NUMER 07/2017
NUMER 07/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Integracja biletowa
szukaj
Śledź nas:

Czternaście ofert na rewitalizację torów w Dąbrowie Górniczej

| Jakub Madrjas 17.01.2017 6

Czternaście ofert na rewitalizację torów w Dąbrowie Górniczej
Fot. FAREN1988, CCA-SA
Aż czternaście podmiotów wystartowało w przetargu na rewitalizację fragmentu linii kolejowych nr 171 i 661 w Dąbrowie Górniczej.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rewitalizacji linii kolejowej nr 171 na odcinku Dąbrowa Górnicza Towarowa – Dąbrowa Górnicza Wschodnia (tor nr 1 od km 4,161 do km 9,300, tor nr 2 odk m 3,907 do km 6,969) oraz linii 661 na szlaku Dąbrowa Górnicza Towarowa – podg Kozioł. Więcej na temat przetargu pisaliśmy tutaj.

W postępowaniu wystartowało czternaście podmiotów. Wszystkie przedstawiły oferty mieszczące się w opiewającym na 37,6 mln złotych brutto kosztorysie. Trzy firmy zaoferowały wykonanie prac o ponad 10 mln złotych taniej: NDI (26 519 331,81 zł brutto), Porr (26 786 940 zł brutto) oraz Eco–Baza (26 873 040,16 zł brutto). W postępowaniu wystartowały też: Domost razem z PRT, Torrems, ZUE, PPM–T i Torkol, Swietelsky, Infra Silesia, Transkol, PNiUIK, KZN Rail, OHL ZS, Skanska oraz Track Tec.

Każdy podmiot zaoferował maksymalny okres gwarancji (72 miesiące) i terminu zakończenia realizacji o 25 dni (choć dwa podmioty wyznaczyły go na dzień 6 listopada, a pozostałe na 5 listopada). O wyborze zadecyduje cena, stanowiąca 80 proc. kryterium wyboru. 

– Obecnie komisja przetargowa sprawdza nadesłane oferty. Planowana data podpisania umowy z wybranym wykonawcą to przełom lutego i marca – informuje "Rynek Kolejowy" rzecznik PKP Polskie Linie Kolejowe Mirosław Siemieniec.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej na temat:

(0)
Linia 171 (0)

Więcej z regionu:

Dąbrowa Górrnicza (0)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej na temat:

(0)
Linia 171 (0)

Wiecej z regionu:

Dąbrowa Górrnicza (0)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
RYNEK KOLEJOWY 07/2017
NUMER 07/2017
Sporą część lipcowego wydania miesięcznika "Rynek Kolejowy" poświęcamy kwestiom biletowym oraz organizacji transportu. Przedstawiamy problemy we wdrożeniu wspólnego biletu w Polsce i pokazujemy modelowe, szwajcarskie rozwiązania tej kwestii. W dziale "Infrastruktura" piszemy o planowanym powrocie do stolicy stacji Warszawa Główna. Rozmawiamy również z członkiem zarządu Stadler Polska o jubileuszu firmy i przedstawiamy perspektywy wejścia do taboru polskich przewoźników (głównie PKP Intercity) kolejnych elektrycznych zespołów trakcyjnych. W obszernym materiale "Więcej Dartów nie będziemy. Co poszło nie tak?" przedstawiamy historię najbardziej burzliwej dostawy taboru w Polsce. Opisujemy także wątpliwości dotyczące modernizacji magistrali E20 Warszawa - Poznań.

 

współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS