Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

Czeskie lokomotywy nie dla IC? Za mało i za drogo

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Data publikacji:
25-11-2016
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

TABOR I TECHNIKA
Czeskie lokomotywy nie dla IC? Za mało i za drogo
Fot. Antoni Mężyński
Zgodnie z przewidywaniami, tylko České dráhy złożyły ofertę na dzierżawę PKP Intercity lokomotyw spalinowych. Niestety, tylko pięciu, a przewoźnik potrzebuje siedmiu.

Podzielony na dwa zadania przetarg ogłoszono w połowie tego miesiąca. Informowaliśmy o nim w tym miejscu. PKP Intercity potrzebuje lokomotyw dwukabinowych, które zdolne są do poprowadzenia pociągów pasażerskich z prędkością minimum 100 km/h.

– Lokomotywy będą wykorzystywane na trasach: Białystok – Suwałki, Gdynia – Gorzów Wielkopolski, oraz Piła – Szczecin – poinformowała Anna Zakrzewska z biura prasowego PKP Intercity, która dodaje, że dzierżawa lokomotyw wynika z większego zapotrzebowania spółki na pracę eksploatacyjną w trakcji spalinowej. 

Jedyną ofertę w postępowaniu złożyły , do tego wyłącznie na część zamówienia obejmującą dzierżawę pięciu spalinowozów. Czesi zaproponowali cenę 960 tys. euro netto. PKP Intercity określiło szacunkową wartość zamówienia na 4 964 755.60 złotych - ale brutto. Po odjęciu podatku vat kosztorys kształtuje się na poziomie 4 036 386 złotych, co oznacza ok. 913 tys. euro. 

PKP Intercity potrzebuje nowej umowy na wynajem lokomotyw na okres jednego roku, poczynając od 11 grudnia 2016 roku.
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

PKP Intercity: Nie wykluczamy montażu ETCS w Edytach

Tabor i technika

Milion sprzedanych biletów w aplikacji mobilnej PKP Intercity

Pasażer

Czwarty przetarg na naprawy okresowe EP08 zakończył się fiaskiem

Tabor i technika

Spór ČD i LEO Express zakończony ugodą

Świat

Spór ČD i LEO Express zakończony ugodą

Mikołaj Kobryński 20 lipca 2023

PKP Cargo rezygnuje z P4 lokomotyw ST45, ale nie planuje ich zbycia

Tabor i technika

Zobacz również:

PKP Intercity: Nie wykluczamy montażu ETCS w Edytach

Tabor i technika

Milion sprzedanych biletów w aplikacji mobilnej PKP Intercity

Pasażer

Czwarty przetarg na naprawy okresowe EP08 zakończył się fiaskiem

Tabor i technika

Spór ČD i LEO Express zakończony ugodą

Świat

Spór ČD i LEO Express zakończony ugodą

Mikołaj Kobryński 20 lipca 2023

PKP Cargo rezygnuje z P4 lokomotyw ST45, ale nie planuje ich zbycia

Tabor i technika

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5