NUMER 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Konkurencja na kolei
szukaj
Śledź nas:

Cztery oferty w ponowionym przetargu na odcinek Nadodrzanki w Lubuskiem

| Jakub Madrjas 18.10.2017 27

Cztery oferty w ponowionym przetargu na odcinek Nadodrzanki w Lubuskiem
Fot. Dariusz Żaruk, SM42.pl
Po unieważnieniu przetargu na odcinek Drzeńsko – Kostrzyn na linii 273 (Nadodrzance) PKP PLK szybko ogłosiła nowe postępowanie. Tym razem jedna ze złożonych ofert zmieściła się w kosztorysie.
W połowie lipca PKP Polskie Linie Kolejoweunieważniły postępowanie dotyczące kompleksowej wymiany nawierzchni wraz z robotami towarzyszącymi na odc. Drzeńsko – Kostrzyn na Nadodrzance w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej nr 273 na odcinku Głogów – Zielona Góra – Rzepin – Dolna Odra wraz z łącznicami nr 821 i 822”. Zamawiający określił budżet na to zamówienie w wysokości 118,1 mln zł brutto, a do przetargu stanęły tylko dwa konsorcja, których oferty mocno przekroczyły kosztorys zamawiającego. Pisaliśmy o tym tutaj.

W ponowionym w sierpniu postępowaniu PLK ustanowiły dużo wyższy budżet dla inwestycji - na poziomie 187 milionów złotych. Mimo to, tylko jedna oferta zmieściła się w kosztorysie. Złożyła ją Trakcja PRKiI, która oczekuje 173,8 mln złotych brutto. Oferty złożyły także konsorcja Alusty, Schweerbau oraz Infra Silesii, ale przekraczają one kosztorys.

Realizacja zamówienia zakłada kompleksową wymianę nawierzchni wraz ze wzmocnienie podtorza w: tor nr 1 w km 228,900 - 254,305; tor nr 2 w km 230,598 – 231.510; tor nr 2 w km 238,239 - 247,592 oraz wymianę szyn wraz z przytwierdzeniem w torze nr 1 w km 254,807-255,040. Wykonawca ma też przeprowadzić kompleksową wymianę 28 rozjazdów, zlikwidować 15 rozjazdów a także zrewitalizować 9 przejazdów kolejowych i pięć peronów.


Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU



Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
W najnowszym numerze miesięcznika podsumowujemy 2018 rok na kolei i jak zawsze – stawiamy pytania o przyszłość. Wspólnie z RBF piszemy o konkurencji kolei, a także o potrzebie waloryzacji kontraktów na budowach. Rozmawiamy m. in. z J. Malinowskim, prezesem ŁKA i K. Magierowskim, prezesem KZŁ. Zapraszamy do lektury!

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5