16.02.2017 0

Dwie firmy chcą zrobić przegląd dolnośląskich SA134 i SA135
Dolnośląski SA135 w Bardzie ŚląskimFot. ms, Rynek-Kolejowy.pl
Koleje Dolnośląskie poszukują wykonawcy napraw okresowych czwartego poziomu czterech swoich spalinowych pojazdów. Do przetargu zgłosiło się dwóch oferentów.
Pojazdy, które muszą przejść okresowe przeglądy, aby ponownie mogły wozić pasażerów, to: SA134 003, SA134 004, SA134 005, SA135 003. Koperty z ofertami otworzono 15 lutego. Najtańszą z nich złożył Serwis Pojazdów Szynowych Piotra Mieczkowskiego z Nakła z ofertą wykonania prac za 13,89 mln brutto, kolejną złożyła Pesa, która prace na wyprodukowanych przez siebie pojazdach chce wykonać za 17,73 mln zł.

Koleje Dolnośląskie założyły, że na prace połączone z lekką modernizacją pojazdów (m.in. odświeżone będzie wnętrze) wydadzą 12,3 mln brutto. – Obie oferty przekroczyły zakładany budżet. Teraz trwa ich analiza pod kątem formalnym. Zarząd zdecyduje czy ogłosi ponowne postępowanie, czy wystąpi do rady nadzorczej o zgodę na zwiększenie kwoty, czy też wykona cześć przeglądów samodzielnie – usłyszeliśmy w KD.

Samodzielnie Koleje Dolnośląskie wykonują obecnie przegląd i modernizację autobusu szynowego SA106, o czym piszemy tutaj.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Dolnosląskie (0)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Dolnosląskie (0)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
RYNEK KOLEJOWY 07/2017
NUMER 07/2017
Sporą część lipcowego wydania miesięcznika "Rynek Kolejowy" poświęcamy kwestiom biletowym oraz organizacji transportu. Przedstawiamy problemy we wdrożeniu wspólnego biletu w Polsce i pokazujemy modelowe, szwajcarskie rozwiązania tej kwestii. W dziale "Infrastruktura" piszemy o planowanym powrocie do stolicy stacji Warszawa Główna. Rozmawiamy również z członkiem zarządu Stadler Polska o jubileuszu firmy i przedstawiamy perspektywy wejścia do taboru polskich przewoźników (głównie PKP Intercity) kolejnych elektrycznych zespołów trakcyjnych. W obszernym materiale "Więcej Dartów nie będziemy. Co poszło nie tak?" przedstawiamy historię najbardziej burzliwej dostawy taboru w Polsce. Opisujemy także wątpliwości dotyczące modernizacji magistrali E20 Warszawa - Poznań.

 

współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS